Sporto paskirties pastatų - irklavimo bazės, Plungės m., V. Mačernio g.42A, rekonstravimo darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Plungės sporto ir rekreacijos centras
302776863
A. Vaišvilos g. 32
Plungė
LT-90123
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Jonauskienė
Telefonas:
+370 44873147
El. paštas:
daiva.jonauskiene@plunge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://plungesrc.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=687953Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=687953&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Būstas ir komunaliniai patogumai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Sporto paskirties pastatų - irklavimo bazės, Plungės m., V. Mačernio g.42A, rekonstravimo darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453100
-
Atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pastatų, esančių V. Mačernio g. 42A, Plungėje rekonstravimo darbai, kurie atliekami vadovaujantis Technine specifikacija ir jos priedais („Sporto paskirties pastatų – irklavimo bazės, Plungės m., V. Mačernio g. 42A, rekonstravimo projektas“ Nr. 2019/08 techninis projektas ir projekto dalis nurodanti kokie LVN darbai jau yra atlikti „Atlikti LVN dalies darbai“ ).
Statinio statybos rūšis – statinio rekonstravimas.
Statinio pogrupis (esama) – negyvenamoji (sporto paskirties).
Statinio pogrupis (būsima) – negyvenamoji (sporto paskirties).
Statinio kategorija – neypatingieji statiniai.
Rekonstruojamo pastato sklypas nepatenka į saugomos teritorijos zoną.
Statinio statybos rūšis – statinio rekonstravimas.
Statinio pogrupis (esama) – negyvenamoji (sporto paskirties).
Statinio pogrupis (būsima) – negyvenamoji (sporto paskirties).
Statinio kategorija – neypatingieji statiniai.
Rekonstruojamo pastato sklypas nepatenka į saugomos teritorijos zoną.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45453100
-
Atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Plungės r. sav., Plungės m., V. Mačernio g. 42A.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimas apima:
1) Darbo projekto parengimą;
2) Pastato, esančio V. Mačernio g. 42A, Plungėje I–o etapo rekonstravimo darbus. Svarbu! Pastatų griovimo darbai, bei dalis lauko vandentiekio ir nuotekų tinklų įrengimo darbų jau yra atlikta, ir jų pasiūlyme įsivertinti nereikia. Atlikti lauko vandentiekio ir nuotekų tinklų įrengimo darbai nurodyti pridedame 3 priede „ Techninė specifikacija“;
3) Statinių ir žemės sklypų kadastrinių bylų atnaujinimą ir įregistravimą Nekilnojamojo turto registre;
4) Laikino ir nuolatinio (atminimo lentos) informacinio stendo parengimą pagal Statybos įstatymą ir reglamento (ES) Nr. 1303/2013 nuostatas;
5) Dokumentų, reikalingų pastato statybos darbų užbaigimo ir įregistravimo procedūroms atlikti, parengimą, statybos užbaigimo procedūrų vykdymą (geodezinių matavimų atlikimas, kadastrinių matavimų bylų su VĮ „Registrų centro“ išankstinės patikros išvada pateikimą, Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos statybos užbaigimo akto/deklaracijos gavimą, defektų ištaisymą).
1) Darbo projekto parengimą;
2) Pastato, esančio V. Mačernio g. 42A, Plungėje I–o etapo rekonstravimo darbus. Svarbu! Pastatų griovimo darbai, bei dalis lauko vandentiekio ir nuotekų tinklų įrengimo darbų jau yra atlikta, ir jų pasiūlyme įsivertinti nereikia. Atlikti lauko vandentiekio ir nuotekų tinklų įrengimo darbai nurodyti pridedame 3 priede „ Techninė specifikacija“;
3) Statinių ir žemės sklypų kadastrinių bylų atnaujinimą ir įregistravimą Nekilnojamojo turto registre;
4) Laikino ir nuolatinio (atminimo lentos) informacinio stendo parengimą pagal Statybos įstatymą ir reglamento (ES) Nr. 1303/2013 nuostatas;
5) Dokumentų, reikalingų pastato statybos darbų užbaigimo ir įregistravimo procedūroms atlikti, parengimą, statybos užbaigimo procedūrų vykdymą (geodezinių matavimų atlikimas, kadastrinių matavimų bylų su VĮ „Registrų centro“ išankstinės patikros išvada pateikimą, Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos statybos užbaigimo akto/deklaracijos gavimą, defektų ištaisymą).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateiki:
1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subrangovas ir ūkio subjektas, kurių pajėgumais Tiekėjas remiasi.
Tiekėjas turi turėti teisę verstis statybos veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subrangovas ir ūkio subjektas, kurių pajėgumais Tiekėjas remiasi.
Tiekėjas turi turėti teisę verstis statybos veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas. Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, išduotą banko ar kitos kredito įstaigos (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimą (laidavimo sutartį), išduotą draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.) Tiekėjas privalo pateikti perkančiajai organizacijai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo. Užtikrinimo suma sudaro 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko ar kredito unijos garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, t. y. apimti Sutarties galiojimo terminą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-21
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais Tiekėjų pasiūlymais vyks naudojantis elektroninėmis priemonėmis neanksčiau kaip skelbime apie pirkimą nurodytą datą. Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su pateiktais pasiūlymais, taip pat nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą Nr. SP2022-1-37 „Sporto paskirties pastatų – irklavimo bazės, Plungės m., Mačernio g. 42A, rekonstravimas“. Pprojektas bendrai finansuojamas sporto rėmimo fondo lėšomis, kurias administruoja Nacionalinė sporto agentūra prie Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos.
Darbų atlikimo terminas: 18 mėn. Per darbų atlikimo terminą tiekėjas turi parengti darbo projektą, atlikti visus pirkimo sąlygų 3 priede Techninėje specifikacijoje ir jos prieduose numatytus darbus, įskaitant ir baigiamuosius bandymus, kurių rezultatai yra teigiami. Per darbų atlikimo terminą turi būti pasirašytas darbų perdavimo - priėmimo aktas. Į darbų atlikimo terminą neįskaičiuotas laikas dokumentacijos parengimui statybos užbaigimo procedūroms ir statybos užbaigimo procedūrų vykdymas.
Delspinigiai dėl Darbų vėlavimo 0,02 % nuo neatliktų darbų kainos per dieną.
Mokėjimų terminas - 30 dienų. Atsižvelgiant į valstybės biudžeto fondo lėšų apskaitos ypatumus, nurodytas mokėjimo terminas gali būti ilgesnis, tačiau negali viršyti 60 kalendorinių dienų.
Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo 0,02% laiku neapmokėtos sumos per dieną.
Vykdant pirkimo sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Perkančioji organizacija elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasi informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus atvejus, kai mobilizacijos, karo ir nepaprastosios padėties atveju yra CVP IS ar informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas perkančiosios organizacijos ir tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šiomis sistemomis. Tiekėjas turi įsivertinti visas galimas išlaidas, susijusias su šių sistemų naudojimu.
Perkančioji organizacija neketina rengti susitikimų su tiekėjais dėl pirkimo dokumentų.
Tiekėjas gali savarankiškai apžiūrėti darbų atlikimo vietą ir, apžiūros metu kilus klausimams ar kilus neaiškumams, pirkimo dokumentuose nustatyta tvarka, CVP IS priemonėmis kreiptis dėl papildomos su pirkimo dokumentais susijusios informacijos.
Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo ar kreiptis dėl papildomos informacijos susijusios su pirkimo dokumentais į Pirkimo Komisija galima ne vėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Darbų atlikimo terminas: 18 mėn. Per darbų atlikimo terminą tiekėjas turi parengti darbo projektą, atlikti visus pirkimo sąlygų 3 priede Techninėje specifikacijoje ir jos prieduose numatytus darbus, įskaitant ir baigiamuosius bandymus, kurių rezultatai yra teigiami. Per darbų atlikimo terminą turi būti pasirašytas darbų perdavimo - priėmimo aktas. Į darbų atlikimo terminą neįskaičiuotas laikas dokumentacijos parengimui statybos užbaigimo procedūroms ir statybos užbaigimo procedūrų vykdymas.
Delspinigiai dėl Darbų vėlavimo 0,02 % nuo neatliktų darbų kainos per dieną.
Mokėjimų terminas - 30 dienų. Atsižvelgiant į valstybės biudžeto fondo lėšų apskaitos ypatumus, nurodytas mokėjimo terminas gali būti ilgesnis, tačiau negali viršyti 60 kalendorinių dienų.
Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo 0,02% laiku neapmokėtos sumos per dieną.
Vykdant pirkimo sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Perkančioji organizacija elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasi informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus atvejus, kai mobilizacijos, karo ir nepaprastosios padėties atveju yra CVP IS ar informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas perkančiosios organizacijos ir tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šiomis sistemomis. Tiekėjas turi įsivertinti visas galimas išlaidas, susijusias su šių sistemų naudojimu.
Perkančioji organizacija neketina rengti susitikimų su tiekėjais dėl pirkimo dokumentų.
Tiekėjas gali savarankiškai apžiūrėti darbų atlikimo vietą ir, apžiūros metu kilus klausimams ar kilus neaiškumams, pirkimo dokumentuose nustatyta tvarka, CVP IS priemonėmis kreiptis dėl papildomos su pirkimo dokumentais susijusios informacijos.
Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo ar kreiptis dėl papildomos informacijos susijusios su pirkimo dokumentais į Pirkimo Komisija galima ne vėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
Interneto adresas:
http://www.klat.lt/lt/klaipedos-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-07
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)