PRIENŲ R. SAV. PASTATO LAISVĖS A. 12, PRIENAI, KAPITALINIS REMONTAS, PERPLANUOJANT PAGRINDINĘ LAIPTINĘ IR ĮRENGIANT KELTUVĄ (I ETAPAS)

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Prienų rajono savivaldybės administracija
288742590
Laisvės a. 12, LT-59126 Prienai
Prienai
59126
LT
Asmuo ryšiams: Linutė Mikušauskienė
Telefonas: +370 31961121
Faksas: +370 31961199
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.prienai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=733158
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

PRIENŲ R. SAV. PASTATO LAISVĖS A. 12, PRIENAI, KAPITALINIS REMONTAS, PERPLANUOJANT PAGRINDINĘ LAIPTINĘ IR ĮRENGIANT KELTUVĄ (I ETAPAS)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45313100  -  Liftų montavimo darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Prienų r. sav. pastato (1B2/P) Laisvės a. 12, Prienai, kapitalinio remonto, perplanuojant laiptinę ir įrengiant keltuvą, I etapo darbai
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45313100  -  Liftų montavimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Laisvės a. 12, Prienai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Prienų r. sav. pastato (1B2/P) Laisvės a. 12, Prienai, kapitalinio remonto, perplanuojant laiptinę ir įrengiant keltuvą, I etapo darbai:
• Laiptų pakopų ir aikštelių demontavimas ir naujų teraco laiptų ir aikštelių sumontavimas.
• Keltuvo įrengimas.
• Metalinio tiltelio-jungiamosios įrengimas II a.
• Panduso perdarymas I a. su šalia numatomomis trimis laiptų pakopomis.
• Panduso įrengimas II a. iš medžio patekimui į holo erdvę žmonėms turintiems įvairias negalias.
• Laiptinės zonos perdažymas.
• Akmens masės grindų dangos įrengimas tiek kiek reikia pažeistoms vietoms atstatyti.
• Gaisrinės signalizacijos įrengiamas.
• Elektros rozečių, jungiklių ir šviestuvų įrengimas laiptinės zonoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 5
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Dėl nuo rangovo nepriklausančių aplinkybių darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 1 kartą 1 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Užsakovas, praleidęs Sutartyja nurodytą apmokėjimo terminą,privalo sumokėti rangovui0,04 proc. delspinigių nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą dieną.
Rangovo atsakomybė:
100 Eur bauda už kiekvieną uždelstą dieną dėl defektų ištaisymo;
50 Eur bauda už kiekvieną vėlavimo dieną praleidžiant nustatytą darbų atlikimo terminą;
1000 Eur bauda už pažeidimus nutraukiant sutartį;
Sutarties įvykdymo užtikrinimas - 10 proc. sutarties kainos be PVM dydžio banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimas

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-11-03
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-11-03
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Laisvės a. 12, Prienai

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A.Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.5)

Paskelbimo data

2023-10-16

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.