Šeštadienis, balandžio 27 d.

Projekto „Šilutės rajono savivaldybės Vabalų žiemos polderio siurblinės ir dalies melioracijos sistemų rekonstravimas“ projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams: Diana Benkunskienė
Telefonas: +370 44179271
NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.silute.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=689377
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Projekto „Šilutės rajono savivaldybės Vabalų žiemos polderio siurblinės ir dalies melioracijos sistemų rekonstravimas“ projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Projekto „Šilutės rajono savivaldybės Vabalų žiemos polderio siurblinės ir dalies melioracijos sistemų rekonstravimas“ projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos.
Pagrindinės paslaugų apimtys:
-Techninio darbo projekto parengimas;
-Projekto vykdymo priežiūros vykdymas.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 35088.31  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71248000  -  Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Techninio darbo projekto parengimas: -Tiekėjas turės atlikti melioracijos, hidrotechnikos statinių būklės tyrinėjimą ir parengti techninį darbo projektą remiantis projektavimo užduotimi ir techninės specifikacijos reikalavimais; - teikti parengtą techninį darbo projektą Perkančiosios organizacijos Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka parinktiems ekspertams bei suderinti su atsakingomis institucijomis, gauta teigiama ekspertizės išvadą ir su visų atsakingų institucijų suderinimais; Projekto vykdymo priežiūros vykdymas: - Tiekėjas turės vykdyti projekto vykdymo priežiūrą rangos darbų vykdymo metu vadovaujantis STR 1.06.01:2016 „Statybos darbai. Statinio statybos priežiūra“ (aktualia redakcija) reikalavimais. 2.4. Terminai: - Techninis darbo projektas turi būti parengtas ir pateiktas perkančiosios organizacijos parinktiems ekspertams per 90 k. d. nuo sutarties pasirašymo dienos. Numatoma galimybė techninio darbo projekto parengimo ir pateikimo ekspertams terminą pratęsti 1 kartą 30 k. d.; - Projekto vykdymo priežiūra atliekama per visą rangos darbų vykdymo laikotarpį, bet ne ilgiau kaip 36 mėn. nuo rekonstravimo darbų pradžios.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 35088.31  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 38
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Pirkimas yra vykdomas įgyvendinant Europos Sąjungos lėšų bendrai finansuojamą projektą „Šilutės rajono savivaldybės Vabalų žiemos polderio siurblinės ir dalies melioracijos sistemų rekonstravimas“ Nr. 17VD-KL-22-1-03841-PR001
II.2.14)

Papildoma informacija

Terminai:
- Techninis darbo projektas turi būti parengtas ir pateiktas perkančiosios organizacijos parinktiems ekspertams per 90 k. d. nuo sutarties pasirašymo dienos. Numatomas pratęsimas 1 kartą 30 k. d.;
- Projekto vykdymo priežiūra atliekama per visą rangos darbų vykdymo laikotarpį, bet ne ilgiau kaip 36 mėn. nuo rekonstravimo darbų pradžios.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 216/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Terminai:
-Techninis darbo projektas turi būti parengtas ir pateiktas perkančiosios organizacijos parinktiems ekspertams per 90 k. d. nuo sutarties pasirašymo dienos. Numatoma galimybė techninio darbo projekto parengimo ir pateikimo ekspertams terminą pratęsti 1 kartą 30 k. d.;
- Projekto vykdymo priežiūra atliekama per visą rangos darbų vykdymo laikotarpį, bet ne ilgiau kaip 36 mėn. nuo rekonstravimo darbų pradžios.
Sutarties užtikrinimo būdas - netesybos (delspinigiai) 0,03 proc. Vėluojant suteikti paslaugas daugiau kaip 2 savaites bus taikoma 2 000 Eur. bauda.
Numatoma, kad Teikėjui už suteiktas paslaugas bus apmokama ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų pateikus pasirašytą paslaugų perdavimo - priėmimo aktą ir šiuo pagrindu išrašytą sąskaitą - faktūrą. Avansas nemokamas.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-04-01
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-04-01
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Šilutės rajono savivaldybės administracija, 312 kab., Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-02-27

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.