Šilutės rajono savivaldybės seniūnijų vietinės reikšmės kelių remonto (taisymo) darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams:
Stasė Avižinienė
Telefonas:
+370 44179226
El. paštas:
stase.aviziniene@silute.lt
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.silute.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6773
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=689144Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=689144&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šilutės rajono savivaldybės seniūnijų vietinės reikšmės kelių remonto (taisymo) darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šilutės rajono savivaldybės seniūnijų vietinės reikšmės kelių remonto (taisymo) darbai. Kiekvienam objektui bus parengiamas paprastojo remonto aprašas ir sudaromas darbų kiekių žiniaraštis pagal nupirktus įkainius, kurie patvirtinami tiekėjo ir užsakovo.
Objekto paprastojo remonto aprašą tiekėjas turės parengti – per 1 (vieną) mėnesį nuo užsakymo pateikimo dienos.
Darbų pradžia – ne mažiau kaip po 5 darbo dienų nuo paprastojo remonto aprašo ir darbų kiekio žiniaraščio patvirtinimo dienos. Darbų atlikimo terminas dėl kiekvieno objekto bus nustatomas atskirai.
Objekto paprastojo remonto aprašą tiekėjas turės parengti – per 1 (vieną) mėnesį nuo užsakymo pateikimo dienos.
Darbų pradžia – ne mažiau kaip po 5 darbo dienų nuo paprastojo remonto aprašo ir darbų kiekio žiniaraščio patvirtinimo dienos. Darbų atlikimo terminas dėl kiekvieno objekto bus nustatomas atskirai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šilutės r. savivaldybės seniūnijos
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šilutės rajono savivaldybės seniūnijų vietinės reikšmės kelių remonto (taisymo) darbai. Kiekvienam objektui bus parengiamas paprastojo remonto aprašas ir sudaromas darbų kiekių žiniaraštis pagal nupirktus įkainius, kurie patvirtinami tiekėjo ir užsakovo.
Objekto paprastojo remonto aprašą tiekėjas turės parengti – per 1 (vieną) mėnesį nuo užsakymo pateikimo dienos.
Darbų pradžia – ne mažiau kaip po 5 darbo dienų nuo paprastojo remonto aprašo ir darbų kiekio žiniaraščio patvirtinimo dienos. Darbų atlikimo terminas dėl kiekvieno objekto bus nustatomas atskirai.
Objekto paprastojo remonto aprašą tiekėjas turės parengti – per 1 (vieną) mėnesį nuo užsakymo pateikimo dienos.
Darbų pradžia – ne mažiau kaip po 5 darbo dienų nuo paprastojo remonto aprašo ir darbų kiekio žiniaraščio patvirtinimo dienos. Darbų atlikimo terminas dėl kiekvieno objekto bus nustatomas atskirai.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Delspinigiai 0,05 proc. Vėluojant atlikti sutartinius įsipareigojimus daugiau kaip 1 (vieną) mėnesį bus taikoma 2 000 Eur bauda.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-03-07
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-03-07
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Šilutės rajono savivaldybės administracija, 312 kab., Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pasiūlymas turi būti pateiktas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt. Pasiūlymas privalo būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu. Pasiūlymai, pateikti popierine forma arba ne pirkimo vykdytojo nurodytomis elektroninėmis priemonėmis, bus atmesti kaip neatitinkantys pirkimo dokumentų reikalavimų.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
LT
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.klat.lt/lt/klaipedos-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-02-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)