Privataus subjekto atranka Šilutės rajono visuomeninių pastatų modernizavimo ir eksploatavimo paslaugoms teikti

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams: Eglė Limbienė
Telefonas: +370 44179244
Faksas: +370 44151517
NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.silute.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=639419
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Privataus subjekto atranka Šilutės rajono visuomeninių pastatų modernizavimo ir eksploatavimo paslaugoms teikti
Nuorodos numeris:  2022
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79993000  -  Pastatų ir įrangos valdymo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Projekto įgyvendinimo uždavinys yra padidinti energijos vartojimo efektyvumą ir sumažinti metines šilumos energijos šildymui sąnaudas užtikrinant viešiesiems pastatams taikomas higienos normas Šilutės lopšeliuose–darželiuose „Ąžuoliukas“ ir „Gintarėlis“, Švėkšnos lopšelyje–darželyje, Pamario, Kintų, Saugų Jurgio Mikšo, Usėnų, Vilkyčių pagrindinėse mokyklose, Šilutės rajono savivaldybės administracijoje, Šilutės ligoninėje ir Šilutės pirminės sveikatos priežiūros centre.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45210000  -  Pastatų statybos darbai
71220000  -  Architektūrinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šilutės r. sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Modernizavimo ir eksploatavimo paslaugos apima:
1. Modernizavimo priemonių įdiegimą Pastatuose, atliekant Investicijas ir užtikrinant ne mažesnės kaip C Pastato energinio naudingumo klasės pasiekimą;
2. Pastatų vidaus patalpų ir lauko lempų (išskyrus veikiančias LED) pakeitimą LED lempomis ir Pastatų apšvietimo sistemų eksploatavimą (šviestuvų veikimą) Garantinio termino metu;
3. Pastatuose (arba Pastatų atskirose patalpose) įrengti ir (arba) modernizuoti esamą mechaninę vėdinimo sistemą įrengiant rekuperaciją;
4. Šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojo funkcijų Pastatuose atlikimą;
5. Statinio techninio prižiūrėtojo funkcijų Pastatuose atlikimą;
6. Šilumos Pastatų šildymui suvartojimo ir Pastato patalpų mikroklimato sąlygų palaikymo stebėsenos sistemos įrengimas;
7. Šilumos suvartojimo Pastatų šildymui ir išmatuotų mikroklimato sąlygų monitoringo ataskaitų, kurias turi patvirtinti auditoriaus kvalifikacinį atestatą atlikti energijos vartojimo auditą pastatuose turintis asmuo, parengimas;
8. Statinių elementų, kurie renovuoti teikiant Modernizavimo ir eksploatavimo paslaugas, atitikties Esminiams statinio reikalavimams užtikrinimą Sutarties galiojimo termino metu;
9. Statinių elementų, kurie nebuvo renovuoti teikiant Modernizavimo ir eksploatavimo paslaugas, būklės, užfiksuotos Statinių elementų perėmimo akte, palaikymą Sutarties galiojimo termino metu, atsižvelgiant į Esminius statinio reikalavimus;
10. Visus kitus atliktinus darbus, veiksmus, teiktinas paslaugas, reikalingus Projektui įgyvendinti pagal Sąlygų, Galutinio pasiūlymo, Techninės specifikacijos, Sutarties reikalavimus.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 216
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Investicijos į Modernizavimo priemones privalės visa apimtimi būti atliktos ne vėliau kaip per 36 (trisdešimt šešis) mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo ar per kitą trumpesnį Galutiniame pasiūlyme Privataus subjekto nurodytą terminą.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už tinkamai suteiktas Modernizavimo ir eksploatavimo paslaugas Privačiam subjektui Valdžios subjektas moka Metinį atlyginimą. Valdžios subjektas Metinio atlyginimo mėnesinę dalį į Privataus subjekto nurodytą sąskaitą banke pagal Suteiktų paslaugų perdavimo–priėmimo aktą ir jo pagrindu pateiktą sąskaitą-faktūrą privalo sumokėti per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
Privataus subjekto prievolių pagal Sutartį įvykdymas yra užtikrinamas 5% (penki procentai) Investicijų dydžio. Prievolių įvykdymas turi būti nepertraukiamai užtikrintas 18 (aštuoniolika) kalendorinių metų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Privatus subjektas privalo apdrausti Pastatus maksimalaus dydžio jų atkuriamosios vertės draudimu nuo visų galimų rizikos atvejų ne mažesnei kaip Investicijų sumai. Privatus subjektas taip pat privalo savo civilinę atsakomybę apdrausti rangovo civilinės atsakomybės draudimu ne mažesnei nei 200,000.00 (du šimtai tūkstančių) eurų draudimo sumai.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Konkurso procedūra su derybomis
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-06-30
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 6  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pasiūlymas turi būti pateikiamas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt. Visi Dalyviai kartu su Galutiniu pasiūlymu privalo pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą 50,000.00 eurų sumai.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-05-26
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.