ŠILUMOS TINKLŲ, LIEPŲ G. 1, DRUSKININKUOSE, REKONSTRUKCIJOS DARBŲ PIRKIMAS
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "LITESKO"
110818317
Konstitucijos pr. 7
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams:
Karolina Virvičienė
Telefonas:
+370 52667360
El. paštas:
karolina.virviciene@veolia.com
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.litesko.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6308
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682031Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=682031&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ŠILUMOS TINKLŲ, LIEPŲ G. 1, DRUSKININKUOSE, REKONSTRUKCIJOS DARBŲ PIRKIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45232140
-
Centrinio šildymo vamzdžių tiesimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
ŠILUMOS TINKLŲ, LIEPŲ G. 1, DRUSKININKUOSE, REKONSTRUKCIJOS DARBŲ PIRKIMAS
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 70000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45232140
-
Centrinio šildymo vamzdžių tiesimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
ŠILUMOS TINKLŲ, LIEPŲ G. 1, DRUSKININKUOSE, REKONSTRUKCIJOS DARBŲ PIRKIMAS
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 70000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkantysis subjektas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo ir subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi (jei remiasi), pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Nereikalaujama
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Elektroninės sąskaitos turi būti teikiamos per informacinę sistemą „E. Sąskaita“ adresu https://www.esaskaita.eu/ arba kitomis priemonėmis numatytomis Pirkimų įstatyme. Jei Rangovas pateikia popierinę sąskaitą arba sąskaitą pateikia kitomis priemonėmis, laikoma, kad sąskaita Užsakovui nepateikta ir Užsakovas turi teisę tokios sąskaitos neapmokėti.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1) Jeigu Užsakovas nesumoka Rangovui per 30 (trisdešimt) dienų nuo Rangovo rašytinio pareikalavimo gavimo dienos nepašalina pažeidimų, Užsakovas, Rangovui pareikalavus, moka Rangovui 0,02% dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną po šiame punkte nurodyto 30 dienų termino uždelstą dieną.
2) Rangovui uždelsus pradėti ir/ar užbaigti Darbus ar jų dalį Sutartyje ir/ar Grafike nurodytais terminais, Rangovas, Užsakovui pareikalavus, privalo sumokėti Užsakovui baudą, lygią 0,02 % nuo visos Sutarties Kainos už kiekvieną pavėluotą kalendorinę dieną, pradedant nuo sekančios dienos, kai Rangovui pagal Sutartį kyla prievolė pradėti ir/ar užbaigti Darbus ar jų dalį. Rangovui uždelsus pradėti ir/ar užbaigti Darbus ar jų dalį Sutartyje ir/ar Grafike nurodytais terminais ilgiau nei 7 (septynias) kalendorines dienas, Rangovas, Užsakovui pareikalavus, privalo sumokėti Užsakovui baudą, lygią 0,2 % nuo visos Sutarties Kainos už kiekvieną papildomai pavėluotą kalendorinę dieną
2) Rangovui uždelsus pradėti ir/ar užbaigti Darbus ar jų dalį Sutartyje ir/ar Grafike nurodytais terminais, Rangovas, Užsakovui pareikalavus, privalo sumokėti Užsakovui baudą, lygią 0,02 % nuo visos Sutarties Kainos už kiekvieną pavėluotą kalendorinę dieną, pradedant nuo sekančios dienos, kai Rangovui pagal Sutartį kyla prievolė pradėti ir/ar užbaigti Darbus ar jų dalį. Rangovui uždelsus pradėti ir/ar užbaigti Darbus ar jų dalį Sutartyje ir/ar Grafike nurodytais terminais ilgiau nei 7 (septynias) kalendorines dienas, Rangovas, Užsakovui pareikalavus, privalo sumokėti Užsakovui baudą, lygią 0,2 % nuo visos Sutarties Kainos už kiekvieną papildomai pavėluotą kalendorinę dieną
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-09
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-22
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |