Trečiadienis, gegužės 15 d.

TRAKŲ MIESTO GATVIŲ APŠVIETIMO MODERNIZAVIMO RANGOS DARBAI

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams: Aušra Večerinskienė
Telefonas: +370 52858320
Faksas: +370 52853140
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.trakai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=677983
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

TRAKŲ MIESTO GATVIŲ APŠVIETIMO MODERNIZAVIMO RANGOS DARBAI
Nuorodos numeris:  640212
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45316110  -  Kelių apšvietimo įrenginių montavimas
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamų darbų kiekiai ir savybės nustatytos Apšvietimo įrenginių, elektros linijų, Trakų mieste, įrengimo projekte (2022 m. parengtas UAB „Synergy Solutions“), darbų kiekių žiniaraščiuose.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45316110  -  Kelių apšvietimo įrenginių montavimas
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Trakai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Trakų miesto gatvių apšvietimo modernizavimo rangos darbai. Visos perkamų darbų apimtys nurodytos Techniniame projekte. Užbaigęs darbus, rangovas turės parengti ir pateikti užsakovui gatvių apšvietimo tinklų išpildomąsias nuotraukas pdf ir dwg formatuose bei popierinę bylą.
Darbų kiekiai (apimtys) ir savybės nustatytos 3 priede pateiktuose Apšvietimo įrenginių, elektros linijų, Trakų mieste, įrengimo projekte (2022 m. parengtas UAB „Synergy Solutions“), darbų kiekių žiniaraščiuose. Techninis projektas pridedamas atskiru dokumentu (pirkimo sąlygų 3 priedas), darbų kiekių žiniaraščiai pridedami atskiru dokumentu prie sutarties (9 priedas).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 10
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Europos Sąjungos struktūrinių fondų 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 4 prioriteto „Energijos efektyvumo ir atsinaujinančių išteklių energijos gamybos ir naudojimo skatinimas“ 04.3.1-LVPA-T-116 priemonė „Gatvių apšvietimo modernizavimas“

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pasiūlymą sudaro tiekėjo pateiktų duomenų, dokumentų elektroninėje formoje, skaitmeninių dokumentų kopijų visuma:
1. Užpildytas pasiūlymas, kartu su užpildytu Įkainotos veiklos sąrašu. Nepateikus įkainotos veiklos sąrašo pasiūlymas bus atmestas kaip neatitinkantis konkurso sąlygų.
2. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD). EBVPD turi užpildyti, pasirašyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ar kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, ketina remtis tiekėjas.
3. Pasiūlymo galiojimą užtikrinantis dokumentas. Elektroniniu būdu teikiamas dokumentas turi būti pasirašytas pasiūlymo galiojimo užtikrinimą išdavusio banko ar draudimo bendrovės saugiu elektroniniu parašu, atitinkančiu Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo nustatytus reikalavimus. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo banko ar draudimo bendrovės saugų elektroninį parašą Perkančioji organizacija turi galėti nekliudomai patikrinti.
4. Jungtinės veiklos sutarties skaitmeninė kopija, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė.
5. Įgaliojimo pateikti ir pasirašyti pasiūlymą ir/ar kitus dokumentus elektroniniu parašu skaitmeninė kopija (jeigu pasiūlymą pateikia ne tiekėjo vadovas).
6. Ketinimų protokolai ar kiti susitarimai.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Rangovas ne vėliau kaip per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos Užsakovui pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštą (pateikia jį su tinkamai patvirtinta laidavimo draudimo liudijimo (poliso) kopija). Užtikrinimo suma – 5 (penki) proc. sutarties kainos be PVM.
2. Užsakovas raštu dėl pasikeitusių aplinkybių, kai dėl jų negalima tęsti Darbų ir, kai jos tampa žinomos po Sutarties sudarymo ir, kai Rangovas nebuvo prisiėmęs jų atsiradimo rizikos, gali bet kada nurodyti Rangovui sustabdyti visų Darbų vykdymą, nurodydamas (jeigu įmanoma) sustabdymo trukmę dienomis. Aplinkybės, dėl kurių gali būti stabdomi darbai, nurodytos pirkimo sąlygų ,,Sutarties projektas" priedo 4.5 p..
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-12-16
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-12-16
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
104 kab., Trakų r. sav. administracija, Vytauto g. 33, Trakai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai procedūrose nedalyvauja, pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Ginčai nagrinėjami Įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-02

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.