Seminarų, konferencijų organizavimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija
188675190
Gedimino pr. 19, LT-01103 Vilnius
Vilnius
01103
LT
Asmuo ryšiams:
Dalia Sereikaitė
Telefonas:
+370 52391209
El. paštas:
dalia.sereikaite@zum.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.zum.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4900
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=779187Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=779187&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Žemės ūkis
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Seminarų, konferencijų organizavimo paslaugos
Nuorodos numeris:
735901
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79952000
-
Su renginiais susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija ketina įsigyti seminarų, konferencijų (toliau - renginiai) organizavimo paslaugos. Renginių organizavimo reikalavimai: 1. seminaro dalyvių skaičius - nuo 20 iki 30 dalyvių, ne trumpesnis kaip 4 valandų (tokių seminarų preliminarus kiekis – 5 seminarai); 2. seminaro dalyvių skaičius - nuo 38 iki 50 dalyvių, ne trumpesnis kaip 4 valandų (tokių seminarų preliminarus kiekis – 5 seminarai); 3. seminaro dalyvių skaičius - nuo 70 iki 100 dalyvių, ne trumpesnis kaip 4 valandų (tokių seminarų preliminarus kiekis – 2 seminarai); 4. Konferencijos organizavimas - dalyvių skaičius - nuo 90 iki 120 dalyvių, ne trumpesnė kaip 6 valandų (tokių konferencijų preliminarus kiekis – 2 konferencijos).
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 56500.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79952000
-
Su renginiais susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lietuvos Respublikos teritorija
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija ketina įsigyti seminarų, konferencijų (toliau - renginiai) organizavimo paslaugos. Renginių organizavimo reikalavimai: 1. seminaro dalyvių skaičius - nuo 20 iki 30 dalyvių, ne trumpesnis kaip 4 valandų (tokių seminarų preliminarus kiekis – 5 seminarai); 2. seminaro dalyvių skaičius - nuo 38 iki 50 dalyvių, ne trumpesnis kaip 4 valandų (tokių seminarų preliminarus kiekis – 5 seminarai); 3. seminaro dalyvių skaičius - nuo 70 iki 100 dalyvių, ne trumpesnis kaip 4 valandų (tokių seminarų preliminarus kiekis – 2 seminarai); 4. Konferencijos organizavimas - dalyvių skaičius - nuo 90 iki 120 dalyvių, ne trumpesnė kaip 6 valandų (tokių konferencijų preliminarus kiekis – 2 konferencijos).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 56500.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
17
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Lietuvos žemės ūkio ir kaimo plėtros 2023–2027 m. strateginis planas.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą– aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymas užtikrinamas netesybomis numatytomis Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse. Jeigu Paslaugų teikėjas nesuteikia laiku ir tinkamai vieno seminaro ar konferencijos organizavimo paslaugų arba Sutartis nutraukiama dėl Paslaugų teikėjo kaltės, Paslaugų teikėjas privalo sumokėti 5 000 eurų (penkių tūkstančių eurų) dydžio baudą ir atlyginti Užsakovo patirtus nuostolius. Jeigu Paslaugų teikėjas padarė kitokį Sutarties pažeidimą ir per Užsakovo nurodytą įspėjimo terminą nepašalino įspėjime nurodyto pažeidimo, Paslaugų teikėjas privalo sumokėti Užsakovui 500 eurų (penkių šimtų eurų) dydžio baudą. Paslaugų teikėjas, Užsakovui vėluojant sumokėti už tinkamai ir laiku suteiktas Paslaugas, turi teisę skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-09-09
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-09-09
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Stebėtojai ir tiekėjai nekviečiami į vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:
Planuojama po 24 mėn.
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/Vasario 16-osios g. 1
Vilnius
01501
LT
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
http://www.vpt.lrv.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-08-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose