Šeštadienis, gruodžio 06 d.

Projekto „VŠĮ Trakų ligoninės ir konsultacinės poliklinikos gydymo pastato Mindaugo g. 17, Trakai atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams: Edita Dagienė
Telefonas: +370 52858320
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.trakai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=792155
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Projekto „VŠĮ Trakų ligoninės ir konsultacinės poliklinikos gydymo pastato Mindaugo g. 17, Trakai atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ darbai
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45220000  -  Inžinerijos ir statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Projekto „VŠĮ Trakų ligoninės ir konsultacinės poliklinikos gydymo pastato Mindaugo g. 17, Trakai atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ darbai.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45220000  -  Inžinerijos ir statybos darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Mindaugo g. 17 Trakai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Projekto „VŠĮ Trakų ligoninės ir konsultacinės poliklinikos gydymo pastato Mindaugo g. 17, Trakai atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ rangos darbai
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 27
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Preliminarios sutarties terminą bus galima pratęsti 3 mėn.
Pagrindinės sutarties terminą bus galima pratėsti 3 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pasiūlymą sudaro tiekėjo CVPP IS priemonėmis pateiktų duomenų, dokumentų elektroninėje formoje, skaitmeninių dokumentų kopijų visuma:
1. Užpildytas pasiūlymas kartu su užpildytu Įkainotos veiklos sąrašu.
2. Užpildyta deklaracijos dėl Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio 21 dalies sąlygų forma.
3. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD). EBVPD turi užpildyti, pasirašyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ir ūkio subjektas, kurio pajėgumais ketina remtis tiekėjas. Fiziniams asmenims, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, EBVPD pildyti nereikia.
4. pasiūlymų galiojimą užtikrinantis dokumentas - nereikalaujamas.
5. jungtinės veiklos sutarties skaitmeninė kopija, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė;
6. Įgaliojimo pateikti ir pasirašyti pasiūlymą ir/ar kitus dokumentus elektroniniu parašu skaitmeninė kopija (jeigu pasiūlymą pateikia ne tiekėjo vadovas);
7. dokumentas patvirtinantis, kad tiekėjui bus prieinami kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, kad atitiktų kvalifikacijos reikalavimus, turimi ištekliai;
8. susitarimas ar ketinimų protokolas, ar preliminari sutartis, ar kitas dokumentas su subtiekėju, aiškiai nurodantis, kokioms prievolėms vykdyti subtiekėjas yra pasitelkiamas;
9. dokumentas (dvišalis susitarimas arba ketinimų protokolas, arba kitas dokumentą), kuris pagrįstų, kad specialistas, kurio kvalifikacija tiekėjas remiasi, ir kuris pasiūlymo teikimo metu dar nėra tiekėjo, ūkio subjekto, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi, darbuotojas, pirkimo laimėjimo ir sutarties sudarymo atveju bus įdarbintas.
Kartu su pasiūlymu darbų kiekių žiniaraščiai neteikiami. Pasiūlytą darbų kainą atitinkančius užpildytus darbų kiekių žiniaraščius, parengtus pagal techniniame darbo projekte numatytus darbus ir nurodytus darbų kiekius, turės pateikti tik pirkimą laimėjęs tiekėjas per 5 darbo dienas nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Kartu su pasiūlymu pateikti žiniaraščiai nebus vertinami.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Preliminarios sutarties užtikrinimas - RTiekėjas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po sutarties pasirašymo privalo pateikti užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo vertė – 10 000,00 Eur (dešimt tūkstančių eurų). Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu (pateikiant jį su laidavimo draudimo liudijimo kopija). Garantijos arba laidavimo rašto galiojimo terminas – ne trumpesnis kaip Sutarties galiojimo terminas.
Pagrindinės sutarties užtikrinimas - netesybos – 10 % bauda nuo sutarties kainos su PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-12-13
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-12-13
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Trakų rajono savivaldybės administracija, Vytauto g. 33, Trakai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja Viešojo pirkimo komisijos posėdyje, kuriame yra susipažystama su pateiktais tiekėjų pasiūlymais.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01110
LT
Telefonas: +370 70668369
Faksas: +370 70668364
Interneto adresas: https://vat.teismas.lt/

VI.5)

Paskelbimo data

2024-11-26

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.