Savanoriško sveikatos draudimo paslaugų supaprastinto atviro konkurso būdu pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba
188659948
A. Jakšto g. 6
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Kaupaitė
Telefonas:
+370 70662746
El. paštas:
asta.kaupaite@stt.lt
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinis adresas:
https://www.stt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4238
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=767827Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=767827&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Savanoriško sveikatos draudimo paslaugų supaprastinto atviro konkurso būdu pirkimas
Nuorodos numeris:
725162
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
66512210
-
Savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Savanoriško sveikatos draudimo paslaugos (toliau – Paslaugos), detalūs reikalavimai nurodyti Pirkimo sąlygų 2 priede.
Paslaugos teikiamos visiems STT pareigūnams ir darbuotojams, numatant galimybę suteikti analogišką, tik trumpesnės trukmės (iki paslaugų teikimo pabaigos) paslaugą tiems pareigūnams ir darbuotojams, kurie bus priimti į tarnybą ar į darbą per sutarties galiojimo laikotarpį, ir nutraukiant Paslaugų teikimą atleistiems iš tarnybos ar atleistiems iš darbo atleidimo dieną. Pirkimo objekto detalus aprašymas pateikiamas Pirkimo sąlygų 2 priede.
Sutarties vertė – 142990 Eur (draudimo paslaugoms PVM netaikomas). Draudimo įmoka 12 mėn. vienam darbuotojui ar pareigūnui yra 476,00 Eur.
Paslaugos teikiamos visiems STT pareigūnams ir darbuotojams, numatant galimybę suteikti analogišką, tik trumpesnės trukmės (iki paslaugų teikimo pabaigos) paslaugą tiems pareigūnams ir darbuotojams, kurie bus priimti į tarnybą ar į darbą per sutarties galiojimo laikotarpį, ir nutraukiant Paslaugų teikimą atleistiems iš tarnybos ar atleistiems iš darbo atleidimo dieną. Pirkimo objekto detalus aprašymas pateikiamas Pirkimo sąlygų 2 priede.
Sutarties vertė – 142990 Eur (draudimo paslaugoms PVM netaikomas). Draudimo įmoka 12 mėn. vienam darbuotojui ar pareigūnui yra 476,00 Eur.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 142990.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66512210
-
Savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Savanoriško sveikatos draudimo paslaugos (toliau – Paslaugos), detalūs reikalavimai nurodyti Pirkimo sąlygų 2 priede.
Paslaugos teikiamos visiems STT pareigūnams ir darbuotojams, numatant galimybę suteikti analogišką, tik trumpesnės trukmės (iki paslaugų teikimo pabaigos) paslaugą tiems pareigūnams ir darbuotojams, kurie bus priimti į tarnybą ar į darbą per sutarties galiojimo laikotarpį, ir nutraukiant Paslaugų teikimą atleistiems iš tarnybos ar atleistiems iš darbo atleidimo dieną. Pirkimo objekto detalus aprašymas pateikiamas Pirkimo sąlygų 2 priede.
Sutarties vertė – 142990 Eur (draudimo paslaugoms PVM netaikomas). Draudimo įmoka 12 mėn. vienam darbuotojui ar pareigūnui yra 476,00 Eur.
Paslaugos teikiamos visiems STT pareigūnams ir darbuotojams, numatant galimybę suteikti analogišką, tik trumpesnės trukmės (iki paslaugų teikimo pabaigos) paslaugą tiems pareigūnams ir darbuotojams, kurie bus priimti į tarnybą ar į darbą per sutarties galiojimo laikotarpį, ir nutraukiant Paslaugų teikimą atleistiems iš tarnybos ar atleistiems iš darbo atleidimo dieną. Pirkimo objekto detalus aprašymas pateikiamas Pirkimo sąlygų 2 priede.
Sutarties vertė – 142990 Eur (draudimo paslaugoms PVM netaikomas). Draudimo įmoka 12 mėn. vienam darbuotojui ar pareigūnui yra 476,00 Eur.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 142990.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma. Reikalavimai yra pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Draudėjas už Paslaugas atsiskaito per 20 d. nuo sąskaitos faktūros gavimo dienos. Draudimo įmoka skaidoma į du mokėjimus . Įtraukus naujus Apdraustuosius, Draudėjas draudimo įmoką sumoka per 20 d. nuo mokėjimo sąskaitos faktūros gavimo.
1. Jei Paslaugų teikėjas Sutarties neįvykdo ar netinkamai įvykdo Sutartį, PO taiko Paslaugų teikėjui 150,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną tokį atvejį.
2. Paslaugų teikėjas, neleistinai panaudojęs ar neteisėtai atskleidęs, ar praradęs jam patikėtą bet kokią konfidencialią informaciją, moka Paslaugų gavėjui 3000,00 Eur dydžio baudą ir atlygina visus Paslaugų gavėjo patirtus tiesioginius nuostolius, žalą bei išlaidas, kurias Paslaugų gavėjas patiria dėl neleistino konfidencialios informacijos naudojimo ar atskleidimo. Šio punkto nuostatos taikomos ir netinkamo asmens duomenų tvarkymo atveju.
1. Jei Paslaugų teikėjas Sutarties neįvykdo ar netinkamai įvykdo Sutartį, PO taiko Paslaugų teikėjui 150,00 Eur dydžio baudą už kiekvieną tokį atvejį.
2. Paslaugų teikėjas, neleistinai panaudojęs ar neteisėtai atskleidęs, ar praradęs jam patikėtą bet kokią konfidencialią informaciją, moka Paslaugų gavėjui 3000,00 Eur dydžio baudą ir atlygina visus Paslaugų gavėjo patirtus tiesioginius nuostolius, žalą bei išlaidas, kurias Paslaugų gavėjas patiria dėl neleistino konfidencialios informacijos naudojimo ar atskleidimo. Šio punkto nuostatos taikomos ir netinkamo asmens duomenų tvarkymo atveju.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-14
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-06-14
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
A. Jakšto g. 6, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja ir PO neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas. PO Komisijos posėdžiuose stebėtojo teisėmis dalyvauti valstybės ir savivaldybių institucijų ar įstaigų atstovų nekvies.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus miesto apylinkės teismas
Laisvės pr. 79A, Vilnius
Vilnius
01501
LT
Telefonas:
+370 526245899
El. paštas:
vilniaus.apylinkes@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-06-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose