Piniginių socialinių išmokų, numatytų teisės aktuose, pristatymo ir išmokėjimo Marijampolės savivaldybės gyventojams paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Marijampolės savivaldybės administracija
188769113
J. Basanavičiaus a. 1
Marijampolė
68307
LT
Asmuo ryšiams: Eglė Niūklienė
Telefonas: +370 34390035
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.marijampole.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=661519
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Piniginių socialinių išmokų, numatytų teisės aktuose, pristatymo ir išmokėjimo Marijampolės savivaldybės gyventojams paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

75310000  -  Išmokų paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Piniginių socialinių išmokų, numatytų teisės aktuose, pristatymo ir išmokėjimo Marijampolės savivaldybės gyventojams paslaugos
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 133000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

75310000  -  Išmokų paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Marijampolės savivaldybė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Piniginių socialinių išmokų, numatytų teisės aktuose, pristatymo ir išmokėjimo Marijampolės savivaldybės gyventojams paslaugos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 133000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 37
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Sutarties galiojimo terminą sudaro: 36 mėn. Paslaugų teikimo terminas ir 30 k. d. apmokėjimo terminas.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai su pasiūlymu turi pateikti deklaraciją dėl atsakingų asmenų ir Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjų pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis (patvirtinančių dokumentų bus reikalaujama tik iš to dalyvio, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu).
Tiekėjas turi turėti teisę teikti pinigų perlaidų paslaugas (t. y. tiekėjas yra Lietuvos Respublikos licencijuota mokėjimo ir/ar elektroninių pinigų įstaiga).
Reikalaujamos veiklos teisinis pagrindas: Lietuvos Respublikos mokėjimų įstaigų įstatymo 5 str. 1 d. ir/ar Lietuvos Respublikos elektroninių pinigų ir elektroninių pinigų įstaigų įstatymo 13 str. 1 d.
Pateikiama: Lietuvos Banko licencija, patvirtinanti, kad tiekėjas yra mokėjimo ir/ar elektroninių pinigų įstaiga ar kiti lygiaverčiai dokumentai, patvirtinantys tiekėjo teisę teikti pinigų perleidimo paslaugas.
Iš tiekėjų, registruotų Europos Sąjungos valstybėje narėje, Europos ekonominės erdvės valstybėje narėje, Šveicarijos Konfederacijoje arba trečiojoje šalyje, priimami tiekėjo kilmės šalies kompetentingų institucijų išduoti dokumentai dėl teisės užsiimti su pirkimo objektu susijusia veikla, tačiau toks užsienio šalies tiekėjas turi pareigą, per protingą laiką, kreiptis į atitinkamą Lietuvos Respublikos instituciją dėl teisės pripažinimo dokumento išdavimo. Užsienio tiekėjo turimos kvalifikacijos patvirtinimo dokumentai Lietuvoje gali būti išduoti ir po galutinės pasiūlymų pateikimo datos iki pirkimo sutarties pasirašymo dienos.
Pastabos:
1) jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė – reikalavimą turi atitikti kiekvienas ūkio subjektų grupės narys (-iai), pagal jų prisiimamus įsipareigojimus pirkimo sutarčiai vykdyti;
2) tiekėjas gali remtis kitų ūkio subjektų pajėgumais tik tuomet, kai tie subjektai, kurių pajėgumais buvo pasiremta, patys atliks darbus, kuriems reikia jų pajėgumų;
3) subtiekėjai, kuriuos tiekėjas pasitelks Sutarties vykdymui (kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia, kad atitiktų pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus), privalo turėti teisę verstis ta veikla, kuriai jis pasitelkiamas.
Tiekėjas privalo įsipareigoti, jog Sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys, ir Perkančiajai organizacijai pareikalavus, tiekėjas turės pateikti dokumentus, įrodančius subtiekėjo teisę verstis atitinkama veikla, kuriai jis pasitelkiamas.
Pateikiama skaitmeninė dokumento kopija arba nuoroda į nacionalines duomenų bazes bet kurioje valstybės narėje, prie kurių Perkančioji organizacija turės galimybę tiesiogiai ir neatlygintinai prisijungti ir susipažinti su reikalaujamais dokumentais ir (ar) informacija. Perkančiajai organizacijai paprašius, tiekėjas privalės pateikti atitiktį kvalifikacijos reikalavimams įrodančių dokumentų originalus
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.1)

Informacija apie tam tikrą profesiją

Paslaugą gali teikti tik tam tikros profesijos asmenys
Nurodykite atitinkamą įstatymą ar kitą teisės aktą:  
Reikalaujamos veiklos teisinis pagrindas: Lietuvos Respublikos mokėjimų įstaigų įstatymo 5 str. 1 d. ir/ar Lietuvos Respublikos elektroninių pinigų ir elektroninių pinigų įstaigų įstatymo 13 str. 1 d.
III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Paslaugų teikėjas dėl savo kaltės neatlieka Paslaugų nustatytu terminu, Pirkėjas nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, turi teisę reikalauti 0,02 (dviejų šimtųjų) % dydžio delspinigius nuo neatliktų Paslaugų kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną, neviršijant 10 (dešimt) % bendros Sutarties kainos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-09-26
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-12-26
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-09-26
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Pradinis susipažinimas su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais vyks Perkančiosios organizacijos komisijos posėdyje Marijampolės savivaldybės administracija, J. Basanavičiaus a. 1, Marijampolė, 209 kabinete arba „Zoom“ susitikimo platformoje
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
Telefonas: +370 374909441
Interneto adresas: https://kat.teismas.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Dalyviai turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 102 straipsnyje numatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-09-15
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.