Smulkių spaudos, poligrafijos gaminių kūrimo, gamybos ir susijusių paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vytauto Didžiojo universitetas
111950396
K. Donelaičio g. 58,
Kaunas
44248
LT
Asmuo ryšiams: Irena Simonaitienė
Telefonas: +370 37752331
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vdu.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=712224
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Smulkių spaudos, poligrafijos gaminių kūrimo, gamybos ir susijusių paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79810000  -  Spausdinimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Smulkių spaudos, poligrafijos gaminių kūrimo, gamybos ir susijusių paslaugų pirkimas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 82000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79810000  -  Spausdinimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
K. Donelaičio 58, Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Smulkių spaudos, poligrafijos gaminių kūrimo, gamybos ir susijusių paslaugų pirkimas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 82000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Nurodyta pirkimo dokumentuose

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) - aktualią redakciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7,kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3 p. 16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
1. Atitikimui pateikia: 1)Tiekėjo per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) įvykdytų (arba vykdomų) pirkimo sutarčių, susijusių su leidyba, sąrašas, nurodant įvykdytų sutarčių (sutarčių dalių) sumas, datas, paslaugų gavėjus bei jų kontaktus, neatsižvelgiant į tai, ar jie yra perkančiosios organizacijos, ar ne (konkurso sąlygų 8 priedas).
2) Įrodymui apie aprašytų sutarčių (sutarčių dalių) tinkamą įvykdymą turi būti pateiktas užsakovo teigiamas atsiliepimas apie tinkamai įvykdytą bent vieną sutartį (sutarties dalį).
Pateikiami skenuoti dokumentai elektroninėje formoje.
2. Tiekėjo deklaracija, patvirtinanti, kad tiekėjas turi paslaugoms teikti reikalingą techninę (spaudos mašinas, leidinių įrišimo: siuvimo, klijavimo, lankstymo ir apipjovimo stakles) įrangą, kurią valdo, naudoja ar kuria disponuoja tiekėjas, arba kad ši įranga bus prieinama tiekėjui sutarties vykdymo metu. Jeigu reikalinga technine įranga disponuoja ne pats tiekėjas, būtina papildomai pateikti tiekėjo ir reikalaujama įranga disponuojančio ūkio subjekto pasirašytą sutartį arba kitą dokumentą, įrodantį, jog minėto ūkio subjekto atitinkami ištekliai tiekėjui bus prieinami sutarties vykdymo metu. Pateikiamas skenuotas dokumentas elektroninėje formoje.
3. Pateikiamas užpildytas (konkurso sąlygų 11 priedas).
3.1. Leidybos specialistų sąrašas, patvirtintas tiekėjo vadovo parašu, antspaudu,
specialistų gyvenimo aprašymai (CV),
gyvenimo aprašymuose (CV) minimų diplomų, pažymėjimų ar rekomendacijų kopijos, apipavidalintų leidinių sąrašas ir jame išvardintų leidinių priešlapių ar metrikų kopijos, nurodant ISBN ar ISSN registrų numerius ir skaitmeninės tų darbų kopijos.
Pateikiami skenuoti dokumentai elektroninėje formoje.
3.2. Leidybos specialistų sąrašas, patvirtintas tiekėjo vadovo parašu, antspaudu,
gyvenimo aprašymas (CV),
gyvenimo aprašyme (CV) minimų diplomų, pažymėjimų ar rekomendacijų kopijos, darbuotojo pareigybės aprašymas.
Pateikiami skenuoti dokumentai elektroninėje formoje.
3.3. Leidybos specialistų sąrašas, patvirtintas tiekėjo vadovo parašu, antspaudu,
specialistų gyvenimo aprašymai (CV),
gyvenimo aprašymuose (CV) minimų diplomų, pažymėjimų ar rekomendacijų kopijos, sumaketuotų leidinių sąrašas ir jame išvardintų leidinių metrikų kopijos, nurodant jų ISBN ar ISSN registrų numerius.
Pateikiami skenuoti dokumentai elektroninėje formoje.
3.4. Leidybos specialistų sąrašas, patvirtintas tiekėjo vadovo parašu, antspaudu,
gyvenimo aprašymas (CV),
gyvenimo aprašyme (CV) minimų diplomų, pažymėjimų ar rekomendacijų kopijos, darbuotojo pareigybės aprašymas,
ne mažiau kaip 5 (penkių) darbų pavyzdžių skaitmeninės fotografijos.
Pateikiami skenuoti dokumentai elektroninėje formoje.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
1. Tiekėjas per pastaruosius 3 metus (atskaitos tašku yra laikoma pasiūlymų pateikimo diena) arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus), turi būti tinkamai įvykdęs arba vykdo bent vieną ar daugiau leidybos paslaugų sutartį (-is), kurių bendra vertė ne mažesnė kaip: 41 000,00 Eur be PVM.
Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomas sutartis, laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomų sutarčių įvykdyta dalis per paskutinius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jeigu tiekėjas vykdė veiklą mažiau nei 3 metus) yra ne mažesnė kaip: 41 000,00 Eur be PVM.
2. Tiekėjas turi turėti paslaugoms teikti reikalingą techninę įrangą: spaudos mašinas, leidinių įrišimo: siuvimo, klijavimo, lankstymo ir apipjovimo stakles.
3. Paslaugų teikėjas turi turėti kvalifikuotą personalą, reikalingą paslaugų sutarčiai įvykdyti:
3.1. Ne mažiau kaip 1 (vieną) dailininką ar dizainerį, kuris turi turėti aukštąjį menų srities išsilavinimą ir būti apipavidalinęs ne mažiau kaip 5 (penkis) leidinius.
3.2. Ne mažiau kaip 1 (vieną) korektorių, kuris turi turėti aukštąjį filologinį išsilavinimą ir gali pateikti redaktoriaus-korektoriaus ar techninio redaktoriaus darbo įrodymų.
3.3. Ne mažiau kaip 1 (vieną) maketuotoją, kuris turi turėti aukštąjį išsilavinimą menų ar leidybos srityse, turi būti sumaketavęs ne mažiau kaip 2 (du) mokslo leidinius.
3.4. Ne mažiau kaip 1 (vieną) knygrišį, kuris turi turėti patirties mažatiražės knygrišystės srityje įrišant ne mažiau kaip 5 (penkis) leidinius.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Mokėjimai vykdomi per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų sąskaitos gavimo dienos.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdais – netesybomis ir delspinigiais.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-07-12
Vietos laikas:  09:15
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-10-12
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-07-12
Vietos laikas:  10:00
Vieta:  
VDU Viešųjų pirkimų departamentas, Studentų g. 11-104, Akademija, Kauno raj.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Komisijos posėdyje

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Nurodyta pirkimo dokumentuose
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2023-06-28

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.