Savivaldybei priklausančių pastatų denginių/stogų laikomosios galios ekspertizės paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Telšių rajono savivaldybės administracija
180878299
Žemaitės g. 14
Telšiai
87133
LT
Asmuo ryšiams: Ernesta Baltmiškienė
Telefonas: +370 44456196
Faksas: +370 44452229
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.telsiai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=678353
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Savivaldybei priklausančių pastatų denginių/stogų laikomosios galios ekspertizės paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71319000  -  Ekspertų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Ekspertizė atliekama objektuose:
Džiugo g.6, Telšiai;
Lygumų g. 47, Telšiai (Ateities progimnazija);
Lygumų g. 47, Telšiai (baseinas);
Respublikos g. 18, Telšiai;
Rambyno g. 24, Telšiai.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 12500.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71319000  -  Ekspertų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Vykdytojas atliks denginių/stogų konstrukcijų laikomosios galios nustatymus ir nustatys ar yra galimybė įrengti ant pastatų stogo/denginio fotovoltines elektrines.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 12500.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 2
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti EBVPD.
Tiekėjas (tiekėjų grupės partneriai kartu, ūkio subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi) turi turėti teisę būti statinio ekspertizės rangovu.
Statinių grupės: gyvenamieji pastatai, negyvenamieji pastatai, taip pat minėti statiniai, esantys kultūros paveldo objekto teritorijoje, jo apsaugos zonoje, kultūros paveldo vietovėje.
Statinio ekspertizės darbų sritys: konstrukcijų.
Teisinis pagrindas:
Lietuvos Respublikos statybos įstatymo 17 str. 12 punktas
Lietuvos Respublikos Aplinkos ministerijos arba VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centro išduotas atestatas ar kiti lygiaverčiai dokumentai, patvirtinantys teisę verstis reikalaujama veikla arba nuorodos į nacionalines duomenų bazes bet kurioje valstybėje narėje, prie kurių pirkimo vykdytojas turės galimybę tiesiogiai ir neatlygintinai prisijungti ir susipažinti su reikalaujamais dokumentais ir (ar) informacija.
Užsienio šalių specialistai su kvalifikacijos dokumentais pateikia kreipimosi dėl teisės pripažinimo dokumento išdavimo kopiją ir specialistų kilmės šalies kvalifikaciją patvirtinančio dokumento kopiją, o teisės pripažinimo dokumentą gali pateikti iki sutarties pasirašymo.
*Perkančioji organizacija nereikalauja LR juridinių asmenų pateikti dokumentų, patvirtinančių atitiktį šiam kvalifikacijos reikalavimui, jeigu Perkančioji organizacija gali susipažinti su šiais dokumentais ar informacija tiesiogiai ir neatlygintinai prisijungusi prie valstybės įmonės Statybos produkcijos sertifikavimo centro (http://www.spsc.lt) duomenų registro.
Šiuos duomenis viešai prieinamoje ar kitose atitinkamus duomenis teikiančiose viešai prieinamose duomenų bazėse po dokumentų pagal EBVPD pateikimo pasitikrina ir išsaugo pati Perkančioji organizacija. Esant aplinkybėms, dėl kurių Perkančioji organizacija negali pati pasitikrinti ir išsaugoti viešai prieinamoje sistemoje ar kitose duomenų bazėse nurodytų duomenų (pvz., sistema ar kita duomenų bazė neveikia, sistemoje ar kitoje duomenų bazėje nėra duomenų apie įmonę ar pan.,), Perkančioji organizacija turi teisę kreiptis į tiekėją dėl atitiktį patvirtinančių dokumentų pateikimo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
-
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
-
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
-
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
-
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Užsakovas, nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už atliktas paslaugas nustatytu laiku, ir vykdytojui pareikalavus, moka vykdytojui 0,02 % sutarties kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau kaip 10 % sutarties kainos neįskaitant PVM.
2. Vykdytojas sutartyje nurodytu laiku neatlikęs darbų ir užsakovui pareikalavus, moka užsakovui 0,02 % sutartinės kainos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną, bet ne daugiau kaip 10 % sutarties kainos neįskaitant PVM. Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 10 % sutarties kainos neįskaitant PVM, užsakovas gali, prieš tai raštu įspėjęs vykdytoją:
2.1. išskaičiuoti delspinigių sumą iš Vykdytojui mokėtinų sumų;
2.2. nutraukti sutartį.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-12-19
Vietos laikas:  14:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-12-19
Vietos laikas:  14:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-07

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

ne
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.