Renginio organizatoriaus paslaugų supaprastinto atviro konkurso būdu pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba
188659948
A. Jakšto g. 6
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams: Asta Kaupaitė
Telefonas: +370 70662746
El. paštas: asta.kaupaite@stt.lt
NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.stt.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=733302
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Renginio organizatoriaus paslaugų supaprastinto atviro konkurso būdu pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79952000  -  Su renginiais susijusios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Renginio organizatoriaus paslaugos. Detalus pirkimo objekto aprašymas pateiktas Pirkimo sąlygų 2 priede.Reikalinga organizuoti ir koordinuoti 21-osios Tarptautinės antikorupcijos konferencijos (IACC) , kuri vyks 2024 m. birželio 18-21 d. Parodų ir kongresų centre Litexpo, Vilniuje.
Planuojamas renginio laikas kasdien – 9:30-22:00 val. (laikas gali kisti atsižvelgiant į darbotvarkės pakeitimus bei papildomai). Planuojama, kad renginyje dalyvaus iki 1800 dalyvių, didžioji renginio dalyvių dalis bus užsienio svečiai iš 140 pasaulio valstybių (tikslus skaičius paaiškės ne vėliau nei likus dviem savaitėms iki renginio pradžios).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79952000  -  Su renginiais susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

21-osios Tarptautinės antikorupcijos konferencijos (IACC) organizavimo paslaugų pirkimas.Reikalinga organizuoti ir koordinuoti IACC, kuri vyks 2024 m. birželio 18-21 d. Parodų ir kongresų centre Litexpo, Vilniuje.
Planuojamas renginio laikas kasdien – 9:30-22:00 val. (laikas gali kisti atsižvelgiant į darbotvarkės pakeitimus bei papildomai). Planuojama, kad renginyje dalyvaus iki 1800 dalyvių, didžioji renginio dalyvių dalis bus užsienio svečiai iš 140 pasaulio valstybių (tikslus skaičius paaiškės ne vėliau nei likus dviem savaitėms iki renginio pradžios).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 10
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Įsigaliojus Sutarčiai, bet ne anksčiau kaip 2024 m. sausio 22 d., Paslaugų teikėjui pateikus išankstinę sąskaitą ir išankstinio mokėjimo (avanso) grąžinimo užtikrinimo dokumento originalą, PO per 7 (septynias) darbo dienas (bet ne anksčiau nei 2024 m. vasario 1 d.) sumoka išankstinį mokėjimą (avansą), kurio dydis negali būti didesnis kaip 40 000,00 Eur.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma. Reikalavimai yra pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugų gavėjas už faktiškai suteiktas Paslaugas atsiskaito mokėjimo pavedimu pagal pateiktą sąskaitą faktūrą. Apmokėjimo terminas – per 30 d. po sąskaitos faktūros gavimo.
Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės neįvykdo arba netinkamai vykdo savo įsipareigojimų Sutartyje ir jos prieduose nustatytais terminais bei sąlygomis, Paslaugų gavėjas be oficialaus įspėjimo ir nesumažindama kitų savo teisių gynimo būdų taiko 150,00 Eur baudą už kiekvieną netinkamą Sutarties vykdymo atvejį, išskyrus Sutarties 5.6 ir 5.7 punktuose nurodytus atvejus.
Jei Paslaugų teikėjas Sutarties neįvykdo ar netinkamai įvykdo ir taip iš esmės pažeidžia Sutartį (CK 6.217 straipsnio 2 dalis), Nuomininkas taiko Paslaugų teikėjui 10 % nuo bendros Sutarties kainos (be PVM) dydžio baudą.
Paslaugų teikėjui per Sutarties 4.1.4. papunktyje nustatytą terminą nepašalinus nustatytų Paslaugų trūkumų, Paslaugų gavėjas taiko 500,00 Eur baudą už kiekvieną atvejį, kuris laikomas minimaliais nuostoliais

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-10-30
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-10-30
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
A. Jakšto g. 6, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja ir PO neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, pasiūlytas kainas. PO Komisijos posėdžiuose stebėtojo teisėmis dalyvauti valstybės ir savivaldybių institucijų ar įstaigų atstovų nekvies

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
01105
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-10-17

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.