Projekto „VŠĮ Trakų ligoninės ir konsultacinės poliklinikos gydymo pastato Mindaugo g. 17, Trakai atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Dagienė
Telefonas:
+370 52858320
El. paštas:
edita.dagiene@trakai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.trakai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7038
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=792155Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=792155&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Projekto „VŠĮ Trakų ligoninės ir konsultacinės poliklinikos gydymo pastato Mindaugo g. 17, Trakai atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45220000
-
Inžinerijos ir statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Projekto „VŠĮ Trakų ligoninės ir konsultacinės poliklinikos gydymo pastato Mindaugo g. 17, Trakai atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ darbai.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45220000
-
Inžinerijos ir statybos darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Mindaugo g. 17 Trakai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Projekto „VŠĮ Trakų ligoninės ir konsultacinės poliklinikos gydymo pastato Mindaugo g. 17, Trakai atnaujinimo (modernizavimo) projektas“ rangos darbai
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
27
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Preliminarios sutarties terminą bus galima pratęsti 3 mėn.
Pagrindinės sutarties terminą bus galima pratėsti 3 mėn.
Pagrindinės sutarties terminą bus galima pratėsti 3 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pasiūlymą sudaro tiekėjo CVPP IS priemonėmis pateiktų duomenų, dokumentų elektroninėje formoje, skaitmeninių dokumentų kopijų visuma:
1. Užpildytas pasiūlymas kartu su užpildytu Įkainotos veiklos sąrašu.
2. Užpildyta deklaracijos dėl Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio 21 dalies sąlygų forma.
3. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD). EBVPD turi užpildyti, pasirašyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ir ūkio subjektas, kurio pajėgumais ketina remtis tiekėjas. Fiziniams asmenims, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, EBVPD pildyti nereikia.
4. pasiūlymų galiojimą užtikrinantis dokumentas - nereikalaujamas.
5. jungtinės veiklos sutarties skaitmeninė kopija, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė;
6. Įgaliojimo pateikti ir pasirašyti pasiūlymą ir/ar kitus dokumentus elektroniniu parašu skaitmeninė kopija (jeigu pasiūlymą pateikia ne tiekėjo vadovas);
7. dokumentas patvirtinantis, kad tiekėjui bus prieinami kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, kad atitiktų kvalifikacijos reikalavimus, turimi ištekliai;
8. susitarimas ar ketinimų protokolas, ar preliminari sutartis, ar kitas dokumentas su subtiekėju, aiškiai nurodantis, kokioms prievolėms vykdyti subtiekėjas yra pasitelkiamas;
9. dokumentas (dvišalis susitarimas arba ketinimų protokolas, arba kitas dokumentą), kuris pagrįstų, kad specialistas, kurio kvalifikacija tiekėjas remiasi, ir kuris pasiūlymo teikimo metu dar nėra tiekėjo, ūkio subjekto, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi, darbuotojas, pirkimo laimėjimo ir sutarties sudarymo atveju bus įdarbintas.
Kartu su pasiūlymu darbų kiekių žiniaraščiai neteikiami. Pasiūlytą darbų kainą atitinkančius užpildytus darbų kiekių žiniaraščius, parengtus pagal techniniame darbo projekte numatytus darbus ir nurodytus darbų kiekius, turės pateikti tik pirkimą laimėjęs tiekėjas per 5 darbo dienas nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Kartu su pasiūlymu pateikti žiniaraščiai nebus vertinami.
1. Užpildytas pasiūlymas kartu su užpildytu Įkainotos veiklos sąrašu.
2. Užpildyta deklaracijos dėl Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio 21 dalies sąlygų forma.
3. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD). EBVPD turi užpildyti, pasirašyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ir ūkio subjektas, kurio pajėgumais ketina remtis tiekėjas. Fiziniams asmenims, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, EBVPD pildyti nereikia.
4. pasiūlymų galiojimą užtikrinantis dokumentas - nereikalaujamas.
5. jungtinės veiklos sutarties skaitmeninė kopija, jei pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė;
6. Įgaliojimo pateikti ir pasirašyti pasiūlymą ir/ar kitus dokumentus elektroniniu parašu skaitmeninė kopija (jeigu pasiūlymą pateikia ne tiekėjo vadovas);
7. dokumentas patvirtinantis, kad tiekėjui bus prieinami kitų ūkio subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, kad atitiktų kvalifikacijos reikalavimus, turimi ištekliai;
8. susitarimas ar ketinimų protokolas, ar preliminari sutartis, ar kitas dokumentas su subtiekėju, aiškiai nurodantis, kokioms prievolėms vykdyti subtiekėjas yra pasitelkiamas;
9. dokumentas (dvišalis susitarimas arba ketinimų protokolas, arba kitas dokumentą), kuris pagrįstų, kad specialistas, kurio kvalifikacija tiekėjas remiasi, ir kuris pasiūlymo teikimo metu dar nėra tiekėjo, ūkio subjekto, kurio pajėgumais tiekėjas remiasi, darbuotojas, pirkimo laimėjimo ir sutarties sudarymo atveju bus įdarbintas.
Kartu su pasiūlymu darbų kiekių žiniaraščiai neteikiami. Pasiūlytą darbų kainą atitinkančius užpildytus darbų kiekių žiniaraščius, parengtus pagal techniniame darbo projekte numatytus darbus ir nurodytus darbų kiekius, turės pateikti tik pirkimą laimėjęs tiekėjas per 5 darbo dienas nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo dienos. Kartu su pasiūlymu pateikti žiniaraščiai nebus vertinami.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Preliminarios sutarties užtikrinimas - RTiekėjas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų po sutarties pasirašymo privalo pateikti užsakovui sutarties įvykdymo užtikrinimą. Užtikrinimo vertė – 10 000,00 Eur (dešimt tūkstančių eurų). Sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu (pateikiant jį su laidavimo draudimo liudijimo kopija). Garantijos arba laidavimo rašto galiojimo terminas – ne trumpesnis kaip Sutarties galiojimo terminas.
Pagrindinės sutarties užtikrinimas - netesybos – 10 % bauda nuo sutarties kainos su PVM.
Pagrindinės sutarties užtikrinimas - netesybos – 10 % bauda nuo sutarties kainos su PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-12-13
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-12-13
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Trakų rajono savivaldybės administracija, Vytauto g. 33, Trakai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Viešojo pirkimo komisijos posėdyje, kuriame yra susipažystama su pateiktais tiekėjų pasiūlymais.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01110
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Faksas:
+370 70668364
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-11-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose