Termofikacinio vandens perpumpavimo siurbliai su dažnio keitikliais

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Oksana Popova
Telefonas: +370 65888915
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=716902
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Termofikacinio vandens perpumpavimo siurbliai su dažnio keitikliais
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

42122000  -  Siurbliai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo vykdytojas, siekdamas padidinti šilumos tiekimo patikimumą bei ekonomiškumą Pergalės katilinėje, organizuoja termofikacinio vandens perpumpavimo siurblių su dažnio keitikliais pirkimą.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

42122000  -  Siurbliai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Prekių kiekis: termofikacinio vandens perpumpavimo siurbliai - 2 vnt., dažnio keitikliai - 2 vnt. Prekių pristatymo adresas − Karo ligoninės g. 31, Kaunas, vieta − Pergalės katilinė.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 7
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutarties galiojimo terminas sutarties šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęstas 1 (vieną) kartą 3 (trims) mėnesiams.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas/ visi tiekėjų grupės nariai turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Dokumentų, įrodančių pašalinimo pagrindų nebuvimą bus prašoma pateikti tik galimo pirkimo laimėtojo.
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Pirkimo vykdytojas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, Pirkimo vykdytojui raštu pareikalavus, turės sumokėti 2 500,00 Eur baudą, šiais atvejais:
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – Pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti Sutartį per Pirkimo vykdytojo nurodytą terminą.
Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Pirkimo vykdytojui Sutarties įvykdymo užtikrinimą sumai, kuri sudaro 10 (dešimt) proc. nuo bendros Sutarties kainos be PVM (išsami informacija nurodyta Sutarties projekte).
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Pirkėjas sumoka Pardavėjui už Prekes per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po sąskaitos faktūros/ PVM sąskaitos faktūros ir Prekių perdavimo − priėmimo akto pateikimo per Valstybės įmonės Registrų centras informacinę sistemą „E. sąskaita“ dienos.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Pirkimo vykdytojas nereikalauja, kad tiekėjų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus laimėjusiu ir pasiūlius sudaryti Sutartį, ši tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jeigu Pardavėjas ne dėl Pirkėjo kaltės nepristato Prekių Sutartyje nurodytu terminu, Pirkėjas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti Pardavėjui 0,05 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną nuo nepristatytų Prekių vertės be PVM.
Pirkėjui laiku nesumokėjus už Prekes, Pardavėjui raštu pareikalavus, Pirkėjas įsipareigoja mokėti Pardavėjui 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos be PVM už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.
Pardavėjas, vienašališkai nutraukęs Sutartį ne dėl Pirkėjo kaltės, ar Pirkėjui nutraukus Sutartį dėl Pardavėjo kaltės, sumoka Pirkėjui 10 (dešimties) proc. dydžio baudą nuo bendros Sutarties kainos be PVM bei atlygina kitus dėl Sutarties nutraukimo patirtus nuostolius, kurių nepadengia bauda.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-07-12
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-07-12
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
47179
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-06-30
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.