Šeštadienis, gruodžio 06 d.

Susisiekimo komunikacijų paskirties statinių Gruodžio 17-osios gatvės automobilių stovėjimo aikštelės Ukmergės mieste kapitalinio remonto ir pėsčiųjų dviračių tako statybos darų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Ukmergės rajono savivaldybės administracija
188752174
Kęstučio a. 3
Ukmergė
20114
LT
Asmuo ryšiams: Erika Urbonavičienė
Telefonas: +370 34068390
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.ukmerge.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=740972
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Susisiekimo komunikacijų paskirties statinių Gruodžio 17-osios gatvės automobilių stovėjimo aikštelės Ukmergės mieste kapitalinio remonto ir pėsčiųjų dviračių tako statybos darų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233300  -  Greitkelių, kelių, gatvių ir pėsčiųjų takų pamatų klojimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkami baigtiniai darbai iki pilno objekto užbaigimo pagal techninį darbo projektą „Susisiekimo komunikacijų paskirties statinių Gruodžio 17-osios g. Ukmergės mieste kapitalinio remonto projektas (projekto Nr. 230519, 2023 m.).
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 991735.54  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233300  -  Greitkelių, kelių, gatvių ir pėsčiųjų takų pamatų klojimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Gruodžio 17 -osios g. Ukmergės miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Darbų metu bus tvarkomi šaligatviai, įrengiamos nuovažos į sklypus, įrengiamas pėsčiųjų ir dviračių takas, remontuojama automobilių stovėjimo aikštelė, atkarpoje nuo aikštelės iki Jaunimo g. įrengiami paviršinių nuotekų tinklai, įrengiami kelio ženklai, dangos ženklinimas, įrengiamos pėsčiųjų perėjos. Kartu perkamos Kontrolinių - geodezinių nuotraukų bei kadastrinių matavimų bylų atlikimo paslaugos su VĮ Registrų centras patikra.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 991735.54  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Gali būti įsigyjami papildomi darbai neskelbiamų derybų būdu pagal VPĮ 71 str. 5 d. susiję su pagrindinės sutarties vykdymu ir jų vertė negali viršyti 25 proc. (pradinės sutarties vertės Eur be PVM), jeigu tokie papildomi darbai atsirado dėl nenumatytų aplinkybių, susijusių su Techninio darbo projekto sprendinių keitimu, projekto klaidomis.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas atviro konkurso būdu naudojantis Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis (toliau – CVP IS). Pirkimo dokumentai ir jų paaiškinimai bei papildymai skelbiami CVP IS. Pirkimas atliekamas elektroniniu būdu. Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tik tie tiekėjai, kurie registruoti CVP IS, pasiekiamoje adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi įrodyti, kad nėra pagrindo jį pašalinti iš pirkimų pagal VPĮ 46 straipsnio „Tiekėjų pašalinimo pagrindai“ nuostatas. Tiekėjas kartu su pirkimo dokumentais turi pateikti užpildytą Pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas“ (toliau – EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 49 straipsnį, atitinka šiame Pirkimo sąlygų skyriuje nustatytus reikalavimus.
Tiekėjas, ūkio subjektų grupės narys (-iai), ūkio subjektas (-ai), kurio (-ių) pajėgumais tiekėjai remiasi, turi teisę verstis statybos veikla.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
NETAIKOMA
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
NETAIKOMA
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo privalės pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantiją ar Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimą. Sutarties užtikrinimo vertė turi būti 49 000,00 Eur (keturiasdešimt devyni tūkstančiai eurų). Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis, turi įsigalioti jo išdavimo dieną ir galioti visą Sutarties galiojimo laikotarpį.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-12-12
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-12-12
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais tiekėjų pasiūlymais vyks ne anksčiau nei po 45 minučių po pasiūlymų pateikimo termino pabaigos. Ukmergės rajono savivaldybės administracijoje Kęstučio a. 3, 20114 Ukmergė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 52688037

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
1. Perkančioji organizacija, gavusi pretenziją, sudaro pirkimo sutartį ne anksčiau negu po 5 (penkių) darbo dienų nuo rašytinio pranešimo apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo pretenziją pateikusiam tiekėjui ir suinteresuotiems dalyviams dienos, o jeigu pranešimas nesiunčiamas elektroninėmis priemonėmis, - ne anksčiau kaip po 15 dienų.
2. Pretenzijos Perkančiojoje organizacijoje nagrinėjamos ir sprendimai dėl pretenzijų priimami Viešųjų pirkimų įstatymo 102,103 straipsniuose nustatyta tvarka.
3. Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos ir pateiktos elektroninėmis priemonėmis, laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų ir tvarkos. Perkančioji organizacija nenagrinėja pretenzijų, teikiamų pakartotinai dėl to paties Perkančiosios organizacijos priimto sprendimo arba atlikto veiksmo.
4. Teisę ginčyti Perkančiosios organizacijos veiksmus ar priimtus sprendimus teismine tvarka tiekėjas gali Viešųjų pirkimų įstatymo 101, 102, 104 straipsniuose nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-11-29

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.