Rezervuarų remontas

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Darbai

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Uždaroji akcinė bendrovė "PALANGOS VANDENYS"
152447391
Austėjos g. 36
Palanga
00163
LT
Asmuo ryšiams: Andrius Drungys
Telefonas: +370 46041221
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.palangosvandenys.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=641325
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Rezervuarų remontas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45247270  -  Rezervuarų statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

2000 ir 3000 m3 geriamojo vandens rezervuarų remonto darbai.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 95000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45247270  -  Rezervuarų statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Austėjos g. 36, Palangoje
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimas apima rezervuarų remonto darbus. Darbai turės būti atlikti vadovaujantis statinio ekspertizės aktu. Rangovas visus darbus privalo atlikti per 3 (tris) mėnesius nuo darbų pradžios.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 95000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms, nepriklausančioms nuo Rangovo, sutarties, darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 2 (dviem) mėnesiams.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Kiekvienas konkurse dalyvaujantis tiekėjas, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subrangovus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu, dalyvaujantis pirkime, turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis reikalavimus. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Kiekvienas tiekėjas privalės tenkinti Perkančiojo subjekto nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subtiekėjus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Konkurso dalyvis, užtikrindamas pasiūlymo galiojimą, privalo iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos pervesti į perkančiojo subjekto (kodas 152447391) sąskaitą LT49 7180 6000 0046 7883, AB „Šiaulių bankas“ 4500 Eur sumą arba pateikti banko, ar kredito unijos, ar draudimo bendrovės besaliginės garantijos ar draudimo laidavimo raštą 4500 Eur sumai.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

1. Atsiskaitymus Užsakovas vykdo tik už pilnai ir kokybiškai atliktus bei pagal priėmimo-perdavimo aktus Užsakovo priimtus sutarties numatytus darbus pagal Rangovo pateiktas sąskaitas-faktūras.
2. Už atliktus darbus Užsakovas apmoka per 20 kalendorinių dienų dalimis pagal iki einamojo mėnesio paskutinės dienos gautus atsiskaitymo dokumentus (atliktų darbų aktus, atliktų darbų ir išlaidų apmokėjimo pažymas, PVM sąskaitas faktūras).
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

Nereikalaujama.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Perkantysis subjektas reikalauja, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas 10 % užstatu nuo bendros sutarties kainos, įskaitant tiekėjo sumokėtą pasiūlymo galiojimo užtikrinimą – užstatą 4500 EUR perkančiojo subjekto sąskaitoje ir papildomai pervedant likusią sumą per 7 darbo dienas nuo pirkimo sutarties pasirašymo dienos į perkančiojo subjekto sąskaitą (Banko kodas 71806) Nr. LT49 7180 6000 0046 7883, arba banko, ar kredito unijos, ar draudimo bendrovės besąlygišką ir neatšaukiamą sutarties sąlygų įvykdymo garantiją (10 %)
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-06-10
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 1  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-06-10
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
UAB "Palangos vandenys" Austėjos g. 36, Palanga
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
UAB "Palangos vandenys" viešųjų pirkimų komisija.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apylinkės teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-05-25
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.