Trečiadienis, gegužės 29 d.

Švietimo ir mokslo informacinių sistemų, registrų ir klasifikatorių apskaitos informacinės sistemos programinės įrangos priežiūros ir vystymo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Nacionalinė švietimo agentūra
305238040
K. Kalinausko g. 7
Vilnius
03107
LT
Asmuo ryšiams: Žydrė Jucevičienė
Telefonas: +370 868440990
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.nsa.smm.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728881
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Švietimo ir mokslo informacinių sistemų, registrų ir klasifikatorių apskaitos informacinės sistemos programinės įrangos priežiūros ir vystymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72211000  -  Programavimo paslaugos, susijusios su sistemomis ir vartotojo programine įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Švietimo ir mokslo informacinių sistemų, registrų ir klasifikatorių apskaitos informacinės sistemos programinės įrangos priežiūros ir vystymo paslaugos (toliau KRISIN) priežiūros paslauga (toliau –priežiūros paslauga) – tai paslauga, apimanti su KRISIN, duomenų mainų posistemės programinės įrangos ir duomenų bazių veikimo sutrikimais susijusius darbus ir teikiama nuolat; orientacinė šios paslaugos apimtis – pagal poreikį. Priežiūros paslaugos apimtis sutartinių įsipareigojimų vykdymo laikotarpyje yra kintanti. KRISIN vystymo paslauga (toliau –vystymo paslauga)– tai paslauga, apimanti KRISIN, duomenų mainų posistemės programinės įrangos ir duomenų bazių pakeitimų atlikimą ir naujumų sukūrimą; vystymo paslaugos apimtis sutartinių įsipareigojimų vykdymo laikotarpyje yra kintanti; orientacinė paslaugos apimtis – priklausimai nuo perkančiosios organizacijos poreikio.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72267100  -  Informacijos technologijos programinės įrangos priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Užsakomosios priežiūros paslaugos gali apimti šiuos darbus:
1. KRISIN ir duomenų mainų posistemės paslaugos teikėjo pakeistos ir modifikuotos programinės įrangos nepertraukiamo veikimo KRISIN, duomenų mainų posistemės darbinėje ir KRISIN testavimo aplinkose užtikrinimas;
2. KRISIN ir duomenų mainų posistemės programinės įrangos veikimo klaidų ir problemų, atsiradusių ne dėl perkančiosios organizacijos kaltės, šalinimas;
3.KRISIN ir duomenų mainų posistemės programinės įrangos veikimo klaidų ir problemų, atsiradusių dėl perkančiosios organizacijos kaltės (klaidingai įvestų duomenų, klaidingai įvykdyto veiksmo ar kitokių klaidingų atvejų), šalinimas;
4.KRISIN ir duomenų mainų posistemės programinės įrangos ir jos veikimui reikalingos techninės įrangos sąsajų tvarkymas;
5.KRISIN ir duomenų mainų posistemės programinės įrangos pakeitimų, nereikalaujančių keisti esamo programinės įrangos funkcionalumo, logikos ir (arba) duomenų bazių struktūros, atlikimas.
2. KRISIN vystymo paslauga apima šiuos perkančiosios organizacijos užsakomuosius darbus:
2.1.naujo KRISIN funkcionalumo aprašo (poreikių specifikacijos) parengimas;
2.2. KRISIN specifikacijos patikslinimo parengimas;
2.3. KRISIN projekto patikslinimo parengimas;
2.4. KRISIN pokyčių konstravimas (programavimas, programinės įrangos išbandymas) ir realizavimas;
2.5. KRISIN naudotojų mokymas (modifikuotos programinės įrangos pristatymas naudotojams);
2.6. KRISIN techninių dokumentų atnaujinimas ir (arba) naujų parengimas;
2.7. KRISIN ir Duomenų mainų posistemės programinės įrangos vystymas diegiant didesnį duomenų saugumą atitinkančias duomenų keitimosi su kitais registrais ir informacinėmis sistemomis technologijas;
2.8. KRISIN ir Duomenų mainų posistemės programinės įrangos suderinamumo darbų atlikimas, keičiant tarnybines stotis ir pereinant prie aukštesnių duomenų bazių valdymo sistemos, operacinių sistemų, aplikacijų serverio programinės įrangos versijų;
2.9. KRISIN modifikuotos programinės įrangos išeities kodų ir jų sukompiliuotų variantų bylų (failų) bei parengtų KRISIN dokumentų patikslinimų ar naujai sukurtų dokumentų bylų (failų) *.doc, *.docx, *.pdf formatais perdavimas (1 egz.);
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, visi Tiekėjų grupės nariai ir Subtiekėjai bei kiti ūkio subjektai, kurių kvalifikacija ar pajėgumais Tiekėjas remiasi pateikia užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešojo pirkimo dokumentą pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Paslaugų teikėjas vėluoja suteikti Paslaugas Sutartyje numatytais terminais, moka Paslaugų gavėjui 0,5 procentų delspinigius nuo visos Sutarties vertės už kiekvieną uždelstą dieną. Paslaugų gavėjas turi teisę išskaičiuoti netesybų sumą iš Paslaugų teikėjui mokėtinų sumų. Paslaugų gavėjas neprivalo įrodyti Paslaugų teikėjui, kad patyrė nuostolių.
Sutarties vykdymo užtikrinimas. Sutarties nevykdymo atveju Tiekėjui taikomos netesybos. Jei Tiekėjas neįvykdo Sutarties Tiekėjui skiriama 10 % dydžio bauda nuo neįvykdyto užsakymo sumos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-10-24
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-10-24
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-09-18

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.