Trakų raj. savivaldybės iš dalies savarankiškiems senyvo amžiaus asmenims ir asmenims su negalia socialinės globos ilgalaikės (trumpalaikės) institucijoje paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
LT-21106
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Dagienė
Telefonas:
+370 52858320
El. paštas:
edita.dagiene@trakai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.trakai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7038
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=689248Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=689248&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Trakų raj. savivaldybės iš dalies savarankiškiems senyvo amžiaus asmenims ir asmenims su negalia socialinės globos ilgalaikės (trumpalaikės) institucijoje paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85311100
-
Senelių rūpybos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos socialinės globos paslaugos, kuriomis asmeniui turi būti teikiama kompleksinė, nuolatinės specialistų priežiūros reikalaujanti pagalba (pagal pridedamą socialinės globos paslaugų specifikaciją). Įstaiga, teikianti paslaugas, turi vadovautis Lietuvos Respublikos Socialinių paslaugų įstatymu, Socialinių paslaugų katalogu,, Socialinės globos normomis, LR Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“(aktuali redakcija), LR Vyriausybės 2006 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 583 „Dėl mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“ (aktuali redakcija) bei kitais galiojančiais teisės aktais. Planuojama, kad socialinės globos paslauga bus perkama pagal poreikį 20 asmenų.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85311100
-
Senelių rūpybos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Trakų rajono savivaldybės teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos socialinės globos paslaugos, kuriomis asmeniui turi būti teikiama kompleksinė, nuolatinės specialistų priežiūros reikalaujanti pagalba (pagal pridedamą socialinės globos paslaugų specifikaciją). Įstaiga, teikianti paslaugas, turi vadovautis Lietuvos Respublikos Socialinių paslaugų įstatymu, Socialinių paslaugų katalogu,, Socialinės globos normomis, LR Vyriausybės 2006 m. spalio 10 d. nutarimu Nr. 978 „Dėl socialinių paslaugų finansavimo ir lėšų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“(aktuali redakcija), LR Vyriausybės 2006 m. birželio 14 d. nutarimu Nr. 583 „Dėl mokėjimo už socialines paslaugas tvarkos aprašo patvirtinimo“ (aktuali redakcija) bei kitais galiojančiais teisės aktais. Planuojama, kad socialinės globos paslauga bus perkama pagal poreikį 20 asmenų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pasiūlymą sudaro CVP IS priemonėmis pateiktų dokumentų elektroninėje formoje, duomenų ir atsakymų CVP IS priemonėmis visuma (perkančioji organizacija pasilieka teisę prašyti tiekėjo pateikti pažymų ar kitų su pasiūlymu teikiamų dokumentų originalus):
1. užpildytas pasiūlymas;
2. užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (toliau – EBVPD). Jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, EBVPD turi užpildyti ir kartu su pasiūlymu pateikti kiekvienas tiekėjų grupės narys. Jei tiekėjas pasitelkia subtiekėjus ar kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais remsis, EBVPD turi užpildyti ir pateikti ir šie subjektai;
3. dokumentai, patvirtinantys tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą (bus prašoma pateikti tik tiekėjo, pateikusio ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą);
4. dokumentai, patvirtinantys tiekėjo atitikimą nustatytam kvalifikacijos reikalavimui (bus prašoma pateikti tik tiekėjo, pateikusio ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą);
5. jungtinės veiklos sutartis, jei pasiūlymą pateikia jungtinės veiklos sutarties pagrindu veikianti tiekėjų grupė (pateikiamas skenuotas dokumentas elektroninėje formoje);
6. dokumentai, įrodantys, kad tiekėjui bus prieinami kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais jis ketina remtis, ištekliai (jeigu tiekėjas ketina remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais; taip pat dokumentai, patvirtinantys tiekėjo ir ūkio subjektų, kurių pajėgumais remiamasi, solidarią atsakomybę už sutarties įvykdymą;
7. dokumentai, patvirtinantys, kad ūkio subjektų, kurių pajėgumais ketinama remtis, tenkina jiems keliamus kvalifikacijos reikalavimus ir, kad nėra tokio ūkio subjekto pašalinimo pagrindų (bus prašoma pateikti tik tiekėjo, pateikusio ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą);
8. įgaliojimas (jei pasiūlymą pateikia ne įmonės (įstaigos) vadovas) (pateikiamas skenuotas dokumentas elektroninėje formoje);
9. kiti pirkimo dokumentuose ir/ar jų prieduose reikalaujami dokumentai.
1. užpildytas pasiūlymas;
2. užpildytas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (toliau – EBVPD). Jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, EBVPD turi užpildyti ir kartu su pasiūlymu pateikti kiekvienas tiekėjų grupės narys. Jei tiekėjas pasitelkia subtiekėjus ar kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais remsis, EBVPD turi užpildyti ir pateikti ir šie subjektai;
3. dokumentai, patvirtinantys tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą (bus prašoma pateikti tik tiekėjo, pateikusio ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą);
4. dokumentai, patvirtinantys tiekėjo atitikimą nustatytam kvalifikacijos reikalavimui (bus prašoma pateikti tik tiekėjo, pateikusio ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą);
5. jungtinės veiklos sutartis, jei pasiūlymą pateikia jungtinės veiklos sutarties pagrindu veikianti tiekėjų grupė (pateikiamas skenuotas dokumentas elektroninėje formoje);
6. dokumentai, įrodantys, kad tiekėjui bus prieinami kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais jis ketina remtis, ištekliai (jeigu tiekėjas ketina remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais; taip pat dokumentai, patvirtinantys tiekėjo ir ūkio subjektų, kurių pajėgumais remiamasi, solidarią atsakomybę už sutarties įvykdymą;
7. dokumentai, patvirtinantys, kad ūkio subjektų, kurių pajėgumais ketinama remtis, tenkina jiems keliamus kvalifikacijos reikalavimus ir, kad nėra tokio ūkio subjekto pašalinimo pagrindų (bus prašoma pateikti tik tiekėjo, pateikusio ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą);
8. įgaliojimas (jei pasiūlymą pateikia ne įmonės (įstaigos) vadovas) (pateikiamas skenuotas dokumentas elektroninėje formoje);
9. kiti pirkimo dokumentuose ir/ar jų prieduose reikalaujami dokumentai.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Teikėjas, nesuteikęs paslaugų Sutartyje numatytu laiku ir neįgijęs teisės į terminų pratęsimą, moka Pirkėjui 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo paslaugų kainos už kiekvieną pavėluotą dieną, kurie yra atskaitomi iš Teikėjo mokėtinų sumų.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-17
Vietos laikas:
09:30
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-17
Vietos laikas:
10:15
Vieta:
Trakų rajono savivaldybės administracija, Vytauto g. 33, Trakai, 104 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai su gautais elektroninėmis priemonėmis pasiūlymais susipažinimo procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčai nagrinėjami Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose