ŠILUMOS SIURBLIAI ORAS – VANDUO IR IRENGIMO DARBAI UAB KRETINGOS ŠILUMOS TINKLU KATILINEJE NR. 11 (KLAIPEDOS G. 133C, KRETINGA)

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB Kretingos šilumos tinklai
UAB Kretingos šilumos tinklai
LT-97145
Kretinga
LT-97145
LT
Asmuo ryšiams: Klemensas Kačinskas
Telefonas: +370 44577701
El. paštas: info@kresiti.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.kresiti.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=761568
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

ŠILUMOS SIURBLIAI ORAS – VANDUO IR IRENGIMO DARBAI UAB KRETINGOS ŠILUMOS TINKLU KATILINEJE NR. 11 (KLAIPEDOS G. 133C, KRETINGA)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

42511110  -  Šiluminiai siurbliai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

ŠILUMOS SIURBLIAI ORAS – VANDUO IR IRENGIMO DARBAI UAB KRETINGOS ŠILUMOS TINKLŲ KATILINEJE NR. 11 (KLAIPEDOS G. 133C, KRETINGA)
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45331000  -  Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Klaipėdos g. 133C, Kretinga
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – Šilumos siurbliai oras – vanduo ir jų įrengimo darbai (toliau – Prekės). Tiekėjas turės atlikti:
1. Pristatyti šilumos siurblius oras -vanduo.
2. Naujų šilumos siurblių sistemos montavimą ir prijungimą prie esamos (dujinių katilų) sistemos.
3. Naujų šilumos siurblių pajungimą prie esamo elektros skydo.
4. Šildymo įrenginių valdymo ir saugos įrangos montavimą;
5. Sistemos hidraulinį bandymą;
6. Suderinti šilumos siurblių veikimą su esamu dujiniu katilu.
7. Parengti techninį darbo projektą (derinama su užsakovu).
8. Naujai sumontuotos įrangos (lauke) apsaugojimą nuo vandalų, įrengiant atitvarus.
9. Pridavimą Valstybinei energetikos reguliavimo tarnybai prie Energetikos ministerijos (jei reikia).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 6
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: APVA prjektas Nr. BL-AM-IKM01-0004

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentuose. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.4)

Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai

Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Dalyvis kartu su pasiūlymu privalo pateikti Perkančiajam subjektui priimtino turinio pasiūlymo galiojimo užtikrinimą. Jungtinės veiklos sutarties pagrindu veikiančių ūkio subjektų pasiūlymo galiojimo užtikrinimas turi būti pateiktas visų jungtinės veiklos pagrindu veikiančių ūkio subjektų, kurie teikia pasiūlymą, vardu.
Reikalaujamas pasiūlymo galiojimo užtikrinimas – 2000 Eur (du tūkstančiai eurų).
Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas vienu iš šių būdų:
Pateikiama pirmojo pareikalavimo Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito įstaigos garantija, arba
Pateikiamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimas. Kartu su laidavimo draudimo dokumentu turi būti pateiktas apmokėjimą patvirtinantis dokumentas.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir atliktų darbų aktų priėmimo dienos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas privalo per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos Perkančiajam subjektui pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su laidavimo apmokėjimo dokumentu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 2000 Eur (du tūkstančius Eurų).
Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas.
Delspinigiai dėl vėluojančio atsiskaitymo - 0,02 proc. nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą atsiskaityti dieną.
Delspinigiai dėl darbų vėlavimo - 0,02 proc. nuo Sutarties kainos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-05-10
Vietos laikas:  15:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-05-10
Vietos laikas:  15:45
Vieta:  
Žalioji g. 3, Kretinga

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-04-24

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.