Skaitmeninio archyvo programinės įrangos ir archyvo skaitmeninimo pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Jolita Buškevičienė
Telefonas:
+370 65815571
El. paštas:
j.buskeviciene@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=698125Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=698125&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Skaitmeninio archyvo programinės įrangos ir archyvo skaitmeninimo pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkantysis subjektas siekia įsigyti skaitmeninio archyvo programinės įrangos ir archyvo skaitmeninimą:
1.1. Skaitmeninio archyvo programinės įrangos pirkimą sudaro: programinės įrangos įdiegimas, jos palaikymas, Užsakovo darbuotojų apmokymas naudotis programine įranga ir Užsakovo darbuotojų konsultavimas programinės įrangos veikimo, modernizavimo, skaitmeninės saugyklos eksploatavimo klausimais.
1.2. Archyvo skaitmeninimo paslaugą sudaro: Dokumentų apdorojimas ir parengimas skaitmeninimui (lapų išsegimas, susegimas atgal ta pačia tvarka); skenavimas (visi dokumentai turi būti skenuojami neapversti); skaitmeninių dokumentų (failų) ir jų katalogų sukūrimas; metaduomenų užpildymas; dokumentų talpinimas į skaitmeninį archyvą (skaitmeninę saugyklą), saugojimas bei dokumentų atpažinimas (toliau – Paslaugos / Skaitmeninimas).
1.1. Skaitmeninio archyvo programinės įrangos pirkimą sudaro: programinės įrangos įdiegimas, jos palaikymas, Užsakovo darbuotojų apmokymas naudotis programine įranga ir Užsakovo darbuotojų konsultavimas programinės įrangos veikimo, modernizavimo, skaitmeninės saugyklos eksploatavimo klausimais.
1.2. Archyvo skaitmeninimo paslaugą sudaro: Dokumentų apdorojimas ir parengimas skaitmeninimui (lapų išsegimas, susegimas atgal ta pačia tvarka); skenavimas (visi dokumentai turi būti skenuojami neapversti); skaitmeninių dokumentų (failų) ir jų katalogų sukūrimas; metaduomenų užpildymas; dokumentų talpinimas į skaitmeninį archyvą (skaitmeninę saugyklą), saugojimas bei dokumentų atpažinimas (toliau – Paslaugos / Skaitmeninimas).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 550000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48311000
-
Dokumentų valdymo programinės įrangos paketai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Skaitmeninio archyvo programinės įrangos ir archyvo skaitmeninimo pirkimas:
1.1. Skaitmeninio archyvo programinės įrangos pirkimą sudaro: programinės įrangos įdiegimas, jos palaikymas, Užsakovo darbuotojų apmokymas naudotis programine įranga ir Užsakovo darbuotojų konsultavimas programinės įrangos veikimo, modernizavimo, skaitmeninės saugyklos eksploatavimo klausimais.
1.2. Archyvo skaitmeninimo paslaugą sudaro: Dokumentų apdorojimas ir parengimas skaitmeninimui (lapų išsegimas, susegimas atgal ta pačia tvarka); skenavimas (visi dokumentai turi būti skenuojami neapversti); skaitmeninių dokumentų (failų) ir jų katalogų sukūrimas; metaduomenų užpildymas; dokumentų talpinimas į skaitmeninį archyvą (skaitmeninę saugyklą), saugojimas bei dokumentų atpažinimas (toliau – Paslaugos / Skaitmeninimas).
1.1. Skaitmeninio archyvo programinės įrangos pirkimą sudaro: programinės įrangos įdiegimas, jos palaikymas, Užsakovo darbuotojų apmokymas naudotis programine įranga ir Užsakovo darbuotojų konsultavimas programinės įrangos veikimo, modernizavimo, skaitmeninės saugyklos eksploatavimo klausimais.
1.2. Archyvo skaitmeninimo paslaugą sudaro: Dokumentų apdorojimas ir parengimas skaitmeninimui (lapų išsegimas, susegimas atgal ta pačia tvarka); skenavimas (visi dokumentai turi būti skenuojami neapversti); skaitmeninių dokumentų (failų) ir jų katalogų sukūrimas; metaduomenų užpildymas; dokumentų talpinimas į skaitmeninį archyvą (skaitmeninę saugyklą), saugojimas bei dokumentų atpažinimas (toliau – Paslaugos / Skaitmeninimas).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 550000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams įrodančius dokumentus bus prašoma pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant banko garantiją, kredito unijos ar draudimo bendrovės laidavimo raštą su apmokėjimo faktą patvirtinančiu dokumentu:
5 000,00 Eur (penkių tūkstančių eurų) sumai kartu su apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu
5 000,00 Eur (penkių tūkstančių eurų) sumai kartu su apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas sumoka Tiekėjui už faktiškai ir tinkamai patiektas kokybiškas Prekes ir tinkamai ir kokybiškai suteiktas Paslaugas per 30 kalendorinių dienų po PVM sąskaitos faktūros gavimo ir Prekių ir (ar) Paslaugų perdavimo – priėmimo akto pasirašymo.
PVM sąskaitas faktūras Tiekėjas privalo pateikti per Valstybės įmonės Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ (toliau – E. sąskaita) ne vėliau kaip iki kito mėnesio 7 (septintos) dienos. PVM sąskaita faktūra per E. sąskaitą Pirkėjui pateikiama tik pasirašius Prekių ir Paslaugų priėmimo–perdavimo aktą. PVM sąskaitą faktūrą Tiekėjas pateikia per 5 (penkias) darbo dienas nuo Prekių ir (ar) Paslaugų priėmimo-perdavimo akto pasirašymo.
PVM sąskaitas faktūras Tiekėjas privalo pateikti per Valstybės įmonės Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ (toliau – E. sąskaita) ne vėliau kaip iki kito mėnesio 7 (septintos) dienos. PVM sąskaita faktūra per E. sąskaitą Pirkėjui pateikiama tik pasirašius Prekių ir Paslaugų priėmimo–perdavimo aktą. PVM sąskaitą faktūrą Tiekėjas pateikia per 5 (penkias) darbo dienas nuo Prekių ir (ar) Paslaugų priėmimo-perdavimo akto pasirašymo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas Sutartyje numatytomis netesybomis.
Sutarties įvykdymo užtikrinimui (jei toks reikalavimas yra numatytas Sutarties specialiojoje dalyje) Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Pirkėjui Užtikrinimą sumai, kuri sudaro 10 (dešimt) procentų nuo Sutarties kainos be PVM. Užtikrinimas turi galioti ne trumpiau negu galioja Sutartis. Kartu su užtikrinimu Tiekėjas privalo pateikti ir užtikrinimo apmokėjimą patvirtinančius dokumentus
Sutarties įvykdymo užtikrinimui (jei toks reikalavimas yra numatytas Sutarties specialiojoje dalyje) Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Pirkėjui Užtikrinimą sumai, kuri sudaro 10 (dešimt) procentų nuo Sutarties kainos be PVM. Užtikrinimas turi galioti ne trumpiau negu galioja Sutartis. Kartu su užtikrinimu Tiekėjas privalo pateikti ir užtikrinimo apmokėjimą patvirtinančius dokumentus
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |