Specialioji įranga sutrikusios regos mokinių ugdymui
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos aklųjų ir silpnaregių ugdymo centras
191713612
Ateities g. 44, 06329 Vilnius
Vilnius
LT06329
LT
Asmuo ryšiams:
Juozas Daunaravičius
Telefonas:
+370 65472146
El. paštas:
juozas.daunaravicius@lasuc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.lasuc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1008
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=452853Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=452853&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Švietimas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Specialioji įranga sutrikusios regos mokinių ugdymui
Nuorodos numeris:
91641
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30230000
-
Su kompiuteriais susijusi įranga
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Numato įsigyti specialiąją įrangą: kompiuterio klaviatūrą silpnaregiams, kompiuterinę programinę įrangą: ekrano skaitymo programinę įrangą su licencija 5 metams, kompiuterinę programinę įrangą: Brailio rašto maketavimo programinės įrangos licenciją, taktilinę piešimo lentą, stacionarią didinimo sistemą su teksto atpažinimu, kompiuterinę Brailio rašto eilutę, mikrokapsulinio popieriaus kaitintuvą, elektroninę Brailio rašto spausdinimo mašinėlę, Brailio rašto spausdintuvą.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30230000
-
Su kompiuteriais susijusi įranga
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ateities g.44, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Numato įsigyti specialiąją įrangą: kompiuterio klaviatūrą silpnaregiams, kompiuterinę programinę įrangą: ekrano skaitymo programinę įrangą su licencija 5 metams, kompiuterinę programinę įrangą: Brailio rašto maketavimo programinės įrangos licenciją, taktilinę piešimo lentą, stacionarią didinimo sistemą su teksto atpažinimu, kompiuterinę Brailio rašto eilutę, mikrokapsulinio popieriaus kaitintuvą, elektroninę Brailio rašto spausdinimo mašinėlę, Brailio rašto spausdintuvą.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
PROJEKTAS NR. 09.1.3-CPVA-K-723-02-0020 „EDUKACINĖS ERDVĖS, PRITAIKYTOS SUTRIKUSIOS REGOS MOKINIAMS, MODERNIZAVIMAS“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Komisija tikrina, ar su pasiūlymu yra pateiktas EBVPD, ir, ar jis užpildytas pagal pirkimo dokumentų 5 priedą.
Teikėjas gali būti sudaręs sutartį su tokiu gamintojo atstovu, kuris turi įgaliotų atstovų suteiktas teises.
Pagrindinių pristatytų prekių sąrašas (pirkimo dokumentų 3 priedas), kuriame nurodytos prekių bendros sumos, datos ir prekių gavėjai (tiek viešieji, tiek privatieji). Ši informacija pateikiama, užpildant pirkimo dokumentų 3 priedą.
Taip pat pateikiami užsakovų (kuriems buvo suteiktos paslaugos pagal nurodytas sutartis) atsiliepimai apie tinkamai.
Teikėjas gali būti sudaręs sutartį su tokiu gamintojo atstovu, kuris turi įgaliotų atstovų suteiktas teises.
Pagrindinių pristatytų prekių sąrašas (pirkimo dokumentų 3 priedas), kuriame nurodytos prekių bendros sumos, datos ir prekių gavėjai (tiek viešieji, tiek privatieji). Ši informacija pateikiama, užpildant pirkimo dokumentų 3 priedą.
Taip pat pateikiami užsakovų (kuriems buvo suteiktos paslaugos pagal nurodytas sutartis) atsiliepimai apie tinkamai.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas per perkančiosios organizacijos nurodytą terminą turi pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą. Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu. Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė –10 proc. nuo tiekėjo pasiūlyme nurodytos bendros pirkimo sutarties kainos (pirkimo sutarties kainos su PVM).
Pirkėjas sumoka Tiekėjui avansą – 30 proc. nuo Sutarties kainos, nurodytos Sutarties 2.2 papunktyje per 10 darbo dienas nuo avansinės sąskaitos faktūros ir tinkamos avanso grąžinimo garantijos gavimo.
Su Tiekėju už laiku pateiktas kokybiškas ir Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes atsiskaitoma per 6 darbo dienas nuo Europos Sąjungos investicinio fondo finansinės paramos lėšų gavimo į Pirkėjo sąskaitą, bet ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo galutinio Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos.
Pirkėjas sumoka Tiekėjui avansą – 30 proc. nuo Sutarties kainos, nurodytos Sutarties 2.2 papunktyje per 10 darbo dienas nuo avansinės sąskaitos faktūros ir tinkamos avanso grąžinimo garantijos gavimo.
Su Tiekėju už laiku pateiktas kokybiškas ir Sutarties reikalavimus atitinkančias Prekes atsiskaitoma per 6 darbo dienas nuo Europos Sąjungos investicinio fondo finansinės paramos lėšų gavimo į Pirkėjo sąskaitą, bet ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) dienų nuo galutinio Prekių perdavimo–priėmimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2019-05-14
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2019-06-22
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2019-05-14
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus miesto apylinkės teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Šio skelbimo išsiuntimo data
2019-04-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |