Trakų rajono savivaldybės skaitmeninės kapinių duomenų bazės kūrimo, administravimo procesų modernizavimo ir skaitmeninimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams:
Aušra Večerinskienė
Telefonas:
+370 52858320
El. paštas:
ausra.vecerinskiene@trakai.lt
Faksas:
+370 52853140
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.trakai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7038
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=758458Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=758458&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Trakų rajono savivaldybės skaitmeninės kapinių duomenų bazės kūrimo, administravimo procesų modernizavimo ir skaitmeninimo paslaugos
Nuorodos numeris:
716335
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72310000
-
Duomenų apdorojimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Trakų rajono savivaldybės administracija pagal 2021–2030 metų Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos valstybės skaitmeninimo plėtros programos pažangos priemonės Nr. 05-002-01-07-08 „Kurti technologinius sprendimus ir įrankius, leidžiančius saugiai ir patogiai naudotis paslaugomis“ veiklą „Viešųjų institucijų teikiamų elektroninių paslaugų brandos lygio kėlimas“ įgyvendindama projektą ,,Vilniaus apskrities unikalios skaitmeninės kapinių duomenų bazės sukūrimas, jos atvėrimas gyventojams ir laidojimo viešųjų paslaugų bei duomenų administravimo procesų skaitmeninimas“ NR. 02-022-P-0014, ketina skaitmenizuoti visas Trakų rajone esančias kapines. Skaitmenizavus Trakų rajono kapines, būtų automatizuotas leidimo laidoti išdavimo procesas, kuris vyktų skaitmenintų duomenų pagrindu bei būtų užtikrinta šių centralizuotų duomenų plėtra.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72310000
-
Duomenų apdorojimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Trakų rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Skaitmenizuojant kapines , reikalaujama suteikti šias paslaugas:
-Per 2 (du) mėnesius nuo sutarties pasirašymo turi būti paruošta ir perduota naudojimui Sistemos pilno funkcionalumo naudojimo teisių licencija, kuri su techniniu palaikymu turi galioti iki 2026-04-30, bei sukurti vardiniai prisijungimai prie Sistemos šiems vartotojams:
• Aukštadvario seniūnijai;
• Grendavės seniūnijai;
• Lentvario seniūnijai;
• Onuškio seniūnijai;
• Paluknio seniūnijai;
• Rūdiškių seniūnijai;
• Senųjų Trakų seniūnijai;
• Trakų seniūnijai;
• Trakų rajono savivaldybės administracijai.
- Iki 2026-02-28 turi būti realizuotos specialiose projekto sąlygose nurodytos integracijos su Valstybės informacinių išteklių platformomis;
Iki 2026-02-28 turi būti skaitmenizuotos visos 110 kapinių bei atnaujinti jau skaitmenizuotų kapinių duomenys ir skaitmenizuoti nurodytų kapinių duomenys turi būti integruoti Sistemoje;
- Iki 2026-02-28 turi būti suorganizuoti 4 val. apmokymai 18 (aštuoniolikai) Sistemą administruosiantiems ir naudosiantiems seniūnijų ir savivaldybės administracijos darbuotojams;
- Tiekėjas turi surinkti informaciją iš kapinių žurnalų ir kitos su laidojimais susijusios dokumentacijos (prašymai leidimui laidoti, išduoti leidimai laidoti, seni kapinių inventorizavimo planai ir knygos). Tiekėjui šiuo dokumentus suteiks atsakingos seniūnijos. Turi būti atlikta kapinių inventorizacija sudarant koordinuotą ir tikslų kapinių skaitmeninį žemėlapį, kuriame būtų atvaizduota visa reali vietovės situacija – kapinių ribos, parkavimo vietos, keliai, takeliai, stogastulpiai ar paminklai bendrose teritorijose, medžiai, vandens kolonėlės ar vandens prisipylimo vietos ir visos kapinėse esančios kapavietės.
-Per 2 (du) mėnesius nuo sutarties pasirašymo turi būti paruošta ir perduota naudojimui Sistemos pilno funkcionalumo naudojimo teisių licencija, kuri su techniniu palaikymu turi galioti iki 2026-04-30, bei sukurti vardiniai prisijungimai prie Sistemos šiems vartotojams:
• Aukštadvario seniūnijai;
• Grendavės seniūnijai;
• Lentvario seniūnijai;
• Onuškio seniūnijai;
• Paluknio seniūnijai;
• Rūdiškių seniūnijai;
• Senųjų Trakų seniūnijai;
• Trakų seniūnijai;
• Trakų rajono savivaldybės administracijai.
- Iki 2026-02-28 turi būti realizuotos specialiose projekto sąlygose nurodytos integracijos su Valstybės informacinių išteklių platformomis;
Iki 2026-02-28 turi būti skaitmenizuotos visos 110 kapinių bei atnaujinti jau skaitmenizuotų kapinių duomenys ir skaitmenizuoti nurodytų kapinių duomenys turi būti integruoti Sistemoje;
- Iki 2026-02-28 turi būti suorganizuoti 4 val. apmokymai 18 (aštuoniolikai) Sistemą administruosiantiems ir naudosiantiems seniūnijų ir savivaldybės administracijos darbuotojams;
- Tiekėjas turi surinkti informaciją iš kapinių žurnalų ir kitos su laidojimais susijusios dokumentacijos (prašymai leidimui laidoti, išduoti leidimai laidoti, seni kapinių inventorizavimo planai ir knygos). Tiekėjui šiuo dokumentus suteiks atsakingos seniūnijos. Turi būti atlikta kapinių inventorizacija sudarant koordinuotą ir tikslų kapinių skaitmeninį žemėlapį, kuriame būtų atvaizduota visa reali vietovės situacija – kapinių ribos, parkavimo vietos, keliai, takeliai, stogastulpiai ar paminklai bendrose teritorijose, medžiai, vandens kolonėlės ar vandens prisipylimo vietos ir visos kapinėse esančios kapavietės.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2026-04-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas ,,Vilniaus apskrities unikalios skaitmeninės kapinių duomenų bazės sukūrimas, jos atvėrimas gyventojams ir laidojimo viešųjų paslaugų bei duomenų administravimo procesų skaitmeninimas“ NR. 02-022-P-0014
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjo pasiūlymą sudaro CVP IS pateikiamų ir žemiau nurodytų dokumentų visuma:
-tiekėjo pasirašytas pasiūlymas, parengtas pagal specialiųjų pirkimo sąlygų 6 priede pateiktą pasiūlymo formą;
- užpildytas EBVPD (specialiųjų pirkimo sąlygų 5 priedas). Pasirašydamas pasiūlymą, tiekėjas patvirtina ir EBVPD tikrumą;
-jungtinės veiklos sutarties kopija (jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė jungtinės veiklos sutarties pagrindu);
- dokumentas, patvirtinantis, kad asmuo, kuris pasirašė pasiūlymą (jei jis ne tiekėjo vadovas), turėjo teisę jį pasirašyti;
- jei tiekėjas pasitelkia ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, – įrodymai, kad šie ištekliai bus prieinami per visą sutartinių įsipareigojimų vykdymo laikotarpį;
- jei tiekėjas pasitelkia subtiekėjus, subtiekėjo deklaracija ar kitas dokumentas, patvirtinantis jo sutikimą būti subtiekėju pirkime;
- dokumentai, patvirtinantys, kad ūkio subjektas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi, atsižvelgdamas į specialiųjų pirkimo sąlygų 4 priede nustatytus ekonominio ir finansinio pajėgumo reikalavimus, kartu su tiekėju įsipareigoja solidariai atsakyti už tiekėjo įsipareigojimų pagal sutartį vykdymą ir atlyginti bet kokią žalą, kuri kiltų dėl tiekėjo netinkamo įsipareigojimų vykdymo ar nevykdymo (jei perkančioji organizacija kelia tokius kvalifikacijos reikalavimus ir reikalauja prisiimti solidarią atsakomybę).
-tiekėjo pasirašytas pasiūlymas, parengtas pagal specialiųjų pirkimo sąlygų 6 priede pateiktą pasiūlymo formą;
- užpildytas EBVPD (specialiųjų pirkimo sąlygų 5 priedas). Pasirašydamas pasiūlymą, tiekėjas patvirtina ir EBVPD tikrumą;
-jungtinės veiklos sutarties kopija (jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė jungtinės veiklos sutarties pagrindu);
- dokumentas, patvirtinantis, kad asmuo, kuris pasirašė pasiūlymą (jei jis ne tiekėjo vadovas), turėjo teisę jį pasirašyti;
- jei tiekėjas pasitelkia ūkio subjektus, kurių pajėgumais remiasi, – įrodymai, kad šie ištekliai bus prieinami per visą sutartinių įsipareigojimų vykdymo laikotarpį;
- jei tiekėjas pasitelkia subtiekėjus, subtiekėjo deklaracija ar kitas dokumentas, patvirtinantis jo sutikimą būti subtiekėju pirkime;
- dokumentai, patvirtinantys, kad ūkio subjektas, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi, atsižvelgdamas į specialiųjų pirkimo sąlygų 4 priede nustatytus ekonominio ir finansinio pajėgumo reikalavimus, kartu su tiekėju įsipareigoja solidariai atsakyti už tiekėjo įsipareigojimų pagal sutartį vykdymą ir atlyginti bet kokią žalą, kuri kiltų dėl tiekėjo netinkamo įsipareigojimų vykdymo ar nevykdymo (jei perkančioji organizacija kelia tokius kvalifikacijos reikalavimus ir reikalauja prisiimti solidarią atsakomybę).
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
netaikomi
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų gavėjas apmoka Tiekėjui už Paslaugas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo elektroninės sąskaitos-faktūros ir Šalių pasirašyto Paslaugų perdavimo-priėmimo akto gavimo dienos.
Paslaugų gavėjui, vėluojant apmokėti už perduotas Paslaugas be pateisinamos priežasties, Teikėjas reikalauja mokėti 0,02 proc. (dviejų šimtųjų) nuo vėluojamos sumokėti sumos dydžio delspinigių už kiekvieną praleistą dieną. Teikėjas, neperdavęs Paslaugų Sutartyje numatytu laiku, Paslaugų gavėjui pareikalavus, moka Pirkėjui 0,02 proc. (dviejų šimtųjų) dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo Paslaugų vertės su PVM.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas: netesybos – 5% dydžio bauda nuo Sutarties kainos mokama, kai Teikėjas padaro esminį sutarties pažeidimą
Paslaugų gavėjui, vėluojant apmokėti už perduotas Paslaugas be pateisinamos priežasties, Teikėjas reikalauja mokėti 0,02 proc. (dviejų šimtųjų) nuo vėluojamos sumokėti sumos dydžio delspinigių už kiekvieną praleistą dieną. Teikėjas, neperdavęs Paslaugų Sutartyje numatytu laiku, Paslaugų gavėjui pareikalavus, moka Pirkėjui 0,02 proc. (dviejų šimtųjų) dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo Paslaugų vertės su PVM.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas: netesybos – 5% dydžio bauda nuo Sutarties kainos mokama, kai Teikėjas padaro esminį sutarties pažeidimą
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-24
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-24
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
104 kabinetas, Trakų rajono savivaldybės administracija, Vytauto g. 33, Trakai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CPV IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01110
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 70668364
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose