Trečiadienis, gruodžio 10 d.

Sistemos „Energija“ priežiūros ir vystymo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Paslaugos

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Klaipėdos energija"
140249252
Danės g. 8
Klaipėda
92109
LT
Asmuo ryšiams: Lina Dulinskienė
Telefonas: +370 46392664
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.klenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=680558
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Sistemos „Energija“ priežiūros ir vystymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Paslaugų apimtis: planuojama įsigyti ne daugiau kaip 3000 valandų įvairaus funkcionalumo vystymo paslaugų ir ne daugiau kaip 1440 valandų sistemos priežiūros paslaugų per 36 mėnesių paslaugų vykdymo laikotarpį.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugų apimtis: planuojama įsigyti ne daugiau kaip 3000 valandų įvairaus funkcionalumo vystymo paslaugų ir ne daugiau kaip 1440 valandų sistemos priežiūros paslaugų per 36 mėnesių paslaugų vykdymo laikotarpį.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subrangovas ar kitas ūkio subjektas, kurio pajėgumais remiamasi, privalo atitikti Specialiųjų pirkimo sąlygų 1 lentelės reikalavimus (privalomi pašalinimo pagrindai). Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ir kiekvienas Subrangovas, kurio pajėgumais remiamasi, su Pasiūlymu privalo pateikti EBVPD, kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo Tiekėjo, ūkio subjektų grupės narių, Subrangovų ar kitų pasitelkiamų ūkio subjektų pašalinti iš pirkimo.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Sutarties vykdymo užtikrinimas – Lietuvos Respublikoje arba užsienyje registruoto banko besąlyginė ir neatšaukiama garantija, kurio vertė - 5 000 Eur. Sutarties įvykdymo užtikrinimas privalo galioti visą Sutarties laikotarpį, visiems Tiekėjo įsipareigojimams pagal šią Sutartį. Sutartis įsigalioja 2023-02-01 jeigu Tiekėjas per 10 (dešimt) darbo dienų po Sutarties pasirašymo pateikia Sutarties įvykdymo užtikrinimą patvirtinantį dokumentą.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Tiekėjui už suteiktas Paslaugas apmokama per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po dokumento apie paslaugų (paslaugų dalies) suteikimą ir PVM sąskaitos-faktūros gavimo ir pasirašymo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Sistemos „Energija“ priežiūros ar vystymo metu dėl Tiekėjo kaltės Perkantysis subjektas pagal LR buhalterinės apskaitos ir PVM įstatymus bei Šilumos tiekimo ir vartojimo taisykles negalėjo laiku, iki kiekvieno mėnesio 10 d., pateikti vartotojams sąskaitų, Tiekėjas Perkančiajam subjektui pareikalavus turi sumokėti 10 000 Eur baudą, taip pat atlyginti susijusius tiesioginius nuostolius bei savo sąskaita turi nedelsiant atstatyti Sistemos „Energija“ darbą, kad ji tinkamai funkcionuotų.
Jeigu Tiekėjas ilgiau nei 1 mėnesį nuo pateikto kreipinio vystymo poreikiui vėluoja suteikti Sistemos „Energija“ vystymo paslaugų projektavimo ir apimties suderinimo darbus, Tiekėjas Perkančiajam subjektui pareikalavus turi sumokėti 1 000 Eur baudą.
Jei Perkantysis subjektas neatsiskaito per Sutarties punkte 3.2 nurodytą terminą, Tiekėjui pareikalavus, Perkantysis subjektas moka Tiekėjui 0,02% delspinigių už skolos laiką nuo nesumokėtos sumos su PVM už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-12-28
Vietos laikas:  12:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-12-28
Vietos laikas:  12:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-15

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.