Paramos priemonių NUMOK ir TURAP programų vystymo bei palaikymo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB 'Investicijų ir verslo garantijos'
110084026
Konstitucijos pr. 7
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams: Jūratė Strakšienė
Telefonas: +370 52740188
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.invega.lt

I.3)

Komunikavimas

Prieiga prie pirkimo dokumentų yra ribojama. Daugiau informacijos galima rasti čia:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=536426
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Uždaroji akcinė bendrovė, atitinkanti Viešųjų pirkimų įstatymo 2 str. 25 d. 2 p.
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Paramos priemonių NUMOK ir TURAP programų vystymo bei palaikymo paslaugos
Nuorodos numeris:  Programų vystymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Paramos priemonių NUMOK ir TURAP paraiškų teikimo bei vertinimo programų vystymo bei programinės įrangos sistemų palaikymo paslaugų tarptautinio pirkimo neskelbiamos derybos
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 250000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72200000  -  Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paramos priemonių NUMOK ir TURAP paraiškų teikimo bei vertinimo programų vystymo bei programinės įrangos sistemų palaikymo paslaugų tarptautinio pirkimo neskelbiamos derybos
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 250000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.9)

Informacija apie kviečiamų kandidatų skaičiaus apribojimus

Numatomas kandidatų skaičius: 1
Objektyvūs riboto kandidatų skaičiaus pasirinkimo kriterijai:
LR Vyriausybės 2020 m. kovo 16 d. pasitarimo protokolu Nr. 14 pritarta Lietuvos Respublikos ekonomikos ir inovacijų ministerijos (toliau – EIMIN) parengtam skatinimo ir koronaviruso (COVID-19) plitimo sukeltų pasekmių mažinimo priemonių planui.
Vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 4 straipsnio 1 punktu,
- VPĮ 71 str. 1 dalies 3 punktu „<...> būtina pirkimą atlikti ypač skubiai dėl įvykio, kurio perkančioji organizacija negalėjo numatyti, kai tokio pirkimo neįmanoma atlikti atviro, riboto konkurso ar skelbiamų derybų būdais šiame įstatyme nustatytais terminais <...>“,
- VPĮ 72 str. 1 dalimi „<...> Viešųjų pirkimų tarnybos sutikimas nereikalingas, jeigu perkančioji organizacija numato paskelbti savanoriško ex ante skaidrumo skelbimą ir informaciją apie tai nurodo pirkimo dokumentuose arba jeigu pirkimas atliekamas pagal šio įstatymo 71 str. 1 dalies 1, 3 punktus ar 4 dalį“, ir
atsižvelgiant į tai, kad:
- paramos priemonių NUMOK ir TURAP paraiškų teikimo bei vertinimo programų vystymo bei programinės įrangos sistemų palaikymo paslaugas būtina įsigyti per įmanomai trumpiausią laiką tam, kad pareiškėjų teikiamų paraiškų gavimas, jų vertinimas ir paramos teikimas pagal priemonių NUMOK ir TURAP vyktų nenutrūkstamai ir pagal pakeistus priemonių aprašus;
- tik esamas IT instrumentų kūrėjas ir vystytojas yra objektyviai pajėgus atlikti reikiamus pakeitimus per trumpiausią įmanomą terminą, užtikrinti nenutrūkstamą programų veiklą ir priežiūrą, nes jam yra žinomi IT instrumentų programiniai kodai, panaudoti techniniai sprendimai ir kita know-how informacija, susijusi su veikiančiais IT instrumentais.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  1. Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į Europos Komisijos interneto svetainę https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=lt ir užpildžius bei atsisiuntus pateikiamas su pasiūlymu.
2. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas - delspinigiai/netesybos.
Vykdytojas įsipareigoja suteikti paslaugas per sutartus terminus. Jei pristatymas vėluoja dėl Vykdytojo kaltės ir jei nėra kitaip Šalių susitarta Specialiame susitarime dėl darbų, tada Užsakovas turi teisę reikalauti iš Vykdytojo netesybų, kurių suma yra 0,02% nuo vėluojamos pristatyti dalies kainos už kiekvieną pradelstą dieną, tačiau maksimali tokių netesybų suma negali viršyti 5% nuo pavėluotos pristatymo dalies kainos.
Sąskaitų apmokėjimo terminas yra 14 dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos. Pavėluoto apmokėjimo atveju, Vykdytojas turi teisę skaičiuoti 0,02% delspinigius nuo pavėluotos mokėjimo sumos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Konkurso procedūra su derybomis
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-09-28
Vietos laikas:  10:30
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2020-12-27

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2020-09-16
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIII-1330 2018-06-28 XIII-1330 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 46, 92 ir 95 straipsnių pakeitimo įstatymas
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2019-01-01-2019-12-31)
XIII-327 2017-05-02 XIII-327 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 pakeitimo įstatymas
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2017-07-01-2017-12-31)
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2018-01-01-2018-12-31)
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (nuo 2020-01-01)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.