(PK20-151) Savitakinių nuotekų tinklų Justiniškių g., Šviesos g. (Grigiškės), Lazdynų g., Vasario 16-osios g., Tauro / Pamėnkalnio g., Giedraičių g. kapitalinio remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė 'VILNIAUS VANDENYS'
120545849
Spaudos g. 8
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams:
Asta Volosevičienė
Telefonas:
+370 61214905
El. paštas:
asta.voloseviciene@vv.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6988
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=517181Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=517181&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(PK20-151) Savitakinių nuotekų tinklų Justiniškių g., Šviesos g. (Grigiškės), Lazdynų g., Vasario 16-osios g., Tauro / Pamėnkalnio g., Giedraičių g. kapitalinio remonto darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231300
-
Vandentiekio ir kanalizacijos vamzdynų tiesimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Savitakinių nuotekų tinklų (kvartaliniai, gatvės, kiemo): Justiniškių g., Šviesos g. (Grigiškės), Lazdynų g., Vasario 16-osios g., Tauro / Pamėnkalnio g., Giedraičių g. kapitalinio remonto darbai (detaliau pateikiama Techninėje specifikacijoje)
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Lazdynų g. 12 - 16, Justiniškių g. 27 – 37, Šviesos g. 5, Giedraičių g. , Tauro g. 8, Vasario 16-osios g., Vilniuje
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Savitakinių nuotekų tinklų (kvartaliniai, gatvės, kiemo): Justiniškių g., Šviesos g. (Grigiškės), Lazdynų g., Vasario 16-osios g., Tauro / Pamėnkalnio g., Giedraičių g. kapitalinio remonto darbai (detaliau techninėje specifikacijoje
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Pabaiga:
2021-05-30
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.9)
Informacija apie kviečiamų kandidatų skaičiaus apribojimus
Numatomas mažiausias skaičius:
1
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti Paraišką su priedais (SPS priedas Nr. 1) ir Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) (SPS priedas Nr. 3). Pašalinimo pagrindų nebuvimą ir kvalifikacijos atitiktį pagrindžiančius dokumentus, nurodytus SPS 3.1 punkte (Lentelė Nr. 1 ir Lentelė Nr. 2) „Pateikiami dokumentai“, bus prašoma pateikti tik iš Tiekėjo, kurio ekonominis naudingumas (pagal mažiausią kainą) po Galutinių pasiūlymų pateikimo prieš sudarant pasiūlymų eilę, bus didžiausias.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas netaikomas.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Atsiskaitymas su Rangovu:
Už tinkamai ir laiku atliktus, užbaigtus Darbus Užsakovas atsiskaito su Rangovu pagal jo pateiktas ir Užsakovo priimtas Sąskaitas ir atliktų darbų aktus (toliau – Aktas). Atlikus visus Techninėje specifikacijoje nurodytus Darbus (Sutarties SD priedas Nr. 1) Rangovas pateikia galutinį Aktą.
Su Rangovu atsiskaitoma už tas Darbų žiniaraščio (Techninės specifikacijos Priedas Nr. 4) pozicijas, kuriose Darbai pilnai užbaigti, t. y atlikti darbai. Užsakovas sulaiko 5 proc. Darbų vertės (EUR be PVM) nuo kiekvieno Akto, kuris pateikiamas pilnai atlikus Darbus pagal Žiniaraščio pozicijas. Sulaikyti pinigai bus grąžinami, kai Rangovas Užsakovui pateiks statybos užbaigimo aktą (deklaraciją).
Rangovas teikia Sąskaitą kartu su abiejų Šalių pasirašytais Aktais (ir kitus privalomus dokumentus) per „E. sąskaita“ informacinę sistemą.
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 k. d. po Sąskaitos pateikimo per „E. sąskaita“ informacinę sistemą dienos
Už tinkamai ir laiku atliktus, užbaigtus Darbus Užsakovas atsiskaito su Rangovu pagal jo pateiktas ir Užsakovo priimtas Sąskaitas ir atliktų darbų aktus (toliau – Aktas). Atlikus visus Techninėje specifikacijoje nurodytus Darbus (Sutarties SD priedas Nr. 1) Rangovas pateikia galutinį Aktą.
Su Rangovu atsiskaitoma už tas Darbų žiniaraščio (Techninės specifikacijos Priedas Nr. 4) pozicijas, kuriose Darbai pilnai užbaigti, t. y atlikti darbai. Užsakovas sulaiko 5 proc. Darbų vertės (EUR be PVM) nuo kiekvieno Akto, kuris pateikiamas pilnai atlikus Darbus pagal Žiniaraščio pozicijas. Sulaikyti pinigai bus grąžinami, kai Rangovas Užsakovui pateiks statybos užbaigimo aktą (deklaraciją).
Rangovas teikia Sąskaitą kartu su abiejų Šalių pasirašytais Aktais (ir kitus privalomus dokumentus) per „E. sąskaita“ informacinę sistemą.
Sąskaitos apmokėjimo terminas: per 30 k. d. po Sąskaitos pateikimo per „E. sąskaita“ informacinę sistemą dienos
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už Sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą Sutartyje bus numatyti delspinigiai ir baudos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2020-06-15
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr.40
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiekėjas, kuris mano, kad Pirkėjas nesilaikė PAVETPPSPSĮ, VPĮ ir (arba) kitų teisės aktų reikalavimų ir tokiu būdu juos pažeidė, turi teisę pateikti Pirkėjui pretenziją:
1. Tarptautinių pirkimų atveju per 10 dienų, o Supaprastintų pirkimų atveju – per 5 darbo dienas nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Tiekėjams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, – per 15 dienų;
2. Tarptautinių pirkimų atveju per 10 dienų, o Supaprastintų pirkimų atveju – per 5 darbo dienas nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu PAVETPPSPSĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Tiekėjus apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
1. Tarptautinių pirkimų atveju per 10 dienų, o Supaprastintų pirkimų atveju – per 5 darbo dienas nuo Pirkėjo pranešimo raštu apie jo priimtą sprendimą išsiuntimo Tiekėjams dienos, o jeigu šis pranešimas nebuvo siunčiamas elektroninėmis priemonėmis, – per 15 dienų;
2. Tarptautinių pirkimų atveju per 10 dienų, o Supaprastintų pirkimų atveju – per 5 darbo dienas nuo paskelbimo apie Pirkėjo priimtą sprendimą dienos, jeigu PAVETPPSPSĮ nėra reikalavimo raštu informuoti Tiekėjus apie Pirkėjo priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2020-05-29
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIII-1330 | 2018-06-28 | XIII-1330 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 46, 92 ir 95 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2019-01-01-2019-12-31) |
XIII-327 | 2017-05-02 | XIII-327 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2017-07-01-2017-12-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2018-01-01-2018-12-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (nuo 2020-01-01) |