Plungės specialiojo ugdymo centro pastato dalies, Mendeno g. 4, Plungės m., Plungės r. sav. kapitalinio remonto darbai

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Plungės specialiojo ugdymo centras
190986017
Mendeno g. 4
Plungė
90143
LT
Asmuo ryšiams: Vaida Burčikienė
Telefonas: +370 44873162
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.plungesuc.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=699344
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Plungės specialiojo ugdymo centro pastato dalies, Mendeno g. 4, Plungės m., Plungės r. sav. kapitalinio remonto darbai
Nuorodos numeris:  2023
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45000000  -  Statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Darbai bus vykdomi pagal Techninį projektą Nr. B_PR_01_FR_08.L4 „Plungės specialiojo ugdymo centro pastato dalies, Mendeno g. 4, Plungės m., Plungės r. sav., modernizavimas atliekant kapitalinio remonto darbus“. Statinio kategorija – ypatingasis statinys. Statinio pavadinimas – mokslo paskirties pastatas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45453000  -  Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Mendeno g. 4, Plungės m., Plungės r. sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Vykdant rangos darbus reikės atlikti:
1. Darbo projekto parengimas;
2. Mokyklos – internato kapitalinis remontas;
2.1. Architektūros, konstrukcijų dalis;
2.2. Vandentiekis – nuotekų šalinimas;
2.3. Elektrotechninė dalis;
2.4. Elektroninių ryšių (telekomunikacijų) dalis;
2.5. Apsauginė signalizacija;
2.6. Gaisrinė signalizacija;
2.7. Šildymas, vėdinimas ir oro kondicionavimas.
3. Sklypo planas, inžineriniai tinklai:
3.1. Sklypo planas;
3.2. Lauko elektros tinklai.
4. Dokumentacijos parengimas (žemės sklypo ir statinio kadastrinius matavimus; dokumentų rengimas Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos statybos užbaigimo akto/deklaracijos gavimui, defektų ištaisymas);
5. Informacinis stendas;
6. Atlikti apšvietimo, mikroklimato, triukšmo matavimus, bei vandens kokybės tyrimus dėl legioneliozės pagal laboratorinių matavimų programą, suderintą su Nacionaliniu visuomenės sveikatos centru prie Sveikatos apsaugos ministerijos.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2025-12-31
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.1.1-CPVA-K-429 „Paslaugų centrai vaikams“ projektas Nr. 08.1.1-CPVA-K-429-01-0015 „Paslaugų centro vaikams įkūrimas Plungės mieste“.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu EBVPD turi užpildyti, pasirašyti ir pateikti tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), ir kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais ketina remtis tiekėjas (išskyrus kvazisubtiekėjus).
Rangovas, rangovų grupės partneriai kartu, subrangovai toje srityje, kurioje vykdys veiklą, turi turėti teisę būti ypatingojo statinio statybos rangovu: statinių grupė – negyvenamieji pastatai, pogrupis – mokslo paskirties pastatai: bendrojo lavinimo mokyklos.
- subtiekėjai, kuriuos tiekėjas pasitelks pirkimo sutarties vykdymui (kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, kad atitiktų pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus), privalo turėti teisę verstis ta veikla, kuriai jis pasitelkiamas.
Pateikiamas LR Aplinkos ministerijos arba SSVA (anksčiau SPSC) išduotas atestatas ar Teisės pripažinimo pažyma (užsienio valstybės įregistruotam tiekėjui), leidžianti vykdyti mokslo paskirties pogrupio negyvenamosios paskirties ypatingo statinio statybos darbus.
Tiekėjų grupei keliami reikalavimai bei rėmimosi kitų ūkio subjektų pajėgumais sąlygos:
1) jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – reikalavimą turi atitikti kiekvienas ūkio subjektų grupės narys (-iai), pagal jų prisiimamus įsipareigojimus pirkimo sutarčiai vykdyti;
2) tiekėjas gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais tik tuomet, kai tie subjektai, kurių pajėgumais buvo pasiremta, patys atliks darbus, kuriems reikia jų pajėgumų.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas privalo pateikti Užsakovui Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, išduotą banko ar kitos kredito įstaigos ar laidavimą (laidavimo sutartį), išduotą draudimo bendrovės ne vėliau kaip per 10 d. d. nuo Sutarties pasirašymo. Jei Tiekėjas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Užtikrinimo suma sudaro 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko ar kredito unijos garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti iki visiškų įsipareigojimų įvykdymo. Jeigu Tiekėjas pateikia draudimo bendrovės išduotą sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo laidavimo draudimo raštą, tai kartu su šiuo laidavimo draudimo raštu Tiekėjas turi pateikti ir draudimo liudijimo originalą bei mokestinio pavedimo kopiją, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimo draudimo raštą yra sumokėta.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-04-06
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-04-06
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, taip pat nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Prašymai paaiškinti konkurso sąlygas gali būti pateikiami perkančiajai organizacijai CVP IS susirašinėjimo priemonėmis ne vėliau kaip likus 6 dienoms iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Atsiskaitymo tvarka:
1. Užsakovas privalo mokėti Rangovui sumą už faktiškai atliktus darbus, patvirtintą Rangovo pateiktuose tarpiniuose ir/ ar galutiniame mokėjimo dokumentuose per 3.4 papunktyje nurodytą dienų skaičių nuo Rangovo pateiktų mokėjimo dokumentų patvirtinimo t. y. 30 dienų.
2. Tarpiniam mokėjimui gauti, Rangovas privalo ne vėliau kaip iki kiekvieno mėnesio 25 dienos pateikti Užsakovui pagal Darbų vykdymo grafiką atliktų darbų akto du egzempliorius ir PVM sąskaitą faktūrą. Rangovas PVM sąskaitą faktūrą turi pateikti Užsakovui naudodamasis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. Rangovui pateikus PVM sąskaitą faktūrą kitais būdais ar priemonėmis, išskyrus Viešųjų pirkimų įstatymo 22 straipsnio 12 dalyje nurodytais atvejais, laikoma, kad PVM sąskaita faktūra Užsakovui nepateikta. Užsakovas, gavęs šiame punkte nurodytus dokumentus, per 10 dienų privalo patvirtinti pasirašydamas atliktų darbų aktą išskyrus atvejus, jeigu:
2.1. koks nors Rangovo atliktas Darbas neatitinka Sutarties. Tokiu atveju Užsakovas gali reikalauti Rangovo pateikti pakoreguotus mokėjimo dokumentus atitinkamai sumažinant to tarpinio mokėjimo sumą tokio netinkamo Darbo ištaisymo Išlaidų arba netinkamo daikto pakeitimo dydžiu; ir (arba)
2.2. Rangovas pagal Sutartį neatliko arba neatlieka kokio nors Darbo arba įsipareigojimo, apie kurį jam atitinkamai buvo pranešęs Užsakovas. Tokiu atveju Užsakovas gali reikalauti Rangovo pateikti pakoreguotus mokėjimo dokumentus, atitinkamai sumažinant tarpinio mokėjimo sumą to Darbo arba įsipareigojimo verte.
2.3. Jeigu Užsakovas per šiame punkte nustatytą terminą Rangovo pateiktų mokėjimo dokumentų nepatvirtina ir nepateikia nepatvirtinimo priežasčių, turi būti laikoma, kad Rangovo prašoma apmokėti suma yra teisinga.
Užsakovas gali tiesiogiai atsiskaityti su Subrangovais už jų atliktus darbus.
Sutarties vykdymo metu Rangovas gali pakeisti Subrangovus informuodamas Užsakovą.
Delspinigiai dėl Darbų vėlavimo - 0,02 % Sutarties kainos per dieną.
Delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo - 0,02 % laiku neapmokėtos sumos per dieną.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960
Interneto adresas: https://klat.teismas.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-24

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.