Penktadienis, balandžio 26 d.

Traktorius su frontaliniu krautuvu ir padargais

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Valstybės įmonė Valstybinių miškų urėdija
132340880
Pramonės pr. 11 A
Kaunas
51327
LT
Asmuo ryšiams: Jurga Stonienė
Telefonas: +370 52734021
El. paštas: jurga.stoniene@vmu.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: www.vmu.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684714
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Miškininkystė

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Traktorius su frontaliniu krautuvu ir padargais
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

16700000  -  Traktoriai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Traktorius su frontaliniu krautuvu, skirtas įvairiems darbams su padargais (palečių šakės,
rulonų griebtuvai).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

16700000  -  Traktoriai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Vienas traktorius su frontaliniu krautuvu ir padargais skirtas projekto „Stumbrų apsaugos
priemonių įgyvendinimas“ veiklų įgyvendinimui.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2023-06-30
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: „Stumbrų apsaugos priemonių įgyvendinimas“
Projekto Nr. 05.5.1-APVA-V-018-01-0006.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, deklaruodamas, kad atitinka reikalavimus tiekėjų kvalifikacijai, teikiant pasiūlymą
turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). Atskirą
EBVPD pildo:
1. tekėjas;
2. kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais, kad atitiktų reikalavimus
tiekėjams, išskyrus ekspertus, kurie pirkimo laimėjimo ir sutarties sudarymo atveju bus
įdarbina tiekėjo (šių ekspertų EBVPD teikti nereikia).
EBVPD turi pateikti visi pirkime dalyvaujantys tiekėjai, o dokumentų, kurie patvirtina, kad
tiekėjas atitinka reikalavimus tiekėjų kvalifikacijai, prašoma pateikti tik iš to tiekėjo, kurio
pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Prekės turi būti patiektos ne vėliau kaip iki 2023 m. gegužės 30 d.
2. Tiekėjui laiku pristačius Sutarties sąlygas atinkančias Prekes Pirkėjo RP sumoka Tiekėjui
Sutartyje nustatytą kainą, pagal informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis Tiekėjo
pateiktą e. Sąskaitą, per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų Sutarties Bendrųjų sąlygų 5 skyriuje
nustatyta tvarka.
3. Jeigu Tiekėjas vėluoja patiekti, pakeisti Prekes ar ištaisyti jų trūkumus, Pirkėjas <...>
skaičiuoja 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę
dieną nuo laiku nepatiektų, nepakeistų ir (ar) Prekių su trūkumais kainos.
4. Jei Pirkėjas uždelsia atsiskaityti už kokybiškas Prekes per Sutartyje nurodytą terminą,
Tiekėjas nuo kitos dienos skaičiuoja Pirkėjui 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius
nuo laiku neapmokėtos sumos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
Pagreitinta procedūra
Pagrindimas:  
Buvo atlikta rinkos apklausa ir jos metu išsiaiškinta, kad 3 tiekėjai turi keliamus reikalavimus atitinkantį traktorių. Atsižvelgiant į tai, kad PO siekia įsigyti standartinį produktą ir į tai, kad traktorius reikalingas pavasario darbams atlikti, todėl yra nustatyti trumpesni pristatymo terminai, vykdome pagreitintas procedūras.
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-02-20
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-02-20
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūros terminus numato VPĮ
VI.5)

Paskelbimo data

2023-01-31
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.