Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugų pirkimas
Skelbimas apie sutarties skyrimą
Pirkimo procedūros rezultatai
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras
145787276
Pramonės g. 15-71
Šiauliai
78137
LT
Asmuo ryšiams:
Jūratė Marcišauskienė
Telefonas:
+370 41503247
El. paštas:
[email protected]
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.sratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7032
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugų pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.1.7)
Bendra pirkimo vertė
Vertė be PVM:
2716000.00
EUR
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
RAdviliškio r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Didesnė kintama dalis, mažesnė pastovioji dalis.
/
Lyginamasis svoris:
10
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Transporto priemonių ekologiškumas.
/
Lyginamasis svoris:
10
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Konteinerių užpildymo stebėjimo jutiklių įdiegimas.
/
Lyginamasis svoris:
10
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
70
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.1)
Ankstesnis skelbimas apie šią procedūrą
Skelbimo Europos Sąjungos oficialiajame leidinyje numeris:
2022/S 081-218589
2022-669221
V dalis: Sutarties skyrimas
Sutarties Nr.: S-292
Pavadinimas: Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugų pirkimas
V.2)
Sutarties skyrimas
V.2.1)
Sutarties sudarymo data
2022-09-20
V.2.2)
Informacija apie pasiūlymus
Gautų pasiūlymų skaičius:
4
Sutartis paskirta ekonominės veiklos vykdytojų grupei
:
neV.2.3)
Rangovo pavadinimas ir adresas
UAB Ekonovus
141686027
Vilnius
LT
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Rangovas yra MVĮ : ne
V.2.4)
Informacija apie sutarties/pirkimo dalies/koncesijos vertę (be PVM)
Bendra sutarties / pirkimo dalies vertė:
2716000.00
EUR
VI dalis: Papildoma informacija
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimo objektas nėra skaidomas į atskiras pirkimo dalis. Toks sprendimas priimtas įvertinus pirkimo objekto reikalavimus ir esant rizikai negauti pasiūlymų visoms pirkimo dalims dėl per didelių investicijų (atliekų surinkimo priemonėms, atliekų surinkimo priemonių identifikavimui,
programinės įrangos įsigijimui ir suderinimui, transporto priemonių įsigijimui ir pan.). Taip pat
pirkimo sutarties vykdymas taptų per sudėtingas techniniu požiūriu (programinis suderinimas tarp visų pirkimo sutarties šalių). Skirtingų pirkimo objekto dalių įgyvendinimas yra glaudžiai susijęs ir rinkliavos mokėtojams atsirastų būtinybė žinoti skirtingus tiekėjus, o tai keltų riziką netinkamam pirkimo sutarties vykdymui paslaugų teikimą permetant kitai šaliai (rizika atsirasti konfliktui tarp visų sutarties šalių ir rinkliavos mokėtojų). Esant skirtingiems tiekėjams galimai padidėtų tarša mieste dėl didesnio aptarnaujančio transporto kiekio (kiekvienai daliai galimai būtų naudojamos skirtingos transporto priemonės, kai tuo tarpu vienas tiekėjas gali teikti paslaugą tomis pačiomis transporto priemonėmis tik skirtingoms atliekų rūšims esant skirtingam surinkimo grafikui).
programinės įrangos įsigijimui ir suderinimui, transporto priemonių įsigijimui ir pan.). Taip pat
pirkimo sutarties vykdymas taptų per sudėtingas techniniu požiūriu (programinis suderinimas tarp visų pirkimo sutarties šalių). Skirtingų pirkimo objekto dalių įgyvendinimas yra glaudžiai susijęs ir rinkliavos mokėtojams atsirastų būtinybė žinoti skirtingus tiekėjus, o tai keltų riziką netinkamam pirkimo sutarties vykdymui paslaugų teikimą permetant kitai šaliai (rizika atsirasti konfliktui tarp visų sutarties šalių ir rinkliavos mokėtojų). Esant skirtingiems tiekėjams galimai padidėtų tarša mieste dėl didesnio aptarnaujančio transporto kiekio (kiekvienai daliai galimai būtų naudojamos skirtingos transporto priemonės, kai tuo tarpu vienas tiekėjas gali teikti paslaugą tomis pačiomis transporto priemonėmis tik skirtingoms atliekų rūšims esant skirtingam surinkimo grafikui).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
LT-78137
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-13
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |