Tarnybinių stočių ir tinklo virtualizacijos platformos papildomų (plėtros) licencijų įsigijimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga CPO LT
302913276
Ukmergės g. 219-1
Vilnius
07152
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Rastenienė
Telefonas:
+370 62195278
El. paštas:
daiva.rasteniene@cpo.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.cpo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/34617
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=730671Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=730671&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Tarnybinių stočių ir tinklo virtualizacijos platformos papildomų (plėtros) licencijų įsigijimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48000000
-
Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tarnybinių stočių ir tinklo virtualizacijos platformos papildomų (plėtros) licencijų įsigijimas. Detalesnis pirkimo objekto aprašymas pateikiamas Pirkimo sąlygų priede "Techninė specifikacija".
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48000000
-
Programinės įrangos paketai ir informacinės sistemos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tarnybinių stočių ir tinklo virtualizacijos platformos papildomų (plėtros) licencijų įsigijimas. Detalesnis pirkimo objekto aprašymas pateikiamas Pirkimo sąlygų priede "Techninė specifikacija".
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
15
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Prekių pristatymo terminai gali būti pratęsiami ne daugiau kaip 1 (vieną) kartą ne ilgesniam kaip 6 (šešių) mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto Nr. EIM-V-001-0001, pavadinimas: „Valstybės informacinių technologijų pertvarka“.
II.2.14)
Papildoma informacija
CPO LT pirkimą atlieka perkančiajai organizacijai – Informacinės visuomenės plėtros komitetui (kodas: 188772433).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Informacija apie EBVPD pateikimą ir tiekėjų pašalinimo pagrindai nurodyti pirkimo sąlygose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdai – delspinigiai ir bauda.
Detalesnė informacija apie pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdus ir atsiskaitymo su tiekėju
tvarką nurodyta pirkimo dokumentuose.
Detalesnė informacija apie pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo būdus ir atsiskaitymo su tiekėju
tvarką nurodyta pirkimo dokumentuose.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-06
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-06
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Prekės pagal Sutartį turi būti pristatytos ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Pirkėjo pateikto Prekių užsakymo raštu ar elektroniniu paštu dienos arba nuo Prekių užsakyme nurodytos datos.
Perkančioji organizacija neįsipareigoja užsakyti viso maksimalaus Prekių kiekio, tačiau įsipareigoja užsakyti ne mažiau kaip 40 proc. numatyto maksimalaus Prekių kiekio.
Perkančioji organizacija pasilieka teisę visas Prekes užsakyti iš karto (pateikiant vieną užsakymą) arba dalimis (pagal poreikį pateikiant atskirus užsakymus). Visi užsakymai gali būti pateikti per 12 (dvylika) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Perkančioji organizacija neįsipareigoja užsakyti viso maksimalaus Prekių kiekio, tačiau įsipareigoja užsakyti ne mažiau kaip 40 proc. numatyto maksimalaus Prekių kiekio.
Perkančioji organizacija pasilieka teisę visas Prekes užsakyti iš karto (pateikiant vieną užsakymą) arba dalimis (pagal poreikį pateikiant atskirus užsakymus). Visi užsakymai gali būti pateikti per 12 (dvylika) mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčų nagrinėjimo tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose