Ketvirtadienis, birželio 06 d.

Skaitmeninio archyvo programinės įrangos ir archyvo skaitmeninimo pirkimas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Jolita Buškevičienė
Telefonas: +370 65815571
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=698125
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Skaitmeninio archyvo programinės įrangos ir archyvo skaitmeninimo pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkantysis subjektas siekia įsigyti skaitmeninio archyvo programinės įrangos ir archyvo skaitmeninimą:
1.1. Skaitmeninio archyvo programinės įrangos pirkimą sudaro: programinės įrangos įdiegimas, jos palaikymas, Užsakovo darbuotojų apmokymas naudotis programine įranga ir Užsakovo darbuotojų konsultavimas programinės įrangos veikimo, modernizavimo, skaitmeninės saugyklos eksploatavimo klausimais.
1.2. Archyvo skaitmeninimo paslaugą sudaro: Dokumentų apdorojimas ir parengimas skaitmeninimui (lapų išsegimas, susegimas atgal ta pačia tvarka); skenavimas (visi dokumentai turi būti skenuojami neapversti); skaitmeninių dokumentų (failų) ir jų katalogų sukūrimas; metaduomenų užpildymas; dokumentų talpinimas į skaitmeninį archyvą (skaitmeninę saugyklą), saugojimas bei dokumentų atpažinimas (toliau – Paslaugos / Skaitmeninimas).
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 550000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

48311000  -  Dokumentų valdymo programinės įrangos paketai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Skaitmeninio archyvo programinės įrangos ir archyvo skaitmeninimo pirkimas:
1.1. Skaitmeninio archyvo programinės įrangos pirkimą sudaro: programinės įrangos įdiegimas, jos palaikymas, Užsakovo darbuotojų apmokymas naudotis programine įranga ir Užsakovo darbuotojų konsultavimas programinės įrangos veikimo, modernizavimo, skaitmeninės saugyklos eksploatavimo klausimais.
1.2. Archyvo skaitmeninimo paslaugą sudaro: Dokumentų apdorojimas ir parengimas skaitmeninimui (lapų išsegimas, susegimas atgal ta pačia tvarka); skenavimas (visi dokumentai turi būti skenuojami neapversti); skaitmeninių dokumentų (failų) ir jų katalogų sukūrimas; metaduomenų užpildymas; dokumentų talpinimas į skaitmeninį archyvą (skaitmeninę saugyklą), saugojimas bei dokumentų atpažinimas (toliau – Paslaugos / Skaitmeninimas).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 550000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams įrodančius dokumentus bus prašoma pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant banko garantiją, kredito unijos ar draudimo bendrovės laidavimo raštą su apmokėjimo faktą patvirtinančiu dokumentu:
5 000,00 Eur (penkių tūkstančių eurų) sumai kartu su apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Pirkėjas sumoka Tiekėjui už faktiškai ir tinkamai patiektas kokybiškas Prekes ir tinkamai ir kokybiškai suteiktas Paslaugas per 30 kalendorinių dienų po PVM sąskaitos faktūros gavimo ir Prekių ir (ar) Paslaugų perdavimo – priėmimo akto pasirašymo.
PVM sąskaitas faktūras Tiekėjas privalo pateikti per Valstybės įmonės Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ (toliau – E. sąskaita) ne vėliau kaip iki kito mėnesio 7 (septintos) dienos. PVM sąskaita faktūra per E. sąskaitą Pirkėjui pateikiama tik pasirašius Prekių ir Paslaugų priėmimo–perdavimo aktą. PVM sąskaitą faktūrą Tiekėjas pateikia per 5 (penkias) darbo dienas nuo Prekių ir (ar) Paslaugų priėmimo-perdavimo akto pasirašymo.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymas užtikrinamas Sutartyje numatytomis netesybomis.
Sutarties įvykdymo užtikrinimui (jei toks reikalavimas yra numatytas Sutarties specialiojoje dalyje) Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Pirkėjui Užtikrinimą sumai, kuri sudaro 10 (dešimt) procentų nuo Sutarties kainos be PVM. Užtikrinimas turi galioti ne trumpiau negu galioja Sutartis. Kartu su užtikrinimu Tiekėjas privalo pateikti ir užtikrinimo apmokėjimą patvirtinančius dokumentus

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-04-24
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-04-24
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-17

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.