Ketvirtadienis, gruodžio 11 d.

Projekto „Šeimos parko ir skverų įkūrimas, prieigų bei jungties tarp jų infrastruktūros sutvarkymas Lentvario mieste“ neatlikti rangos darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Trakų rajono savivaldybės administracija
181626536
Vytauto g. 33
Trakai
21106
LT
Asmuo ryšiams: Aušra Večerinskienė
Telefonas: +370 52858320
Faksas: +370 52853140
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.trakai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=686418
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Projekto „Šeimos parko ir skverų įkūrimas, prieigų bei jungties tarp jų infrastruktūros sutvarkymas Lentvario mieste“ neatlikti rangos darbai
Nuorodos numeris:  648141
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45112711  -  Kraštovaizdžio darbai parkuose
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Įgyvendinant projektą Nr. 07.1.1-CPVA-R-905-01-0018 „Šeimos parko ir skverų įkūrimo, prieigų bei jungties tarp jų infrastruktūros sutvarkymo Lentvario mieste“ , perkami:
1. Šeimos parko ir skverų įkūrimo, prieigų bei jungties tarp jų infrastruktūros sutvarkymo Lentvario mieste neatlikti darbai, pagal parengtą techninį projektą Nr. EE-TP-1807-49 „Gatvės, pėsčiųjų ir dviračių takų, automobilių saugyklos, nuotekų šalinimo tinklų, sporto aikštelių miško 2-oji g., Klevų al., Klevų al. 47A, Mokyklos g., Bažnyčios g., Lentvario m., Trakų r. sav., naujos statybos ir rekonstravimo darbai“;
2. Darbo projekto neatliktiems darbams parengimas;
3. Išpildomosios dokumentacijos parengimas: išpildomosios geodezinės nuotraukos ir kadastrinės bylos.
4. Nuolatinio informacinio stendo (1 vnt.) įrengimas, (atsižvelgiant į 2014-2020 ES fondų viešinimo reikalavimus).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45112711  -  Kraštovaizdžio darbai parkuose
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Miško 2-oji g., Klevų al., Mokyklos g., Bažnyčios g., Lentvario m., Trakų r. sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama dalis pagal techninį projektą neužbaigtų darbų po rangos sutarties nutraukimo, kurių neatliko/neužbaigė 2021 m. – 2022 m. darbus vykdęs rangovas: • Šeimos parko Lentvaryje (sklypo unik. Nr. 4400-2805-9454) statyba: parko tako dangos (atsijos) įrengimas – apie 250 kv. m; betoniniai laiptai apie 75,04 kv. m, danga – betonas; informacinis stendas – 5 vnt.; betoniniai suoliukai – 10 vnt.; elektrotechnikos ir apsauginės signalizacijos darbai. • Skvero prie Bažnyčios g. ir Sodų g., Lentvaryje (sklypo unik. Nr. 4400-3971-6822) statyba: dangos įrengimas (atsijos) – apie 320,5 kv. m; trinkelių grindinys – apie 320,5 kv. m; betono plytelių šaligatvio danga – apie 25 kv. m; suolai – 5 vnt.; šiukšlių dėžė – 1 vnt.; šviesos instaliacija; nuotekų tinklai; elektrotechnikos darbai. • Skvero prie Mokyklos g., Lentvaryje (sklypo unik. Nr. 4400-3971-6033) statyba: liejamos sintetinės dangos įrengimas – apie 727 kv. m; dviračių stovas – 1 vnt; tvora su varteliais; elektrotechnikos ir apsauginės signalizacijos darbai. • Klevų al., Lentvaryje: dviračių ir pėsčiųjų tako dangų įrengimas (asfakto danga – apie 2950 kv. m, betono trinkelių grindinys – apie 47,8 kv. m, akmens atsijos – apie 48 kv. m); asfalto dangų įrengimas įvažose, šalia bortų, nuovažose; šaligatvis: ilgis apie 1,0282 km, plotis apie 2,5 km, eismo juostų skaičius/plotis 2 vnt./apie 1,25 m, danga – betoninės plytelės; suoliukai - 16 vnt.; šiukšliadėžės – 16 vnt.; elektrotechnikos darbai. • Miško 2-oji g., Lentvaryje: apšvietimo darbų užbaigimas. • Darbo projekto neatliktiems darbams parengimo paslaugos. • Išpildomosios dokumentacijos parengimas: išpildomosios geodezinės nuotraukos ir kadastrinės bylos. • Nuolatinio informacinio stendo (1 vnt.) įrengimas (atsižvelgiant į 2014-2020 ES fondų viešinimo reikalavimus). Numatomi darbų kiekiai pateikti Techniniame projekte, pateiktame kartu su technine specifikacija ir darbų kiekių žiniaraštyje .
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė dienomis: 194
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr. 07.1.1-CPVA-R-905-01-0018 „Šeimos parko ir skverų įkūrimo, prieigų bei jungties tarp jų infrastruktūros sutvarkymo Lentvario mieste“ pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 7 prioriteto „Kokybiško užimtumo ir dalyvavimo darbo rinkoje skatinimas“ 07.1.1-CPVA-R-905 priemonę „Miestų kompleksinė plėtra“.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjo pasiūlyme turi būti:
- įgaliojimas ar kitas dokumentas (pvz., pareigybės aprašymas), suteikiantis teisę pasirašyti tiekėjo pasiūlymą, kai pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo ne juridinio asmens vadovas, o jo įgaliotas asmuo;
-užpildytas pasiūlymas pagal pasiūlymo formą;
užpildytas EBVPD. EBVPD turi užpildyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekiant atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas;
- jungtinės veiklos sutartis, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
-užpildytas įkainotos veiklos sąrašas, parengtas pagal pirkimo sąlygų 7 priedo rangos sutarties priedą „Veiklų sąrašas“. Nepateikus veiklų sąrašo, pasiūlymas bus atmestas, kaip neatitinkantis pirkimo sąlygų;
-kita reikalaujama informacija ir dokumentai.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimas: sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrintas netesybomis – 10 proc. bauda nuo pirkimo sutartyje numatytos bendros sutarties kainos be PVM arba, kai tai įmanoma pagal pirkimo sutarties pobūdį, nuo sutarties darbų sudėtinės dalies bendros kainos be PVM.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-03
Vietos laikas:  08:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-03
Vietos laikas:  08:45
Vieta:  
104 kabinetas, Vytauto g. 33, Trakų r. savivaldybės administracija
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su gautais pasiūlymais procedūra vyks CVP IS priemonėmis. Tiekėjai posėdyje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 52688037

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Ginčai nagrinėjami ĮViešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka
VI.5)

Paskelbimo data

2023-02-15

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimuose
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.