Renginio organizatoriaus paslaugų supaprastinto atviro konkurso būdu pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba
188659948
A. Jakšto g. 6
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Kaupaitė
Telefonas:
+370 70662746
El. paštas:
asta.kaupaite@stt.lt
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.stt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4238
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=733302Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=733302&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Renginio organizatoriaus paslaugų supaprastinto atviro konkurso būdu pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79952000
-
Su renginiais susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Renginio organizatoriaus paslaugos. Detalus pirkimo objekto aprašymas pateiktas Pirkimo sąlygų 2 priede.Reikalinga organizuoti ir koordinuoti 21-osios Tarptautinės antikorupcijos konferencijos (IACC) , kuri vyks 2024 m. birželio 18-21 d. Parodų ir kongresų centre Litexpo, Vilniuje.
Planuojamas renginio laikas kasdien – 9:30-22:00 val. (laikas gali kisti atsižvelgiant į darbotvarkės pakeitimus bei papildomai). Planuojama, kad renginyje dalyvaus iki 1800 dalyvių, didžioji renginio dalyvių dalis bus užsienio svečiai iš 140 pasaulio valstybių (tikslus skaičius paaiškės ne vėliau nei likus dviem savaitėms iki renginio pradžios).
Planuojamas renginio laikas kasdien – 9:30-22:00 val. (laikas gali kisti atsižvelgiant į darbotvarkės pakeitimus bei papildomai). Planuojama, kad renginyje dalyvaus iki 1800 dalyvių, didžioji renginio dalyvių dalis bus užsienio svečiai iš 140 pasaulio valstybių (tikslus skaičius paaiškės ne vėliau nei likus dviem savaitėms iki renginio pradžios).
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79952000
-
Su renginiais susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
21-osios Tarptautinės antikorupcijos konferencijos (IACC) organizavimo paslaugų pirkimas.Reikalinga organizuoti ir koordinuoti IACC, kuri vyks 2024 m. birželio 18-21 d. Parodų ir kongresų centre Litexpo, Vilniuje.
Planuojamas renginio laikas kasdien – 9:30-22:00 val. (laikas gali kisti atsižvelgiant į darbotvarkės pakeitimus bei papildomai). Planuojama, kad renginyje dalyvaus iki 1800 dalyvių, didžioji renginio dalyvių dalis bus užsienio svečiai iš 140 pasaulio valstybių (tikslus skaičius paaiškės ne vėliau nei likus dviem savaitėms iki renginio pradžios).
Planuojamas renginio laikas kasdien – 9:30-22:00 val. (laikas gali kisti atsižvelgiant į darbotvarkės pakeitimus bei papildomai). Planuojama, kad renginyje dalyvaus iki 1800 dalyvių, didžioji renginio dalyvių dalis bus užsienio svečiai iš 140 pasaulio valstybių (tikslus skaičius paaiškės ne vėliau nei likus dviem savaitėms iki renginio pradžios).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Įsigaliojus Sutarčiai, bet ne anksčiau kaip 2024 m. sausio 22 d., Paslaugų teikėjui pateikus išankstinę sąskaitą ir išankstinio mokėjimo (avanso) grąžinimo užtikrinimo dokumento originalą, PO per 7 (septynias) darbo dienas (bet ne anksčiau nei 2024 m. vasario 1 d.) sumoka išankstinį mokėjimą (avansą), kurio dydis negali būti didesnis kaip 40 000,00 Eur.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma. Reikalavimai yra pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų gavėjas už faktiškai suteiktas Paslaugas atsiskaito mokėjimo pavedimu pagal pateiktą sąskaitą faktūrą. Apmokėjimo terminas – per 30 d. po sąskaitos faktūros gavimo.
Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės neįvykdo arba netinkamai vykdo savo įsipareigojimų Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais bei sąlygomis, Paslaugų gavėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindama kitų savo teisių gynimo būdų taiko 150,00 Eur baudą už kiekvieną netinkamą Sutarties vykdymo atvejį, išskyrus Sutarties 5.6 ir 5.7 punktuose nurodytus atvejus.
Jei Paslaugų teikėjas Sutarties neįvykdo ar netinkamai įvykdo ir taip iš esmės pažeidžia Sutartį (CK 6.217 straipsnio 2 dalis), Nuomininkas taiko Paslaugų teikėjui 10 % nuo bendros Sutarties kainos (be PVM) dydžio baudą.
Paslaugų teikėjui per Sutarties 4.1.4. papunktyje nustatytą terminą nepašalinus nustatytų Paslaugų trūkumų, Paslaugų gavėjas taiko 500,00 Eur baudą už kiekvieną atvejį, kuris laikomas minimaliais nuostoliais
Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės neįvykdo arba netinkamai vykdo savo įsipareigojimų Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais bei sąlygomis, Paslaugų gavėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindama kitų savo teisių gynimo būdų taiko 150,00 Eur baudą už kiekvieną netinkamą Sutarties vykdymo atvejį, išskyrus Sutarties 5.6 ir 5.7 punktuose nurodytus atvejus.
Jei Paslaugų teikėjas Sutarties neįvykdo ar netinkamai įvykdo ir taip iš esmės pažeidžia Sutartį (CK 6.217 straipsnio 2 dalis), Nuomininkas taiko Paslaugų teikėjui 10 % nuo bendros Sutarties kainos (be PVM) dydžio baudą.
Paslaugų teikėjui per Sutarties 4.1.4. papunktyje nustatytą terminą nepašalinus nustatytų Paslaugų trūkumų, Paslaugų gavėjas taiko 500,00 Eur baudą už kiekvieną atvejį, kuris laikomas minimaliais nuostoliais
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-30
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-30
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
A. Jakšto g. 6, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja ir PO neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas. PO Komisijos posėdžiuose stebėtojo teisėmis dalyvauti valstybės ir savivaldybių institucijų ar įstaigų atstovų nekvies
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
01105
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose