Ketvirtadienis, lapkričio 26 d.

TOPOGRAFIJOS IR INŽINERINĖS INFRASTRUKTŪROS INFORMACINĖS SISTEMOS TECHNINĖS IR PROGRAMINĖS ĮRANGOS PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VĮ Distancinių tyrimų ir geoinformatikos centras „GIS-Centras”
121351441
Sėlių g. 66
Vilnius
LT-08109
LT
Asmuo ryšiams: Vidmantas Dubikaltis
Telefonas: +370 52731058
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: www.gis-centras.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=499133
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

TOPOGRAFIJOS IR INŽINERINĖS INFRASTRUKTŪROS INFORMACINĖS SISTEMOS TECHNINĖS IR PROGRAMINĖS ĮRANGOS PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

48000000  -  Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Topografijos ir inžinerinės infrastruktūros informacinės sistemos techninės ir programinės įrangos įsigijimas.
Pirkimo dalis Nr. 1.
1. Erdvinių duomenų tinklo paslaugų publikavimo programinė įrang, 1 kompl.;
2. Erdvinių duomenų tinklo paslaugų publikavimo programinė įranga, užtikrinanti papildomų erdvinių duomenų formatų palaikymą, 1 kompl.;
3. Erdvinių duomenų tinklo paslaugų publikavimo programinė įranga skirta duomenų analizės, apdorojimo ir teikimo funkcionalumui, 1 kompl.
2. Pirkimo dalis Nr. 2.
1. Duomenų konversijų modelių valdymo programinė įranga, 1 kompl.
2. Duomenų konversijų modeliavimo programinė įranga, 1 vnt.
3. Erdvinių duomenų analizės ir redagavimo programinė įranga , 10 vnt.
4. Brėžinių redagavimo ir peržiūros PĮ tinklinė licencija, (3 metų laikotarpiui), 1 vnt.
3. Pirkimo dalis Nr. 3.
1. Personalinis stacionarus kompiuteris ir profesionalus monitorius, 10 vnt.
2. Personalinis nešiojamas kompiuteris, 1 vnt.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 468296.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  vienos pirkimo dalies
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Erdvinių duomenų tinklo paslaugų publikavimo programinės įranga
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48000000  -  Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Prekių kiekiai ir techninės savybės bei kiti būtini reikalavimai, nustatyti tarptautinio atviro konkurso Topografijos ir inžinerinės infrastruktūros informacinės sistemos techninės ir programinės įrangos pirkimo sąlygų (pirkimo sąlygų) 2 priede „Techninė specifikacija“.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 307115.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Esant Tiekėjo faktiškai įrodomoms, ne dėl Tiekėjo neveiklumo susidariusioms aplinkybėms, kurios Pirkėjo yra pripažintos objektyviomis, prekių tiekimo terminas Tiekėjo motyvuotu prašymu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą ne ilgesniam nei 1 (vieno) mėnesio laikotarpiui. Aplinkybės, kuriomis grindžiama būtinybė pratęsti prekių tiekimo terminą negali priklausyti nuo Tiekėjo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 02.3.1-CPVA-V-529-01-0007
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Sistemos eksploatavimui reikalinga programinė įranga
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48000000  -  Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Prekių kiekiai ir techninės savybės bei kiti būtini reikalavimai, nustatyti tarptautinio atviro konkurso Topografijos ir inžinerinės infrastruktūros informacinės sistemos techninės ir programinės įrangos pirkimo sąlygų (pirkimo sąlygų) 2 priede „Techninė specifikacija“.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 135654.55  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 5
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Esant Tiekėjo faktiškai įrodomoms, ne dėl Tiekėjo neveiklumo susidariusioms aplinkybėms, kurios Pirkėjo yra pripažintos objektyviomis, prekių tiekimo terminas Tiekėjo motyvuotu prašymu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą ne ilgesniam nei 1 (vieno) mėnesio laikotarpiui. Aplinkybės, kuriomis grindžiama būtinybė pratęsti prekių tiekimo terminą negali priklausyti nuo Tiekėjo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 02.3.1-CPVA-V-529-01-0007
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Darbo vietų techninė ir programinė įranga
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

30211200  -  Pagrindinė techninė kompiuterio įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Prekių kiekiai ir techninės savybės bei kiti būtini reikalavimai, nustatyti tarptautinio atviro konkurso Topografijos ir inžinerinės infrastruktūros informacinės sistemos techninės ir programinės įrangos pirkimo sąlygų (pirkimo sąlygų) 2 priede „Techninė specifikacija“.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 25526.45  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Esant Tiekėjo faktiškai įrodomoms, ne dėl Tiekėjo neveiklumo susidariusioms aplinkybėms, kurios Pirkėjo yra pripažintos objektyviomis, prekių tiekimo terminas Tiekėjo motyvuotu prašymu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą ne ilgesniam nei 1 (vieno) mėnesio laikotarpiui. Aplinkybės, kuriomis grindžiama būtinybė pratęsti prekių tiekimo terminą negali priklausyti nuo Tiekėjo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 02.3.1-CPVA-V-529-01-0007

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Užpildytas EBVPD.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas veiklą vykdė mažiau nei 3 metus, tikrinami duomenys nuo įregistravimo datos) turi būti įvykdęs (ar sėkmingai vykdo) bent vieną GIS programinės įrangos (taikoma 1 ir 2 pirkimo dalims)/techninės ir/ar programinės įrangos (taikoma 3 pirkimo daliai)/ pardavimo sutartį, kurios vertė be PVM (sėkmingai vykdomos pirkimo sutarties vertė) yra ne mažesnė kaip 0,5 pirkimo objekto dalies vertei
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Tiekėjo įvykdytų sutarčių sąrašas
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas turi būti gamintojas arba turėti gamintojo arba gamintojo įgalioto atstovo leidimą prekiauti siūlomos programinės įrangos licencijomis;
Tiekėjas sutarties vykdymui turi turėti kvalifikuotą personalą:
GIS programinės įrangos specialistą;
GIS programavimo specialistą;
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Siūlomos programinės įrangos gamintojo arba gamintojo įgalioto atstovo išduotas įgaliojimas arba kitas lygiavertis dokumentas, patvirtinantis tiekėjo teisę parduoti siūlomą programinę/techninę įrangą, ją diegti, aptarnauti ir atnaujinti.
Tiekėjo siūlomų ekspertų sąrašas;
Tiekėjo siūlomų specialistų gyvenimo aprašymai (CV);
Specialistų kvalifikaciją liudijančių sertifikatų kopijos arba lygiaverčiai dokumentai;
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Tiekėjas dėl savo kaltės nepristato/nepatiekia prekių Sutartyje nurodytu terminu ar pristatytos prekės neatitinka Sutarties reikalavimų, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir neribodamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,02 (trijų šimtųjų) procentų dydžio delspinigių nuo laiku nepatiektų prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną arba Sutartyje nustatyta tvarka vienašališkai nutraukti Sutartį.
Tiekėjui pagal šią Sutartį neįvykdžius arba netinkamai įvykdžius įsipareigojimus, arba tuo atveju, jei Sutartis nutraukiama vienašališkai dėl Tiekėjo kaltės, Pirkėjas turi teisę taikyti netesybas – baudą, kurios dydis 3 (trys) proc. Sutarties vertės (su PVM).
Avansinio mokėjimo grąžinimo užtikrinimas - (banko garantija (originalas) arba draudimo bendrovės laidavimo raštas (originalas)
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-06-19
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-06-19
Vietos laikas:  14:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Tiekėjui gali būti mokamas avansas (vykdomas avansinis (išankstinis) mokėjimas), kuris gali sudaryti iki 20 (dvidešimt) procentų Sutarties kainos, jei Tiekėjas per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties įsigaliojimo raštu informuoja Pirkėją, kad avanso pageidauja, ir pateikia Pirkėjui sąskaitą avansiniam mokėjimui ir avansinio mokėjimo grąžinimo užtikrinimą visai avansinio mokėjimo sumai. Mokėjimai už faktiškai pristatytas/pateiktas prekes (atskaičius sumokėtą avansą, jeigu avansas buvo mokėtas) vykdomi Sutartyje nurodytais terminais po to, kai pasirašomi Prekių perdavimo-priėmimo aktai ir Pirkėjui pateikiami Sutartyje nurodyti dokumentai.
Šią Sutartį numatoma finansuoti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal Projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų apmokėjimo terminai. Todėl numatoma, kad Pirkėjas privalo sumokėti Tiekėjui sumą, patvirtintą Tiekėjo pateiktuose mokėjimo dokumentuose, ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo prekių ir tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-05-08
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIII-1330 2018-06-28 XIII-1330 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 46, 92 ir 95 straipsnių pakeitimo įstatymas
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2019-01-01-2019-12-31)
XIII-327 2017-05-02 XIII-327 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 pakeitimo įstatymas
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2017-07-01-2017-12-31)
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2018-01-01-2018-12-31)
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (nuo 2020-01-01)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.