Plungės m. Oginskio dvaro sodybos pastato – Žirgyno rangos darbai (I ir IV etapai)
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Žemaičių dailės muziejus
191123113
Parko g. 3A
Plungė
90113
LT
Asmuo ryšiams:
Liveta Vaitkuvienė
Telefonas:
+370 44873149
El. paštas:
liveta.vaitkuviene@plunge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.zdm.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=777688Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=777688&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Plungės m. Oginskio dvaro sodybos pastato – Žirgyno rangos darbai (I ir IV etapai)
Nuorodos numeris:
734501
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Parengti darbo projektą ir atlikti darbus pagal techninį projektą „Plungės dvaro sodybos Žirgyno pastato (u.k. 24772) Parko g. 5, Plungės m., Plungės raj. sav., pritaikymo kultūros reikmėms, kapitalinio remonto ir tvarkybos darbų (restauravimo, remonto) projektas“ (I ir IV etapas). Kadastrinių duomenų patikslinimas, dokumentacijos reikalingos statybos darbų užbaigimo procedūrai atlikti pateikimas (kadastrinių matavimų bylos su VĮ „Registrų centro“ išankstinės patikros išvada pateikimą, Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos statybos užbaigimo akto/deklaracijos gavimą, defektų ištaisymą). Statinio kategorija – ypatingasis statinys, statybos darbų rūšis – kapitalinis remontas. Detali paslaugų teikimo ir darbų atlikimo informacija pateikta Techninėje specifikacijoje ir Techniniame projekte.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 803271.77
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45454100
-
Restauravimo darbai
71220000
-
Architektūrinio projektavimo paslaugos
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Parko g. 3A, Plungė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami darbai apima:
1. Darbo projekto parengimas pagal techninį projektą „Plungės dvaro sodybos Žirgyno pastato (u.k. 24772) Parko g. 5, Plungės m., Plungės raj. Sav., pritaikymo kultūros reikmėms, kapitalinio remonto ir tvarkybos darbų (restauravimo, remonto) projektas“ Nr. PRI.21-32-01-TP (I ir IV etapai);
2. Atlikti rangos darbus pagal techninį projektą „Plungės dvaro sodybos Žirgyno pastato (u.k. 24772) Parko g. 5, Plungės m., Plungės raj. Sav., pritaikymo kultūros reikmėms, kapitalinio remonto ir tvarkybos darbų (restauravimo, remonto) techninis projektas“ Nr. PRI.21-32-01-TP, kurie apima I ir IV etapus;
3. Kadastrinių duomenų patikslinimą, dokumentacijos reikalingos statybos darbų užbaigimo procedūrai atlikti pateikimą (kadastrinių matavimų bylos su VĮ „Registrų centro“ išankstinės patikros išvada pateikimą, Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos statybos užbaigimo akto/deklaracijos gavimą, defektų ištaisymą).
1. Darbo projekto parengimas pagal techninį projektą „Plungės dvaro sodybos Žirgyno pastato (u.k. 24772) Parko g. 5, Plungės m., Plungės raj. Sav., pritaikymo kultūros reikmėms, kapitalinio remonto ir tvarkybos darbų (restauravimo, remonto) projektas“ Nr. PRI.21-32-01-TP (I ir IV etapai);
2. Atlikti rangos darbus pagal techninį projektą „Plungės dvaro sodybos Žirgyno pastato (u.k. 24772) Parko g. 5, Plungės m., Plungės raj. Sav., pritaikymo kultūros reikmėms, kapitalinio remonto ir tvarkybos darbų (restauravimo, remonto) techninis projektas“ Nr. PRI.21-32-01-TP, kurie apima I ir IV etapus;
3. Kadastrinių duomenų patikslinimą, dokumentacijos reikalingos statybos darbų užbaigimo procedūrai atlikti pateikimą (kadastrinių matavimų bylos su VĮ „Registrų centro“ išankstinės patikros išvada pateikimą, Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos inspekcijos prie Aplinkos ministerijos statybos užbaigimo akto/deklaracijos gavimą, defektų ištaisymą).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 803271.77
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų suteikimo ir Rangos darbų atlikimo terminas gali būti pratęstas – 3 (tris) mėnesius.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Europos sąjungos lėšos (ES) (Plungės m. Oginskio dvaro sodybos pastato – Žirgyno pritaikymas visuomenės kultūros reikmėms (III etapas) Nr.06-006-K-0018)
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
4. Subtiekėjai, kurių pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, tiekėjas nesiremia, tretieji asmenys ir kvazisubtiekėjai neprivalo teikti EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų, perkančioji organizacija netikrina šių asmenų pašalinimo pagrindų.
Kvalifikacijos reikalavimai yra pateikti pirkimo dokumentuose.
1. pasiūlymą pateikęs dalyvis;
2. kiekvienas tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas, kurio pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, remiasi tiekėjas.
4. Subtiekėjai, kurių pajėgumais, t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, tiekėjas nesiremia, tretieji asmenys ir kvazisubtiekėjai neprivalo teikti EBVPD ir pašalinimo pagrindų nebuvimą įrodančių dokumentų, perkančioji organizacija netikrina šių asmenų pašalinimo pagrindų.
Kvalifikacijos reikalavimai yra pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Perkančioji organizacija reikalauja, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas. Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, išduotą banko ar kitos kredito įstaigos (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimo draudimo raštą, išduotą draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.) Tiekėjas privalo pateikti Perkančiajai organizacijai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo. Jei Tiekėjas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Užtikrinimo suma sudaro 5.00 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM.
2. Tiekėjui neatlikus ir/ar vėluojant atlikti rangos darbus ir/arba paslaugas sutartyje numatytais terminais, Perkančiajai organizacijai pareikalavus raštu, Tiekėjas privalo sumokėti Perkančiajai organizacijai 0,02 % delspinigius nuo neatliktų Darbų vertės be PVM, už kiekvieną uždelstą dieną.
2. Tiekėjui neatlikus ir/ar vėluojant atlikti rangos darbus ir/arba paslaugas sutartyje numatytais terminais, Perkančiajai organizacijai pareikalavus raštu, Tiekėjas privalo sumokėti Perkančiajai organizacijai 0,02 % delspinigius nuo neatliktų Darbų vertės be PVM, už kiekvieną uždelstą dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-12-09
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-12-09
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su pateiktais pasiūlymais, taip pat nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo ar kreiptis dėl papildomos informacijos susijusios su pirkimo dokumentais į pirkimo Komisiją galima nevėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
El. paštas:
klaipedos.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://klat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-11-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |