Telemetrijos ryšio paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Živilė Drulytė
Telefonas:
+370 37305906
El. paštas:
z.drulyte@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=723847Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=723847&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Telemetrijos ryšio paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
64212000
-
Viešojo judriojo telefono ryšio paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkantysis subjektas AB „Kauno energija“ perka telemetrijos judriojo (mobilaus) ryšio paslaugas, skirtas apskaitos prietaisų duomenų surinkimo sistemai, kurias sudaro:
1. telemetrijos duomenų perdavimo paslaugos;
2. judriojo duomenų perdavimo (mobilaus interneto) kompiuteryje paslaugos.
1. telemetrijos duomenų perdavimo paslaugos;
2. judriojo duomenų perdavimo (mobilaus interneto) kompiuteryje paslaugos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 100000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
64212000
-
Viešojo judriojo telefono ryšio paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuva
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkantysis subjektas AB „Kauno energija“ perka telemetrijos judriojo (mobilaus) ryšio paslaugas, skirtas apskaitos prietaisų duomenų surinkimo sistemai, kurias sudaro:
1. telemetrijos duomenų perdavimo paslaugos;
1. judriojo duomenų perdavimo (mobilaus interneto) kompiuteryje paslaugos.
Išsami informacija apie perkamas paslaugas pateikta pirkimo sąlygų 1 priede - techninėje specifikacijoje.
1. telemetrijos duomenų perdavimo paslaugos;
1. judriojo duomenų perdavimo (mobilaus interneto) kompiuteryje paslaugos.
Išsami informacija apie perkamas paslaugas pateikta pirkimo sąlygų 1 priede - techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 100000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis sudaroma 12 mėn. laikotarpiui. Jei nei viena Sutarties Šalis, ne vėliau kaip prieš 30 kalendorinių dienų iki Sutarties pabaigos, raštu nepraneša apie Sutarties nutraukimą, tai Sutartis pratęsiama automatiškai 12 mėnesių laikotarpiui. Sutartis gali būti pratęsta 2 (du ) kartus po 12 mėnesių. Bendra Sutarties trukmė, įskaitant visus pratęsimus, negali būti ilgesnė nei 36 mėnesiai.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą bus prašoma pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas (toliau - PS) nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, PS raštu pareikalavus, turės sumokėti 3 000,00 Eur (trijų tūkstančių eurų) baudą, šiais atvejais:
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per PS nurodytą terminą;
3. pripažinus, kad tiekėjas pateikė ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą ir paprašius jo pateikti aktualius dokumentus, patvirtinančius jo pašalinimo pagrindų nebuvimą, tiekėjas neteikia šių dokumentų;
4. laimėjęs pirkimą tiekėjas raštu atsisako sudaryti sutartį arba atsisako sudaryti pirkimo sutartį pagal viešojo pirkimo dokumentuose pateiktas sutarties sąlygas ir (ar) sutarties projektą. Jei iki PS nurodyto laiko tiekėjas nepasirašo sutarties, laikoma, kad jis atsisakė sudaryti sutartį.
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per PS nurodytą terminą;
3. pripažinus, kad tiekėjas pateikė ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą ir paprašius jo pateikti aktualius dokumentus, patvirtinančius jo pašalinimo pagrindų nebuvimą, tiekėjas neteikia šių dokumentų;
4. laimėjęs pirkimą tiekėjas raštu atsisako sudaryti sutartį arba atsisako sudaryti pirkimo sutartį pagal viešojo pirkimo dokumentuose pateiktas sutarties sąlygas ir (ar) sutarties projektą. Jei iki PS nurodyto laiko tiekėjas nepasirašo sutarties, laikoma, kad jis atsisakė sudaryti sutartį.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Už faktiškai suteiktas Paslaugas Užsakovas atsiskaito per 30 (trisdešimt) dienų po Paslaugų priėmimo–perdavimo akto ir PVM sąskaitos faktūros gavimo Valstybinės įmonės Registrų centras informacinėje sistemoje „E. sąskaita“ (toliau – E. sąskaita) dienos. Jeigu Vykdytojas PVM sąskaitą faktūrą pateiks ne per E. sąskaitą, Užsakovas laikys, kad PVM sąskaita faktūra nėra gauta, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai PVM sąskaita faktūra bus gauta per E. sąskaitą. Vykdytojas PVM sąskaitą faktūrą pateikia tik Šalims pirmiau pasirašius Paslaugų priėmimo–perdavimo aktą.
PVM sąskaitą faktūrą Vykdytojas pateikia už per einamąjį mėnesį suteiktas Paslaugas per 10 (dešimt) darbo dienų mėnesiui pasibaigus.
PVM sąskaitą faktūrą Vykdytojas pateikia už per einamąjį mėnesį suteiktas Paslaugas per 10 (dešimt) darbo dienų mėnesiui pasibaigus.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-22
Vietos laikas:
11:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-22
Vietos laikas:
11:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus pirkimui gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje registruoti tiekėjai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno m. apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-10
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |