Pavojingų atliekų surinkimo, transportavimo ir tvarkymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė „Kauno energija“
235014830
Raudondvario pl. 84
Kaunas
47179
LT
Asmuo ryšiams:
Edita Baltrėnaitė
Telefonas:
+370 66010330
El. paštas:
e.baltrenaite@kaunoenergija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoenergija.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7923
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=772875Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=772875&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pavojingų atliekų surinkimo, transportavimo ir tvarkymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90500000
-
Su atliekomis susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pavojingų atliekų surinkimo, transportavimo ir tvarkymo paslaugos
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 15000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90500000
-
Su atliekomis susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pavojingų atliekų surinkimo, transportavimo ir tvarkymo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 15000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsiama 2 (du) kartus. Sutarties trukmė, įskaitant visus pratęsimus - 36 (trisdešimt šeši) mėnesiai, skaičiuojant nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Sutartis baigiasi anksčiau termino, išnaudojus maksimalią Sutarties kainą.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Reikalavimai nurodyti pirkimo dokumentuose.
Paslaugos tiekėjas privalo turėti pavojingų atliekų pervežimo licenciją, registruotas kaip atliekų tvarkytojas Atliekų tvarkytojų valstybės registre, galintis priimti ir tvarkyti Techninėje specifikacijoje nurodytas atliekas.
Paslaugos tiekėjas privalo turėti pavojingų atliekų pervežimo licenciją, registruotas kaip atliekų tvarkytojas Atliekų tvarkytojų valstybės registre, galintis priimti ir tvarkyti Techninėje specifikacijoje nurodytas atliekas.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja užtikrinti pasiūlymo galiojimą, tačiau tiekėjas/ tiekėjų grupė, Perkančiajam subjektui raštu pareikalavus, turės sumokėti 500,00 Eur (penkių šimtų eurų) baudą, šiais atvejais:
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per perkančiojo subjekto nurodytą terminą;
1. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė atsiima ar pakeičia pasiūlymą jo galiojimo laikotarpiu;
2. jei tiekėjas/ tiekėjų grupė – pirkimo laimėtojas atsisako ar vengia pasirašyti sutartį per perkančiojo subjekto nurodytą terminą;
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
3.5. PVM sąskaitą faktūrą Vykdytojas pateikia per 5 (penkias) darbo dienas nuo priėmimo-perdavimo akto pasirašymo. PVM sąskaita faktūra per E. sąskaitą Užsakovui pateikiama tik pasirašius Paslaugų priėmimo–perdavimo aktą. Jei sąskaita-faktūra pateikiama nesant pasirašyto suteiktų paslaugų akto, Užsakovas turi teisę tokios sąskaitos nepriimti.
3.6. Užsakovas sumoka Vykdytojui už faktiškai suteiktas Paslaugas per 30 (trisdešimt) dienų po sąskaitos faktūros gavimo ir perdavimo – priėmimo akto pasirašymo (jeigu Sutarties specialiojoje dalyje numatyta, jog jis pasirašomas). PVM sąskaitas faktūras Vykdytojas privalo pateikti per Valstybės įmonės Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ (toliau – E. sąskaita). Jei PVM sąskaita faktūra bus pateikta ne per E. sąskaitą, Užsakovas laikys, kad PVM sąskaita faktūra nėra gauta, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai PVM sąskaita faktūra bus gauta per E. sąskaitą.
3.6. Užsakovas sumoka Vykdytojui už faktiškai suteiktas Paslaugas per 30 (trisdešimt) dienų po sąskaitos faktūros gavimo ir perdavimo – priėmimo akto pasirašymo (jeigu Sutarties specialiojoje dalyje numatyta, jog jis pasirašomas). PVM sąskaitas faktūras Vykdytojas privalo pateikti per Valstybės įmonės Registrų centro informacinę sistemą „E. sąskaita“ (toliau – E. sąskaita). Jei PVM sąskaita faktūra bus pateikta ne per E. sąskaitą, Užsakovas laikys, kad PVM sąskaita faktūra nėra gauta, o apmokėjimo terminai bus skaičiuojami tik nuo to momento, kai PVM sąskaita faktūra bus gauta per E. sąskaitą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Už sutartinių įsipareigojimų nevykdymą ar netinkamą vykdymą Šalys atsako šioje Sutartyje ir Teisės aktuose nustatyta tvarka. Vykdytojas visiškai atsako tiek už savo, tiek ir kitų pasitelktų asmenų veiksmus Sutarties vykdymo metu teikiant Paslaugas ir įsipareigoja Užsakovui ir tretiesiems asmenims atlyginti visą dėl netinkamo Paslaugų teikimo atsiradusią žalą (tiesioginius ir netiesioginius nuostolius).
2. Užsakovui laiku nesumokėjus už suteiktas ir priimtas Paslaugas, Vykdytojas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti Užsakovui 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Vykdytojui nesuteikus Paslaugų Sutartyje numatytais terminais ar nepašalinus Paslaugų teikimo trūkumų, Užsakovas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti Vykdytojui 0,05 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną tokio vėlavimo dieną, nuo nesuteiktų ar vėluojamų suteikti Paslaugų kainos su PVM.
2. Užsakovui laiku nesumokėjus už suteiktas ir priimtas Paslaugas, Vykdytojas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti Užsakovui 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos sumos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Vykdytojui nesuteikus Paslaugų Sutartyje numatytais terminais ar nepašalinus Paslaugų teikimo trūkumų, Užsakovas turi teisę be atskiro įspėjimo pradėti skaičiuoti Vykdytojui 0,05 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną tokio vėlavimo dieną, nuo nesuteiktų ar vėluojamų suteikti Paslaugų kainos su PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-07-18
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-07-18
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai į vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą nėra kviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
El. paštas:
kauno.apygardos@teismas.lt
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose