Šilumos tiekimo tinklų defektų šalinimo darbai Jurbarko mieste

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams: Jolita Buškevičienė
Telefonas: +370 65815571
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunoenergija.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=720696
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šilumos tiekimo tinklų defektų šalinimo darbai Jurbarko mieste
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45231113  -  Vamzdžių keitimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkantysis subjektas numato pirkti šilumos tiekimo tinklų defektų šalinimo darbus Jurbarko mieste. Darbai reikalingi siekiant užtikrinti nepertraukiamą ir patikimą šilumos tiekimą bei technologinių nuostolių eliminavimą.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 100000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45231113  -  Vamzdžių keitimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkantysis subjektas numato pirkti šilumos tiekimo tinklų defektų šalinimo darbus Jurbarko mieste. Darbai reikalingi siekiant užtikrinti nepertraukiamą ir patikimą šilumos tiekimą bei technologinių nuostolių eliminavimą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 100000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Abiejų Šalių rašytiniu susitarimu, pagal Sutartyje nurodytas sąlygas, Sutarties galiojimo terminas gali būti pratęstas vieną kartą 12 (dvylikos) mėnesių laikotarpiui. Bendra Sutarties trukmė ne ilgesnė nei 24 (dvidešimt keturi) mėnesiai
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose. Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitiktį kvalifikaciniams reikalavimams įrodančius dokumentus bus prašoma pateikti tik to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus gali būti pripažintas laimėjusiu.
Tiekėjas turi teisę verstis šilumos tinklų, kurių sąlyginis skersmuo iki 300 mm arba iki 500 mm DN arba 500 mm ir didesnio DN, remonto ir bandymo darbais. Pateikiama: Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos ar Valstybinės energetikos inspekcijos prie Energetikos ministerijos išduotas galiojantis atestatas arba teisės pripažinimo dokumentas.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas pateikiant: banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su draudimo liudijimu/ polisu ir apmokėjimą patvirtinančiu dokumentu arba kredito unijos garantiją. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo suma - 2 000,00 Eur (du tūkstančiai eurų ir 00 ct);
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Šalims pasirašius tarpinį priėmimo-perdavimo aktą Rangovas pateikia Užsakovui PVM sąskaitą-faktūrą. PVM sąskaita faktūra teikiama per E. sąskaitą. Jeigu PVM sąskaita faktūra bus pateikta ne per E. sąskaitą, Užsakovas laikys, kad PVM sąskaita faktūra nėra gauta, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai ji bus gauta per E. sąskaitą.
PVM sąskaita faktūra apmokama per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo jos pateikimo (į E. sąskaitą) dienos. Jeigu PVM sąskaita-faktūra į E. sąskaita sistemą pateikiama anksčiau nei yra pasirašomas tarpinis atliktų darbų priėmimo-perdavimo aktas Užsakovas neturi prievolės jos apmokėti. Jei priėmimo-perdavimo aktas yra pasirašomas vėliau nei pateikta sąskaita yra laikoma, jog PVM sąskaita-faktūra yra pateikta priėmimo-perdavimo akto pasirašymo dieną
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Rangovas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikti Užsakovui Užtikrinimą sumai, kuri sudaro 10 proc. nuo maksimalios Sutarties kainos be PVM, galiojantį nepertraukiamai iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, bet ne trumpiau nei galioja Sutartis.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-07-31
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-07-31
Vietos laikas:  10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūrose.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-07-20

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.