Specializuotų slaugos ir globos namų medicinos įrangos įsigijimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šiaulių apskaitos centras
305888561
Pakalnės g. 6A
Šiauliai
76293
LT
Asmuo ryšiams:
Lijana Feimanienė
Telefonas:
+370 65103570
El. paštas:
lijana.feimaniene@sac.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.sac.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/91608
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=729238Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=729238&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Biudžetinė įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Specializuotų slaugos ir globos namų medicinos įrangos įsigijimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33100000
-
Medicinos įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
I pirkimo dalis – Specializuotų slaugos ir globos namų seifo medikamentams laikyti pirkimas.
II pirkimo dalis – Specializuotų slaugos ir globos namų medicinos įrangos pirkimas
II pirkimo dalis – Specializuotų slaugos ir globos namų medicinos įrangos pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
I pirkimo dalis_Specializuotų slaugos ir globos namų seifo medikamentams laikyti pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33192000
-
Medicininiai baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus g. 303, Šiauliai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Seifas medikamentams laikyti, 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą „Bendruomeninių apgyvendinimo bei užimtumo paslaugų asmenims su proto ir psichikos negalia plėtra Šiaulių mieste“ Nr. 08.1.1-CPVA-V-427-15-0005 (toliau – Projektas). Projektas įgyvendinamas 2014 – 2020 metų Europos sąjungos struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo).
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
II pirkimo dalis – Specializuotų slaugos ir globos namų medicinos įrangos pirkimas
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33192000
-
Medicininiai baldai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Medicinos įrangos pirkimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas vykdomas įgyvendinant projektą „Bendruomeninių apgyvendinimo bei užimtumo paslaugų asmenims su proto ir psichikos negalia plėtra Šiaulių mieste“ Nr. 08.1.1-CPVA-V-427-15-0005 (toliau – Projektas). Projektas įgyvendinamas 2014 – 2020 metų Europos sąjungos struktūrinių fondų (Europos regioninės plėtros fondo).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad teikėjai pateiktų:
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra teikėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Užpildytą Tiekėjo deklaraciją dėl 2022 balandžio 8 d. Europos Sąjungos Tarybos reglamento (ES) 2022/576 taikomų ribojimų neturėjimo.
Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra teikėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Užpildytą Tiekėjo deklaraciją dėl 2022 balandžio 8 d. Europos Sąjungos Tarybos reglamento (ES) 2022/576 taikomų ribojimų neturėjimo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Jei Pardavėjas nevykdo ar netinkamai vykdo savo sutartinius įsipareigojimus Sutartyje numatytais terminais, moka 0,03 procentų delspinigius nuo nepristatytų prekių kainos už kiekvieną uždelstą dieną. Sutartį nutraukus dėl Pardavėjo sutartinių įsipareigojimų nevykdymo, moka 10 proc. Sutarties kainos dydžio baudą ir atlygina kitus Pirkėjo nuostolius.
Jei Pirkėjas nevykdo sutartinių įsipareigojimų, t. y. vėluoja apmokėti už kokybiškas, Sutarties sąlygas, techninės specifikacijos ir pasiūlymo reikalavimus atitinkančias, laiku ir tinkamai pristatytas, sumontuotas Prekes, moka 0,03 procentų nuo vėluojamos sumokėti sumos dydžio delspinigius.
Jei Pirkėjas nevykdo sutartinių įsipareigojimų, t. y. vėluoja apmokėti už kokybiškas, Sutarties sąlygas, techninės specifikacijos ir pasiūlymo reikalavimus atitinkančias, laiku ir tinkamai pristatytas, sumontuotas Prekes, moka 0,03 procentų nuo vėluojamos sumokėti sumos dydžio delspinigius.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-04
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-04
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 43
Šiauliai
76345
LT
Telefonas:
+370 5216037
El. paštas:
siauliu.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje