PRIENŲ R. SAV. PASTATO LAISVĖS A. 12, PRIENAI, KAPITALINIS REMONTAS, PERPLANUOJANT PAGRINDINĘ LAIPTINĘ IR ĮRENGIANT KELTUVĄ (I ETAPAS)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Prienų rajono savivaldybės administracija
288742590
Laisvės a. 12, LT-59126 Prienai
Prienai
59126
LT
Asmuo ryšiams:
Linutė Mikušauskienė
Telefonas:
+370 31961121
El. paštas:
linute.mikusauskiene@prienai.lt
Faksas:
+370 31961199
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.prienai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7058
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=733158Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=733158&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
PRIENŲ R. SAV. PASTATO LAISVĖS A. 12, PRIENAI, KAPITALINIS REMONTAS, PERPLANUOJANT PAGRINDINĘ LAIPTINĘ IR ĮRENGIANT KELTUVĄ (I ETAPAS)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45313100
-
Liftų montavimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Prienų r. sav. pastato (1B2/P) Laisvės a. 12, Prienai, kapitalinio remonto, perplanuojant laiptinę ir įrengiant keltuvą, I etapo darbai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45313100
-
Liftų montavimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Laisvės a. 12, Prienai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Prienų r. sav. pastato (1B2/P) Laisvės a. 12, Prienai, kapitalinio remonto, perplanuojant laiptinę ir įrengiant keltuvą, I etapo darbai:
• Laiptų pakopų ir aikštelių demontavimas ir naujų teraco laiptų ir aikštelių sumontavimas.
• Keltuvo įrengimas.
• Metalinio tiltelio-jungiamosios įrengimas II a.
• Panduso perdarymas I a. su šalia numatomomis trimis laiptų pakopomis.
• Panduso įrengimas II a. iš medžio patekimui į holo erdvę žmonėms turintiems įvairias negalias.
• Laiptinės zonos perdažymas.
• Akmens masės grindų dangos įrengimas tiek kiek reikia pažeistoms vietoms atstatyti.
• Gaisrinės signalizacijos įrengiamas.
• Elektros rozečių, jungiklių ir šviestuvų įrengimas laiptinės zonoje.
• Laiptų pakopų ir aikštelių demontavimas ir naujų teraco laiptų ir aikštelių sumontavimas.
• Keltuvo įrengimas.
• Metalinio tiltelio-jungiamosios įrengimas II a.
• Panduso perdarymas I a. su šalia numatomomis trimis laiptų pakopomis.
• Panduso įrengimas II a. iš medžio patekimui į holo erdvę žmonėms turintiems įvairias negalias.
• Laiptinės zonos perdažymas.
• Akmens masės grindų dangos įrengimas tiek kiek reikia pažeistoms vietoms atstatyti.
• Gaisrinės signalizacijos įrengiamas.
• Elektros rozečių, jungiklių ir šviestuvų įrengimas laiptinės zonoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Dėl nuo rangovo nepriklausančių aplinkybių darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas 1 kartą 1 mėn.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas, praleidęs Sutartyja nurodytą apmokėjimo terminą,privalo sumokėti rangovui0,04 proc. delspinigių nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą dieną.
Rangovo atsakomybė:
100 Eur bauda už kiekvieną uždelstą dieną dėl defektų ištaisymo;
50 Eur bauda už kiekvieną vėlavimo dieną praleidžiant nustatytą darbų atlikimo terminą;
1000 Eur bauda už pažeidimus nutraukiant sutartį;
Sutarties įvykdymo užtikrinimas - 10 proc. sutarties kainos be PVM dydžio banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimas
Rangovo atsakomybė:
100 Eur bauda už kiekvieną uždelstą dieną dėl defektų ištaisymo;
50 Eur bauda už kiekvieną vėlavimo dieną praleidžiant nustatytą darbų atlikimo terminą;
1000 Eur bauda už pažeidimus nutraukiant sutartį;
Sutarties įvykdymo užtikrinimas - 10 proc. sutarties kainos be PVM dydžio banko garantija arba draudimo bendrovės laidavimo draudimo liudijimas
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-03
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-03
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Laisvės a. 12, Prienai
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A.Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-16
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)