Šalto vandens skaitikliai

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "PALANGOS VANDENYS"
152447391
Austėjos g. 36
Palanga
00163
LT
Asmuo ryšiams: Andrius Drungys
Telefonas: +370 46041221
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.palangosvandenys.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=751005
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šalto vandens skaitikliai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

38421100  -  Vandens skaitikliai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Preliminarus gaminių kiekis (12758 vnt.) ir reikalavimai vandens skaitikliams yra pateikti konkurso sąlygų prieduose „Pasiūlymas dėl šalto vandens skaitiklių pirkimo“ (Pasiūlymas). Perkantysis subjektas (Užsakovas) neįsipareigoja nupirkti visus nurodytus kiekius. Pirkimai bus atliekami esant faktiniam poreikiui suformuojant ir pateikiant užsakymo paraiškas. Pagal įmonės poreikius prekės turi būti pateiktos ne vėliau kaip per 45 – 60 kalendorinių dienų, tiekėjo sąskaita. Vandens skaitikliai turi būti pateikti kartu su pajungimo antgaliais.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

38421100  -  Vandens skaitikliai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Austėjos g. 36, Palanga
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1) Šalto vandens buitinis skaitiklis (DN15/Q3=1,6m3/h/L110) – 8000 vnt.;
2) Šalto vandens buitinis skaitiklis (DN15/ Q3=1,6m3/h/ L80) – 2600 vnt.;
3) Įvadinis vandens skaitiklis (DN15/Q3=2,5m3/h/ L165) – 650 vnt.;
4) Šalto vandens buitinis skaitiklis (DN20/Q3=4,0m3/h/ L130) – 450 vnt.;
5) Įvadinis vandens skaitiklis (DN20/Q3=4m3/h/ L190) – 550 vnt.;
6) Įvadinis vandens skaitiklis (DN25/Q3=6,3m3/h/ L260) – 150 vnt.;
7) Įvadinis vandens skaitiklis (DN32/Q3=10m3/h/L260) – 120 vnt.;
8) Įvadinis vandens skaitiklis (DN40/Q3=16m3/h/ L300) – 210 vnt.;
9) Flanšinis šalto vandens skaitiklis (DN50/Q3=40m3/h/ L200) – 9 vnt.;
10) Flanšinis šalto vandens skaitiklis (DN65/Q3=63m3/h/ L200) – 9 vnt.;
11) Flanšinis šalto vandens skaitiklis (DN80/Q3=100m3/h/ L225) – 4 vnt.;
12) Flanšinis šalto vandens skaitiklis (DN100/Q3=160m3/h/ L250) – 3 vnt.;
13) Flanšinis suporintas šalto vandens skaitiklis (DN50/20 , Q3=25m3/4,0m3/h/ L270) – 3 vnt..
Pagal įmonės poreikius 1 – 8 punktuose nurodyti apskaitos prietaisai turi būti pateikti ne vėliau kaip per 45 dienas, kiti – per 60 kalendorinių dienų, tiekėjo sąskaita. Vandens skaitikliai turi būti pateikti kartu su pajungimo antgaliais.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Kiekvienas konkurse dalyvaujantis tiekėjas, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subrangovus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu, dalyvaujantis pirkime, turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis reikalavimus. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Kiekvienas tiekėjas privalės tenkinti Perkančiojo subjekto nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subtiekėjus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

1) Perkantysis subjektas šiame pirkime reikalauja pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
2) Konkurso dalyvis, užtikrindamas pasiūlymo galiojimą, privalo kartu su pasiūlymų pateikti banko, ar kredito unijos, ar draudimo bendrovės besąlyginės garantijos ar draudimo laidavimo raštą. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo suma – 3200 Eur (be PVM).
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

1) Pirkėjas už pateiktas Prekes Tiekėjui atsiskaito mokėjimo pavedimu į Tiekėjo nurodytą banko sąskaitą pilnai sumokant Tiekėjui ne vėliau, kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos – faktūros išrašymo ir pateikimo datos. Apmokėjimas laikomas įvykdytu, kai pinigai patenka į Tiekėjo nurodytą sąskaitą.
2) Pridėtinės vertės mokesčio sąskaitos faktūros, sąskaitos faktūros, kreditiniai ir debetiniai dokumentai bei avansinės sąskaitos turi būti teikiamos naudojantis tik informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Nereikalaujama
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1) Perkantysis subjektas reikalauja, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas 16000 Eur (be PVM) užstatu, banko, ar kredito unijos, ar draudimo bendrovės besąlygišką ir neatšaukiamą sutarties sąlygų įvykdymo garantiją.
2) Tiekėjas per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą:
2.1) 16000 Eur (be PVM) užstatu, įskaitant tiekėjo sumokėtą pasiūlymo galiojimo užtikrinimą – užstatą 3200 EUR (be PVM) Pirkėjo sąskaitoje ir papildomai pervedant likusią sumą per 5 (penkias) darbo dienas nuo pirkimo sutarties pasirašymo dienos į Pirkėjo sąskaitą (Banko kodas 71806) Nr. LT49 7180 6000 0046 7883;
2.2) arba Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos ar draudimo bendrovės besąlygišką ir neatšaukiamą sutarties sąlygų įvykdymo garantiją 16000 Eur (be PVM).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-03-06
Vietos laikas:  12:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-03-06
Vietos laikas:  12:45
Vieta:  
UAB "Palangos vandenys" Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-02-20
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.