Reanimacijos ir intensyvios terapijos skyriaus (A korpusas) paprastojo remonto darbai (Nr. 8140)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė
124243848
Šiltnamių g. 29, LT-04130 Vilnius
Vilnius
04130
LT
Asmuo ryšiams:
Neringa Stankevičienė
Telefonas:
+370 52658195
El. paštas:
neringa.stankeviciene@rvul.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.rvul.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6081
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=724740Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=724740&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Reanimacijos ir intensyvios terapijos skyriaus (A korpusas) paprastojo remonto darbai (Nr. 8140)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šio pirkimo objektas yra ypatingo statinio kategorijos negyvenamųjų pastatų grupės gydymo paskirties pastato (unikalus Nr. 1099-7003-9033), esančio adresu Šiltnamių g. 29, Vilniuje, Reanimacijos ir intensyvios terapijos skyriaus patalpų 2 a. paprastojo remonto darbai (Darbai – Techninėje užduotyje nurodyti darbai, kuriuos pagal Sutartį privalo atlikti Rangovas, įskaitant Įrangą, Medžiagas ir Paslaugas) (toliau – darbai). Reikalavimai pirkimo objektui yra nurodyti pirkimo sąlygų prieduose: techninėje užduotyje ir viešojo pirkimo sutarties projekte. Darbų atlikimo terminas: visi darbai turi būti atlikti ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo statybvietės perdavimo dienos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šiltnamių g. 29, Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra ypatingo statinio kategorijos negyvenamųjų pastatų grupės gydymo paskirties pastato (unikalus Nr. 1099-7003-9033), esančio adresu Šiltnamių g. 29, Vilniuje, Reanimacijos ir intensyvios terapijos skyriaus patalpų 2 a. paprastojo remonto darbai (Darbai – Techninėje užduotyje nurodyti darbai, kuriuos pagal Sutartį privalo atlikti Rangovas, įskaitant Įrangą, Medžiagas ir Paslaugas) (toliau – darbai). Reikalavimai pirkimo objektui yra nurodyti pirkimo sąlygų prieduose: techninėje užduotyje ir viešojo pirkimo sutarties projekte. Darbų atlikimo terminas: visi darbai turi būti atlikti ne vėliau kaip per 6 mėnesius nuo statybvietės perdavimo dienos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Skubios pagalbos skyriaus ir reanimacijos ir intensyvios terapijos skyriaus infrastruktūros modernizavimas“ (projekto kodas 09-008- P-0007)
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas ir kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais jis numato remtis, turi atitikti reikalavimus dėl tekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
-Įvykdymas užtikrinamas LR ar užsienyje registruoto banko išduota garantija ar LR ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo raštu, pateikiant jį su laidavimo draudimo liudijimo originalu ir apmokėjimą įrodančiu dokumentu arba piniginiu užstatu į Užsakovo sąskaitą. Užtikrinimo vertė - 5 proc. nuo Sutarties kainos su PVM.
- Rangovui nustatoma 1000 eurų bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą bet Sutartyje neišviešintą Subrangovą ar kitą ūkio subjektą, surašant pažeidimo aktą už kiekvieną nustatytą atvejį.
- Jeigu Rangovas vėluoja atlikti bet kokį Darbą ar Darbų etapą ir nepateikia Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių vėlavimą, Užsakovas turi teisę be įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neatliktų Darbų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Daugiau - Viešojo pirkimo sutarties projekte.
- Rangovui nustatoma 1000 eurų bauda už kiekvieną Sutarties vykdymo metu pasitelktą bet Sutartyje neišviešintą Subrangovą ar kitą ūkio subjektą, surašant pažeidimo aktą už kiekvieną nustatytą atvejį.
- Jeigu Rangovas vėluoja atlikti bet kokį Darbą ar Darbų etapą ir nepateikia Užsakovui pagrįstų įrodymų, pateisinančių vėlavimą, Užsakovas turi teisę be įspėjimo pradėti skaičiuoti 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neatliktų Darbų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Daugiau - Viešojo pirkimo sutarties projekte.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-09-26
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-09-26
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
VšĮ Respublikinė Vilniaus universitetinė ligoninė, Šiltnamių g. 29, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Perkančioji organizacija 2023-09-06 10 val. rengs pirkimo dokumentų aiškinamąjį susitikimą (toliau - Susitikimą), kuriame kviečiami dalyvauti visi suinteresuoti tiekėjai. Susitikimas vyks adresu Šiltnamių g. 29, Vilnius, administracijos posėdžių salėje.
Perkančiosios organizacijos kontaktinis asmuo Susitikimo klausimu: vyresnysis inžinierius Romas Vepštas, tel. 8 699 26519, el. p. romas.vepstas@rvul.lt. Susitikimo metu bus teikiami atsakymai į tiekėjų klausimus dėl pirkimo sąlygų, bus vykdoma apžiūra vietoje. Perkančioji organizacija parengs Susitikimo protokolą susitikimo metu pateiktiems klausimams dėl pirkimo dokumentų ir atsakymams į juos.
Perkančiosios organizacijos kontaktinis asmuo Susitikimo klausimu: vyresnysis inžinierius Romas Vepštas, tel. 8 699 26519, el. p. romas.vepstas@rvul.lt. Susitikimo metu bus teikiami atsakymai į tiekėjų klausimus dėl pirkimo sąlygų, bus vykdoma apžiūra vietoje. Perkančioji organizacija parengs Susitikimo protokolą susitikimo metu pateiktiems klausimams dėl pirkimo dokumentų ir atsakymams į juos.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Pagal LR VPĮ VII skyriuje numatytą tvarką.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-08-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |