Politikoje dalyvaujančių asmenų ir tarptautinių sankcijų patikros paslaugos
Lithuania: Data supply services
Politikoje dalyvaujančių asmenų ir tarptautinių sankcijų patikros paslaugos
Contract or concession notice – standard regime
1
Buyer
1.1 Buyer
Official name
: UAB ILTE
Legal type of the buyer
: Body governed by public law, controlled by a central government authority
Activity of the contracting authority
: Economic affairs
2
Procedure
2.1 Procedure
Title
: Politikoje dalyvaujančių asmenų ir tarptautinių sankcijų patikros paslaugos
Description
: Vykdomas tarptautinis politikoje dalyvaujančių asmenų ir tarptautinių sankcijų patikros paslaugų (toliau
Paslaugų) pirkimas atviro konkurso būdu. Perkamos Paslaugos, kurias sudaro: 1. Politikoje dalyvaujančių asmenų,
tarptautinių sankcijų ir viešai prieinamos informacijos duomenų teikimo paslaugas, sudarant galimybę Perkančiajai
organizacijai atlikti rankinę patikrą duomenų bazėje (iki 15000 užklausų per metus); 2. Politikoje dalyvaujančių
asmenų, tarptautinių sankcijų ir viešai prieinamos informacijos nuolatinės (automatinės) stebėsenos paslauga
(iki 40000 įrašų per metus). Paslaugos apima reikalingas prieigas prie Paslaugų teikėjo duomenų bazės, kurioje
Perkančiajai organizacijai turėtų būti sudaryta galimybė rankiniu ir automatiniu būdu tikrinti ir stebėti informaciją apie
pasirinktus fizinius ir juridinius asmenis, savo nuožiūra įtraukti šiuos asmenis į Paslaugų teikėjo valdomos duomenų
bazės nuolatinio tikrinimo stebėseną bei vykdant nuolatinę šių asmenų stebėseną, gauti šių asmenų atžvilgiu pakitusių
duomenų pranešimus (angl. Alert). Pasiūlymas turi būti teikiamas visai Paslaugų apimčiai. Perkančiajai organizacijai
turi būti suteikta prieiga prie duomenų bazės ir teikiamų paslaugų 5 (penkiems) vartotojams vienu metu (5 darbo
vietos). Minimalus perkamų Paslaugų kiekis – 12 (dvylika) mėnesių, maksimalus – 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai.
Pirkėjas neįsipareigoja įsigyti maksimalaus Paslaugų kiekio, t. y. Paslaugų 36 (trisdešimt šešiems) mėnesiams.
Pirkimo objektas neskaidomas į dalis, nes perkamas vienas paslaugų komplektas, kurio skaidymas būtų neracionalus
ir pirkimo sutarties vykdymas taptų techniškai per sudėtingas. Sistema turi būti vieninga ir veikianti kaip vientisa
platforma, o skirtingų tiekėjų sprendimai gali būti nesuderinami. Perkančioji organizacija numato įsigyti Paslaugas
pagal Paslaugų teikėjo pasiūlytus fiksuotus įkainius (t. y. taikoma fiksuoto įkainio kainodara). Tiekėjų kvalifikacija
šiame pirkime nebus tikrinama, tiekėjams nenustatomi reikalavimai dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos
apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi. Pirkime taikomi reikalavimai dėl tiekėjo ir subtiekėjų (jei taikoma),
ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, pašalinimo pagrindų nebuvimo. Pirkimui taikomi aplinkosauginiai
ir socialiniai kriterijai, taikomi reikalavimai, susiję su nacionaliniu saugumu, reikalavimai dėl tarptautinių finansinių
sankcijų netaikymo. Išsamus Paslaugų viešojo pirkimo aprašymas ir reikalavimai nurodomi pridedamose Pirkimo
sąlygose.
Procedure identifier
: f14f62f1f6d540aaa666f768e850fa77
Type of procedure
: Open
The procedure is accelerated
:
no
2.1.1 Purpose
Main nature of the contract
: Services
Main classification
(cpv): 72319000 Data supply services
2.1.2 Place of performance
Country subdivision (NUTS)
: Vilniaus apskritis (LT011)
Country
: Lithuania
2.1.3 Value
Estimated value excluding VAT
: 0
Euro
2.1.4 General information
Legal basis
:
Directive 2014/24/EU
2.1.6 Grounds for exclusion
Sources of grounds for exclusion
: European Single Procurement Document (ESPD)
5
Lot
5.1 Lot technical ID: LOT0001
Title
: Politikoje dalyvaujančių asmenų ir tarptautinių sankcijų patikros paslaugos
Description
: Vykdomas tarptautinis politikoje dalyvaujančių asmenų ir tarptautinių sankcijų patikros paslaugų (toliau
Paslaugų) pirkimas atviro konkurso būdu. Perkamos Paslaugos, kurias sudaro: 1. Politikoje dalyvaujančių asmenų,
tarptautinių sankcijų ir viešai prieinamos informacijos duomenų teikimo paslaugas, sudarant galimybę Perkančiajai
organizacijai atlikti rankinę patikrą duomenų bazėje (iki 15000 užklausų per metus); 2. Politikoje dalyvaujančių
asmenų, tarptautinių sankcijų ir viešai prieinamos informacijos nuolatinės (automatinės) stebėsenos paslauga
(iki 40000 įrašų per metus). Paslaugos apima reikalingas prieigas prie Paslaugų teikėjo duomenų bazės, kurioje
Perkančiajai organizacijai turėtų būti sudaryta galimybė rankiniu ir automatiniu būdu tikrinti ir stebėti informaciją apie
pasirinktus fizinius ir juridinius asmenis, savo nuožiūra įtraukti šiuos asmenis į Paslaugų teikėjo valdomos duomenų
bazės nuolatinio tikrinimo stebėseną bei vykdant nuolatinę šių asmenų stebėseną, gauti šių asmenų atžvilgiu pakitusių
duomenų pranešimus (angl. Alert). Pasiūlymas turi būti teikiamas visai Paslaugų apimčiai. Perkančiajai organizacijai
turi būti suteikta prieiga prie duomenų bazės ir teikiamų paslaugų 5 (penkiems) vartotojams vienu metu (5 darbo
vietos). Minimalus perkamų Paslaugų kiekis – 12 (dvylika) mėnesių, maksimalus – 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai.
Pirkėjas neįsipareigoja įsigyti maksimalaus Paslaugų kiekio, t. y. Paslaugų 36 (trisdešimt šešiems) mėnesiams.
Pirkimo objektas neskaidomas į dalis, nes perkamas vienas paslaugų komplektas, kurio skaidymas būtų neracionalus
ir pirkimo sutarties vykdymas taptų techniškai per sudėtingas. Sistema turi būti vieninga ir veikianti kaip vientisa
platforma, o skirtingų tiekėjų sprendimai gali būti nesuderinami. Perkančioji organizacija numato įsigyti Paslaugas
pagal Paslaugų teikėjo pasiūlytus fiksuotus įkainius (t. y. taikoma fiksuoto įkainio kainodara). Tiekėjų kvalifikacija
šiame pirkime nebus tikrinama, tiekėjams nenustatomi reikalavimai dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos
apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi. Pirkime taikomi reikalavimai dėl tiekėjo ir subtiekėjų (jei taikoma),
ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, pašalinimo pagrindų nebuvimo. Pirkimui taikomi aplinkosauginiai
ir socialiniai kriterijai, taikomi reikalavimai, susiję su nacionaliniu saugumu, reikalavimai dėl tarptautinių finansinių
sankcijų netaikymo. Išsamus Paslaugų viešojo pirkimo aprašymas ir reikalavimai nurodomi pridedamose Pirkimo
sąlygose.
Internal identifier
: 0
5.1.1 Purpose
Main nature of the contract
: Services
Main classification
(cpv): 72319000 Data supply services
5.1.2 Place of performance
Country subdivision (NUTS)
: Vilniaus apskritis (LT011)
Country
: Lithuania
Additional information
:
5.1.3 Estimated duration
Duration
: 36
Month
5.1.5 Value
Estimated value excluding VAT
: 0
Euro
5.1.6 General information
Reserved participation
: Participation is not reserved.
Procurement Project not financed with EU Funds.
The procurement is covered by the Government Procurement Agreement (GPA)
:
yes
5.1.7 Strategic procurement
Aim of strategic procurement
: Fulfilment of social objectives
Description
: Tiekėjas įsipareigoja visą Sutarties galiojimo laikotarpį užtikrinti pašalinimo pagrindų, nurodytų Viešųjų
pirkimų įstatymo (toliau – VPĮ) 46 straipsnio 1 d. 7 p., 3 d., 6 d. 1 p., nebuvimą. Sutartis su Tiekėju bus nutraukta,
jeigu Tiekėjui bus nustatyti aukščiau minėtuose VPĮ 46 straipsnio punktuose nurodyti pašalinimo pagrindai: 1)
įsipareigojimų, susijusių su mokesčių, įskaitant socialinio draudimo įmokas, mokėjimu ( VPĮ 46 str. 3 d.); 3) Tiekėjas
yra pažeidęs bent vieną iš VPĮ 17 str. 2 d. 2 p. nurodytų aplinkos apsaugos, socialinės ir darbo teisės įpareigojimų
( VPĮ 46 str. 6 d. 1 p.). Pirkėjas bet kuriuo Sutarties vykdymo metu turi teisę pareikalauti iš Tiekėjo pašalinimo
pagrindų nebuvimą pagrindžiančių dokumentus. 13.2.2. Tiesioginio atsiskaitymo su subtiekėjais galimybė numatyta
Sutarties bendrųjų sąlygų 15.17 p
Approach to reducing environmental impacts
: Other
Green Procurement Criteria
: National Green Public Procurement criteria
Social objective promoted
: Other
5.1.8 Accessibility criteria
Accessibility criteria for persons with disabilities are not included because the procurement is not intended for use by
natural persons
5.1.9 Selection criteria
Sources of selection criteria
: Procurement Document
5.1.10 Award criteria
Criterion
:
Type
: Price
5.1.11 Procurement documents
Languages in which the procurement documents are officially available
: Lithuanian, English
Deadline for requesting additional information
: 21/11/2025 00:00 +03:00
Address of the procurement documents
:
https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft/listContractDocuments.do?
5.1.12 Terms of procurement
Terms of submission
:
Electronic submission
: Required
Address for submission
:
https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft/viewTenders.do?resourceId=5022264
Languages in which tenders or requests to participate may be submitted
: Lithuanian, English
Electronic catalogue
: Not allowed
Variants
: Not allowed
Tenderers may submit more than one tender
: Not allowed
Deadline for receipt of tenders
: 01/12/2025 10:00 +03:00
Deadline until which the tender must remain valid
: 90
Day
Information about public opening
:
Opening date
: 01/12/2025 10:30 +03:00
Place
https://viesiejipirkimai.lt/epps/cft/prepareViewCfTWS.do?resourceId=5022264
Terms of contract
:
The execution of the contract must be performed within the framework of sheltered employment programmes
: No
Electronic invoicing
: Allowed
Electronic ordering will be used
:
no
Electronic payment will be used
:
no
5.1.15 Techniques
Framework agreement
:
No framework agreement
Information about the dynamic purchasing system
:
No dynamic purchase system
5.1.16 Further information, mediation and review
Review organisation
: Vilnius district court
Organisation providing offline access to the procurement documents
: UAB ILTE
Organisation providing more information on the review procedures
: UAB ILTE
Organisation receiving requests to participate
: UAB ILTE
Organisation processing tenders
: UAB ILTE
8
Organisations
8.1 ORG0001
Official name
: UAB ILTE
Registration number
: 110084026
Postal address
: Ukmergės g. 124, Vilnius
Town
: Vilnius
Postcode
: 08100
Country subdivision (NUTS)
: Vilniaus apskritis (LT011)
Country
: Lithuania
:
Telephone
: +37069424734
Internet address
:
Buyer profile
Roles of this organisation
:
Buyer
Organisation providing offline access to the procurement documents
Organisation receiving requests to participate
Organisation processing tenders
Organisation providing more information on the review procedures
8.1 ORG0002
Official name
: Vilnius district court
Registration number
: 193312970
Postal address
: Gedimino pr. 40
Town
: Vilnius
Postcode
: 01501
Country subdivision (NUTS)
: Vilniaus apskritis (LT011)
Country
: Lithuania
:
Telephone
: +370 70668369
Roles of this organisation
:
Review organisation
8.1 ORG0003
Official name
: European Dynamics S.A.
Registration number
: 002024901000
Department
: European Dynamics S.A.
Town
: Athens
Postcode
: 15125
Country subdivision (NUTS)
: Βόρειος Τομέας Αθηνών (EL301)
Country
: Greece
:
Telephone
: +30 2108094500
Roles of this organisation
:
TED eSender
Notice information
Notice identifier/version
: 5b920b352ac245df8eda68603c95c21d 01
Form type
: Competition
Notice type
: Contract or concession notice – standard regime
Notice dispatch date
: 20/10/2025 15:38 +03:00
Languages in which this notice is officially available
: English