Šeštadienis, gruodžio 06 d.

Škėvonių kapinių, esančių Birštono seniūnijoje, Ivoniškių k., priežiūros paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Prienų rajono savivaldybės administracija
288742590
Laisvės a. 12, LT-59126 Prienai
Prienai
59126
LT
Asmuo ryšiams: Giedrė Aukštakalnė
Telefonas: +370 31961165
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.prienai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=741027
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Škėvonių kapinių, esančių Birštono seniūnijoje, Ivoniškių k., priežiūros paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

98371111  -  Kapinių priežiūros paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Škėvonių kapinių, esančių Birštono seniūnijoje, Ivoniškių k., priežiūros paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

98371111  -  Kapinių priežiūros paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Ivoniškių k., Birštono sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Škėvonių kapinių, esančių Birštono seniūnijoje, Ivoniškių k., priežiūros paslaugos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis gali būti pratęsta 2 kartus po 12 mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užsakovas uždelsęs apmokėjimą Sutartyje numatytais terminais, įsipareigoja Paslaugų teikėjui mokėti 0,05 % dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Jei Paslaugų teikėjas netinkamai vykdo Sutartį, Užsakovas pirmą kartą raštu įspėja Paslaugų teikėją apie netinkamą Sutarties vykdymą. Po antro raštiško įspėjimo apie netinkamą Sutarties vykdymą Paslaugų teikėjas sumoka Užsakovui 200 Eur baudą, po trečio raštiško įspėjimo – 500 Eur baudą. Jeigu Paslaugų teikėjas ir toliau netinkamai vykdo Sutartį, Užsakovas gali vienašališkai ją nutraukti ir vertinti tai kaip esminį Sutarties sąlygų pažeidimą.
Paslaugų teikėjas privalo Užsakovui pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, draudimo bendrovės laidavimo raštą arba užstatą) ne vėliau kaip per 10 dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos. Užtikrinimo suma yra 3 (trys) proc. nuo Sutarties kainos 12 mėn. be PVM.
Paslaugų teikėjas įsipareigoja Sutarties vykdymo metu laikytis aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimų.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-12-12
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-12-12
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Laisvės a. 12, Prienai

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A.Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.5)

Paskelbimo data

2023-11-30

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.