Romainių g., Šilainių pl. (nuo Šilainių pl. iki Raudondvario pl.) ir Raudondvario pl. (nuo Raudondvario pl. iki Šilainių pl.), Kaune rekonstravimo rangos darbų pirkimas.

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno miesto savivaldybės administracija
188764867
Laisvės al. 96
Kaunas
44251
LT
Asmuo ryšiams: Jolanta Vasiliauskienė
Telefonas: +370 37424747
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunas.lt

Uždaroji akcinė bendrovė "Kauno vandenys"
132751369
Aukštaičių g. 43
Kaunas
44158
LT
Asmuo ryšiams: Audronė Butvidaitė
Telefonas: +370 37301737
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunovandenys.eu

I.2)

Bendras pirkimas

Sutartis apima bendrą pirkimą
Bendro pirkimo, apimančio skirtingas šalis, atveju – taikoma nacionalinė pirkimų teisė:  
Aliekamas bendras pirkimas pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – VPĮ) 84 str. ir 2021-12-21 jungtinės veiklos sutartį Nr. SR-86.
I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=639105
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Romainių g., Šilainių pl. (nuo Šilainių pl. iki Raudondvario pl.) ir Raudondvario pl. (nuo Raudondvario pl. iki Šilainių pl.), Kaune rekonstravimo rangos darbų pirkimas.
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233140  -  Kelio darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkami Romainių g., Šilainių pl. (nuo Šilainių pl. iki Raudondvario pl.) ir Raudondvario pl. (nuo Raudondvario pl. iki Šilainių pl.), Kaune rekonstravimo (pagal Techninį projektą) rangos darbai (toliau – Darbai).
Vykdant šį viešąjį pirkimą (kurį bendrai atlieka Kauno miesto savivaldybės administracija ir UAB “Kauno vandenys” pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – VPĮ) 84 str. ir 2021-12-21 jungtinės veiklos sutartį Nr. SR-86) numatoma sudaryti preliminariąją Darbų pirkimo sutartį, kurios pagrindu, esant poreikiui, bus sudaromos Pagrindinė rangos darbų sutartis Nr. 1 ir Pagrindinė rangos rangos darbų sutartis Nr. 2.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45232400  -  Kanalizacijos vamzdynų klojimo darbai
45233162  -  Dviračių takų statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Kauno miestas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami Romainių g., Šilainių pl. (nuo Šilainių pl. iki Raudondvario pl.) ir Raudondvario pl. (nuo Raudondvario pl. iki Šilainių pl.), Kaune rekonstravimo (pagal Techninį projektą) rangos darbai (toliau – Darbai).
Vykdant šį viešąjį pirkimą (kurį bendrai atlieka Kauno miesto savivaldybės administracija ir UAB “Kauno vandenys” pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – VPĮ) 84 str. ir 2021-12-21 jungtinės veiklos sutartį Nr. SR-86) numatoma sudaryti preliminariąją Darbų pirkimo sutartį, kurios pagrindu, esant poreikiui, bus sudaromos Pagrindinė rangos darbų sutartis Nr. 1 ir Pagrindinė rangos rangos darbų sutartis Nr. 2.
Rangovas įsipareigoja per Pagrindinėse rangos darbų sutartyse nustatytus Darbų atlikimo ir Statybos užbaigimo terminus, laikydamasis Darbų vykdymo grafiko ir Pagrindinėse rangos darbų sutartyse nustatytomis sąlygomis atlikti, perduoti ir užbaigti Romainių g., Šilainių pl. (nuo Šilainių pl. iki Raudondvario pl.) ir Raudondvario pl. (nuo Raudondvario pl. iki Šilainių pl.) rekonstravimo darbus pagal techninį projektą „Romainių g., Šilainių pl. (nuo Šilainių pl. iki Raudondvario pl.) ir Raudondvario pl. (nuo Raudondvario pl. iki Šilainių pl.) rekonstravimo projektas“ (toliau – Techninis projektas), tinkamumo eksploatacijai, baigiamuosius bandymus (jei taikoma) ir suteikti Darbo projektų parengimo ir Darbams atlikti būtinas inžinerines paslaugas (kadastrinių, geodezinių matavimų atlikimas, geologijos ir topografijos duomenų atnaujinimas ir (ar) papildymas, vykdymo, išpildomosios dokumentacijos, kadastrinių matavimo bylų parengimas ir kitos inžinerinės paslaugos, reikalingos statybos užbaigimo procedūroms (kad būtų surašytas Statybos užbaigimo dokumentas), kaip numatyta Pagrindinėse rangos darbų sutartyse, bei ištaisyti po Darbų atlikimo termino nustatytus defektus.
Preliminarioji sutartis bus sudaroma su vienu Rangovu, kuris privalės sudaryti abi pagrindines sutartis (Pagrindinę rangos darbų sutartį Nr. 1 su Kauno miesto savivaldybės administracija ir Pagrindinę rangos darbų sutartį Nr. 2 su UAB „Kauno vandenys“).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Projektą iš dalies numatoma finansuoti VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcijos Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis (pagal pagrindinę rangos darbų sutartį Nr. 1).

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Preliminariosios sutarties vykdymas užtikrinamas baudomis. Pagrindinių sutarčių įvykdymas užtikrinamas banko / kredito unijos, draudimo bendrovės ar kito garantuotojo, turinčio teisę verstis šia veikla, išduotu sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentu, delspinigiais ir baudomis. Visos vykdymo sąlygos nurodytos preliminariosios sutarties projekte ir jos prieduose (pirkimo sąlygų 5 priede).
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su vieninteliu veiklos vykdytoju
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-06-22
Vietos laikas:  11:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-10-21
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-06-22
Vietos laikas:  11:45
Vieta:  
Kauno miesto savivaldybės administracija, Laisvės al. 96, Kaunas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44132
LT
Telefonas: +370 37490941
Faksas: +370 37324164

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2022-05-19
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.