Šeštadienis, balandžio 27 d.

SISTEMINĖS VIEŠŲJŲ IŠLAIDŲ PERŽIŪROS ĮGYVENDINIMO IR TĘSTINĖS VEIKLOS LĖŠŲ POREIKIO APSKAIČIAVIMO TOBULINIMO PASLAUGOS

Skelbimas apie sutarties skyrimą

Pirkimo procedūros rezultatai

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos finansų ministerija
288601650
Lukiškių g. 2
Vilnius
01512
LT
Asmuo ryšiams: Lina Plieniūtė
Telefonas: +370 52199371
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://finmin.lrv.lt

I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

SISTEMINĖS VIEŠŲJŲ IŠLAIDŲ PERŽIŪROS ĮGYVENDINIMO IR TĘSTINĖS VEIKLOS LĖŠŲ POREIKIO APSKAIČIAVIMO TOBULINIMO PASLAUGOS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79412000  -  Finansų valdymo konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – sisteminės viešųjų išlaidų peržiūros įgyvendinimo ir tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo tobulinimo paslaugos.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.1.7)

Bendra pirkimo vertė

Vertė be PVM:  1137040.00  EUR
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79412000  -  Finansų valdymo konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublika
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – sisteminės viešųjų išlaidų peržiūros įgyvendinimo ir tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo tobulinimo paslaugos. Šios paslaugos apims duomenų rinkimą, analizę, išvadų ir rekomendacijų rengimą, konsultacijų vykdymą. Sritys, kuriose reikalingos paslaugos ir kurioms reikalingi ekspertai:
1. Sisteminės viešųjų išlaidų peržiūros atlikimas siekiant nustatyti neefektyviai planuojamas ir naudojamas lėšas:
1.1. atlikti detalų valstybės biudžeto asignavimų valdytojų taikomų tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodikų ir kitų planavimo praktikų, nurodytų Techninės specifikacijos 17 punkte, įvertinimą, tokiais aspektais kaip metodikos/planavimo praktikos tikslingumas, pagrįstumas (pvz, lėšų poreikiui apskaičiuoti taikomų principų, formulių, taip pat įkainių, resursų panaudojimo normų tinkamumas ir pagrįstumas), metodikos ir kitos planavimo praktikos aktualizavimo poreikis (pvz., periodinės peržiūros vykdymas, nustatytų įverčių atitikimas faktiniams duomenims), standartizavimo, veiklos procesų optimizavimo ir automatizavimo potencialas;
1.2. parengti pasiūlymus dėl asignavimų valdytojų (žr. 10 išnašą) tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodikų ir kitų planavimo praktikų, nurodytų Techninės specifikacijos 17 punkte, tobulinimo ir dėl naujų planavimo metodikų poreikio;
1.3. esant poreikiui (t. y. remiantis ankstesnių žingsnių rezultatais), parengti naujų planavimo metodikų projektus, siekiant didinti lėšų planavimo efektyvumą, pagrįstumą, tikslumą;
1.4. atlikti asignavimų valdytojų tęstinės veiklos lėšų suplanavimo ir šių lėšų panaudojimo sisteminę analizę (pvz., asignavimų nepanaudojimas, perskirstymų apimtys, asignavimų plano keitimo dažnumas, to priežastys ir jų pagrįstumas) ir pateikti išvadas bei pasiūlymus siekiant efektyvesnio lėšų planavimo ir panaudojimo;
1.5. esant poreikiui (t. y. gavus atitinkamas išvadas planavimo metodų ir lėšų panaudojimo analizės metu), neviršijant maksimalaus darbo valandų skaičiaus, numatyto 23 punkte, atlikti pavienių sričių kompleksinę tęstinės veiklos išlaidų ir funkcijų peržiūrą probleminėse ministrų valdymo srityse arba jų dalyse, įvertinti atliekamas funkcijas, veiklos procesus, teikiamas paslaugas, siekiant identifikuoti vidinius efektyvumo rezervus;
1.6. parengti sisteminės viešųjų išlaidų peržiūros ataskaitą (gautų rezultatų apibendrinimas, išvadų ir pasiūlymų pateikimas).
2. Tęstinės veiklos lėšų poreikio planavimo tobulinimas:
2.1. parengti vidutinės trukmės (3 metų) biudžeto tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodinių gairių projektą - atsižvelgiant į pirmos paslaugų dalies rezultatus parengti visiems asignavimų valdytojams bendrais principais pagrįstas tęstinės veiklos lėšų planavimo ir lėšų poreikio pagrindimo rekomendacijas, taip pat detalesnes planavimo principų, taikytinų praktikų ir (arba) metodikų rengimo, atnaujinimo rekomendacijas pagal atskirus tęstinės veiklos išlaidų tipus. Esant poreikiui, pateikti tęstinės veiklos lėšų poreikio planavimo ir pagrindimo formų pavyzdžius;
2.2. įvykdyti bendras (asignavimų valdytojų grupėms) konsultacijas dėl vidutinės trukmės (3 metų) biudžeto tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodinių gairių praktinio taikymo ir kitų tęstinės veiklos lėšų planavimo tobulinimo pokyčių. Tokių viešų konsultacijų poreikis planuojamos 2-4 hibridiniu būdu vyksiančiuose konsultaciniuose renginiuose.
2.3. rengiantis sudaryti pirmąjį vidutinės trukmės 2025–2027 m. biudžetą įvykdyti individualias arba grupines (visoms ministerijoms, esant poreikiui ir kitiems asignavimų valdytojams) konsultacijas dėl vidutinės trukmės (3 metų) biudžeto tęstinės veiklos lėšų poreikio apskaičiavimo metodinių gairių praktinio taikymo ir kitų tęstinės veiklos lėšų poreikio planavimo aspektų.
Planuojamas maksimalus darbo (konsultacinių) valandų poreikis pirkimo objektui įgyvendinti – 12 200 darbo (konsultacinės) valandos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Ekspertų profesinė patirtis  /  Lyginamasis svoris:  50
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Sutarties vykdymui siūlomų ekspertų skaičius  /  Lyginamasis svoris:  10
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  40
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: SISTEMINĖS VIEŠŲJŲ IŠLAIDŲ PERŽIŪROS ĮGYVENDINIMAS IR TĘSTINĖS VEIKLOS LĖŠŲ POREIKIO APSKAIČIAVIMO TOBULINIMAS

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.1)

Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą

Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris: 2023/S 071-217770
2023-680792

V dalis: Sutarties skyrimas

Sutarties Nr.: 14P-23/47

Pavadinimas: SISTEMINĖS VIEŠŲJŲ IŠLAIDŲ PERŽIŪROS ĮGYVENDINIMO IR TĘSTINĖS VEIKLOS LĖŠŲ POREIKIO APSKAIČIAVIMO TOBULINIMO PASLAUGOS

Sutartis/pirkimo dalis skiriama: taip
V.2)

Sutarties skyrimas

V.2.1)

Sutarties sudarymo data

2023-07-10
V.2.2)

Informacija apie pasiūlymus

Gautų pasiūlymų skaičius:  2
Iš MVĮ gautų pasiūlymų skaičius:  2
Elektroninėmis priemonėmis gautų pasiūlymų skaičius:  2
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei :  ne
V.2.3)

Rangovo pavadinimas ir adresas

UAB „BGI Consulting“
300646209
Vilnius
LT
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA

Rangovas yra MVĮ : taip
V.2.4)

Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)

Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:  1137040.00  EUR
V.2.5)

Informacija apie subrangos sutarčių sudarymą

Tikėtina, kad sutartis bus perduota vykdyti subrangovams
Sutarties, kuri pagal subrangos sutartį greičiausiai bus perduota vykdyti trečiosioms šalims, vertė arba dalis
Dalis:  30 %

VI dalis: Papildoma informacija

VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
03229
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Tiekėjas, norėdamas iki pirkimo sutarties sudarymo ginčyti perkančiosios organizacijos sprendimus ar veiksmus, turi pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka. Perkančiosios organizacijos priimtas sprendimas gali būti skundžiamas teismui Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos, laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-07-18
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.