projekto „Atviros ekosistemos atsiskaitymams negrynaisiais pinigais bendrojo ugdymo įstaigų valgyklose kūrimas“ išmaniųjų kasos aparatų komplektų įsigijimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams:
Diana Benkunskienė
Telefonas:
+370 44179271
El. paštas:
diana.benkunskiene@silute.lt
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.silute.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6773
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=698473Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=698473&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
projekto „Atviros ekosistemos atsiskaitymams negrynaisiais pinigais bendrojo ugdymo įstaigų valgyklose kūrimas“ išmaniųjų kasos aparatų komplektų įsigijimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
30142200
-
Kasos aparatai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama 15 vienetų išmaniųjų kasos aparatų komplektų su pilna technine ir programine įranga. Pristatymo vieta: Šilutės rajono savivaldybės administracijos mokyklos. Prekių pristatymo terminas – 6 mėn. nuo sutarties pasirašymo dienos su galimybe terminą pratęsti vieną kartą 1 mėnesiui. Finansavimo šaltinis - Europos socialinio fondo ir Savivaldybės biudžeto lėšos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 67200.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
30142200
-
Kasos aparatai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama 15 vienetų išmaniųjų kasos aparatų komplektų su pilna technine ir programine įranga (elektroninių mokinio pažymėjimų kortelių skaitytuvas, kasos kompiuteris, fiskalinis čekių spausdintuvas, magnetinės kortelės personalo registracijai, UPS baterijos, pinigų stalčius, technologinių kortelių ir valgiaraščių funkcionalumas, produktų sandėliavimo ir apskaitos modulis- e-maitinimo sistemoje ir kiti būtini priedai/funkcionalumai) . Pristatymo vieta: Šilutės rajono savivaldybės administracijos mokyklos. Prekių pristatymo terminas – 6 mėn. nuo sutarties pasirašymo dienos su galimybe terminą pratęsti vieną kartą 1 mėnesiui. Finansavimo šaltinis - Europos socialinio fondo ir Savivaldybės biudžeto lėšos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 67200.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Su galimybe pratęsti vieną kartą 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
2022–2030 metų Finansų ministerijos tvarių viešųjų finansų plėtros programos pažangos priemonė Nr. 04-001-08-05-02 „Didinti (gerinti) mokestinių prievolių vykdymą“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 216/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Prekių pristatymo, paslaugų suteikimo ar darbų atlikimo terminai - 6 mėn. nuo sutarties pasirašymo dienos su galimybe pratęsti vieną kartą 1 mėnesiui.
Darbų grafiką, atliktus darbus bei kitus darbo eigoje iškylančius klausimus būtina derinti su Perkančiąja organizacija.
Atsiskaitymo su tiekėju tvarka – paslaugų tiekėjui pinigai pervedami bankiniu pavedimu. Atsiskaitymas laikomas įvykdytu, kai pinigai patenka į paslaugų tiekėjo nurodytą sąskaitą banke. Mokėjimai atliekami eurais. Vykdytojui bus apmokama už faktiškai atliktas paslaugas pagal pateiktas sąskaitas faktūras ir atliktų paslaugų priėmimo-perdavimo aktus ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos. Visos sąskaitos apmokėti turi būti teikiamos „E.sąskaita“ informacinėje sistemoje.
Sutarties užtikrinimo būdas - netesybos (delspinigiai) 0,02 proc. Vėluojant pristatyti prekes daugiau kaip 2 savaites galės būti taikoma 1 000 Eur. bauda.
Darbų grafiką, atliktus darbus bei kitus darbo eigoje iškylančius klausimus būtina derinti su Perkančiąja organizacija.
Atsiskaitymo su tiekėju tvarka – paslaugų tiekėjui pinigai pervedami bankiniu pavedimu. Atsiskaitymas laikomas įvykdytu, kai pinigai patenka į paslaugų tiekėjo nurodytą sąskaitą banke. Mokėjimai atliekami eurais. Vykdytojui bus apmokama už faktiškai atliktas paslaugas pagal pateiktas sąskaitas faktūras ir atliktų paslaugų priėmimo-perdavimo aktus ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos. Visos sąskaitos apmokėti turi būti teikiamos „E.sąskaita“ informacinėje sistemoje.
Sutarties užtikrinimo būdas - netesybos (delspinigiai) 0,02 proc. Vėluojant pristatyti prekes daugiau kaip 2 savaites galės būti taikoma 1 000 Eur. bauda.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-03
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-03
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Šilutės rajono savivaldybės administracija, 312 kab., Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose nedalyvauja
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose nedalyvauja
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose