Parodų įrangos ir istorinės ekspozicijos įrengimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vytauto Didžiojo universitetas
111950396
K. Donelaičio g. 58,
Kaunas
44248
LT
Asmuo ryšiams: Irena Simonaitienė
Telefonas: +370 37752331
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vdu.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=618379
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Parodų įrangos ir istorinės ekspozicijos įrengimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

39154000  -  Parodų įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Parodų įrangos ir istorinės ekspozicijos įrengimas.
Pirkimas apima: ekspozicijos projektavimo darbai, ekspozicijos dizaino darbai, ekspozicijų baldų gamyba bei montavimas, skaitmeninės laminuotos spaudos ant plėvelės klijavimo darbai, drobiniai stendai su spauda, kabinimo sistema, montavimas, audio instaliacijų gamyba, montavimas, kiti ekspozicijos elementai (eksponatų stoveliai, laikikliai, padėklai, anotacijos ir kt.).
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

39154000  -  Parodų įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Donelaičio 58, Kaunas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Parodų įrangos ir istorinės ekspozicijos įrengimas
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 3
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Nurodyta pirkimo dokumentuose

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Visi pirkime dalyvaujantys ūkio subjektai turi būti užpildę Europos Bendrasis viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD). EBVPD pildomas pagal Perkančiosios organizacijos pateiktą formą, ją įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ užpildžius ir atsisiuntus priedus, pateikiama kartu su pasiūlymu.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nėra
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
nėra
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Tiekėjas turės pateikti:
1) per pastaruosius 3 (trejus) metus įvykdytų ar vykdomų sutarčių sąrašą, užpildant konkurso sąlygų 8 priedo lentelę.
2) sąraše nurodytų sutarčių Paslaugų gavėjo pažymas, kurios patvirtintos Paslaugų gavėjo vadovo arba jo įgalioto asmens parašu ir įmonės antspaudu (jei jį turi), arba pasirašytą paslaugų perdavimo–priėmimo akto patvirtintą kopiją, kuri patvirtina, kad sutartiniai įsipareigojimai įvykdyti tinkamai. Turi būti nurodyta: sutarties (jų dalies) objektas, vertė, sutarties (jų dalies) pradžios ir pabaigos datos, metai ir mėnuo, Paslaugų gavėjo pavadinimas ir kontaktinis asmuo (vardas, pavardė, pareigos, tel. Nr.).
Pateikiama skaitmeninė kopija elektroninėje formoje.
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Tiekėjas per paskutinius 3 metus turi būti sėkmingai įvykdęs arba vykdo sutartį, susijusią su ekspozicijų įrengimu, ekspozicinių baldų ir stendų projektavimu bei gamyba, ir kurios vertė ne mažesnė kaip 25.000,00 Eur be PVM.
Jei Tiekėjas teikia informacija apie vykdomą (-as) sutartį (-is), laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos (-ų) sutarties (-ių) įvykdyta dalis per pastaruosius 3 metus) yra ne mažesnė nei 25.000,00 Eur be PVM
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutarties įvykdymo užtikrinimo priemonė yra netesybos.
2. Mokamas 45 proc. dydžio Sutarties kainos avansinis mokėjimas. Likusi suma apmokama ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-02-15
Vietos laikas:  13:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-05-15
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-02-15
Vietos laikas:  13:45
Vieta:  
Vytauto Didžiojo universitetas, Studentų 11, Akademija, Kauno r.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų atplėšimo procedūra vyks Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Nurodyta pirkimo dokumentuose.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
44312
LT
Telefonas: +370 37490941

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Nuatatyta LR viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2022-02-01
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.