P-2023/8879, Gargždų „Saulutės“ lopšelio – darželio pastato, esančio Vingio g. 4, Gargždai, Klaipėdos r., vidaus remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
188773688
Klaipėdos g. 2
Gargždai
96130
LT
Asmuo ryšiams:
EGIDIJUS GEDRIMAS
Telefonas:
+370 46452332
El. paštas:
egidijus.gedrimas@klaipedos-r.lt
Faksas:
+370 46472005
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.klaipedos-r.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6687
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728890Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=728890&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
P-2023/8879, Gargždų „Saulutės“ lopšelio – darželio pastato, esančio Vingio g. 4, Gargždai, Klaipėdos r., vidaus remonto darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45000000
-
Statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Gargždų „Saulutės“ lopšelio – darželio pastato, esančio Vingio g. 4, Gargždai, Klaipėdos r., vidaus remonto darbai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45214100
-
Vaikų darželių pastatų statybos darbai
45453000
-
Kapitalinio remonto ir atnaujinimo darbai
45453100
-
Atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vingio g. 4, Gargždai, Klaipėdos rajonas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Gargždų „Saulutės“ lopšelio – darželio pastato, esančio Vingio g. 4, Gargždai, Klaipėdos r., vidaus remonto darbai.
Visi šiuo pirkimu perkami darbai nurodyti šio pirkimo dokumentuose
Visi šiuo pirkimu perkami darbai nurodyti šio pirkimo dokumentuose
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį (VPĮ 88 straipsnio 5 dalies nuostatų taikymo atvejais ir subtiekėjai), atitinka specialiosiose pirkimo sąlygose pagal VPĮ 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi (toliau visi kartu – reikalavimai).
2. Atskirą EBVPD pildo: tiekėjas; kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė); kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį; pasiūlymo teikimo metu žinomi subtiekėjai (jeigu perkančioji organizacija nustato reikalavimus dėl subtiekėjų pašalinimo pagrindų); fiziniai asmenys, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti Pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 (kvazisubtiekėjai) (jeigu perkančioji organizacija nustato reikalavimus dėl fizinių asmenų, kurių kvalifikacija tiekėjas remiasi ir kuriuos, pirkimo laimėjimo atveju, tiekėjas ketina įdarbinti, pašalinimo pagrindų).
3. EBVPD pildomas jį įkėlus interneto svetainėje http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. Tiekėjas, pildydamas EBVPD, laukelyje „Procedūros tipas“ turi pasirinkti „Atvira“. Teikdamas pasiūlymą CVP IS priemonėmis šį užpildytą ir pasirašytą (išskyrus jei visą pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo EBVPD turintis pasirašyti asmuo) EBVPD tiekėjas turi pridėti kartu su kitais pasiūlymo dokumentais (pasiūlymo pateikimo skiltyje „Prisegti dokumentus“).
4. EBVPD nurodytą informaciją pagrindžiantys dokumentai kartu su pasiūlymu neteikiami.
5. Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, atitiktį kvalifikacijos reikalavimams ir, jeigu taikytina, kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartams, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
6. Prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą perkančioji organizacija reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs tiekėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo atitiktį reikalavimams, t. y., kad tiekėjas (ūkio subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi ir subtiekėjai – jei taikoma) neatitinka nustatytų pašalinimo pagrindų bei atitinka kvalifikacijos reikalavimus ir, jeigu taikytina, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų.
7. Reikalavimai dėl tiekėjo ir subtiekėjų (jei taikoma), ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, pašalinimo pagrindų nebuvimo bei jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti specialiųjų pirkimo sąlygų 3 priede ,,Tiekėjų pašalinimo pagrindai“.
8. Tiekėjams nustatomi kvalifikacijos reikalavimai ir (arba) reikalavimai dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi ir jų atitiktį patvirtinantys dokumentai nurodyti specialiųjų pirkimo sąlygų 4 priede ,,Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai ir reikalaujami kokybės bei aplinkos apsaugos vadybos sistemų standartai“.
2. Atskirą EBVPD pildo: tiekėjas; kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė); kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį; pasiūlymo teikimo metu žinomi subtiekėjai (jeigu perkančioji organizacija nustato reikalavimus dėl subtiekėjų pašalinimo pagrindų); fiziniai asmenys, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti Pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 (kvazisubtiekėjai) (jeigu perkančioji organizacija nustato reikalavimus dėl fizinių asmenų, kurių kvalifikacija tiekėjas remiasi ir kuriuos, pirkimo laimėjimo atveju, tiekėjas ketina įdarbinti, pašalinimo pagrindų).
3. EBVPD pildomas jį įkėlus interneto svetainėje http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. Tiekėjas, pildydamas EBVPD, laukelyje „Procedūros tipas“ turi pasirinkti „Atvira“. Teikdamas pasiūlymą CVP IS priemonėmis šį užpildytą ir pasirašytą (išskyrus jei visą pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo EBVPD turintis pasirašyti asmuo) EBVPD tiekėjas turi pridėti kartu su kitais pasiūlymo dokumentais (pasiūlymo pateikimo skiltyje „Prisegti dokumentus“).
4. EBVPD nurodytą informaciją pagrindžiantys dokumentai kartu su pasiūlymu neteikiami.
5. Perkančioji organizacija bet kuriuo pirkimo procedūros metu gali paprašyti dalyvių pateikti visus ar dalį dokumentų, patvirtinančių jų pašalinimo pagrindų nebuvimą, atitiktį kvalifikacijos reikalavimams ir, jeigu taikytina, kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartams, jeigu tai būtina siekiant užtikrinti tinkamą pirkimo procedūros atlikimą.
6. Prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą perkančioji organizacija reikalaus, kad ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikęs tiekėjas pateiktų aktualius dokumentus, patvirtinančius jo atitiktį reikalavimams, t. y., kad tiekėjas (ūkio subjektai, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi ir subtiekėjai – jei taikoma) neatitinka nustatytų pašalinimo pagrindų bei atitinka kvalifikacijos reikalavimus ir, jeigu taikytina, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų.
7. Reikalavimai dėl tiekėjo ir subtiekėjų (jei taikoma), ūkio subjektų, kurių pajėgumais tiekėjas remiasi, pašalinimo pagrindų nebuvimo bei jų nebuvimą patvirtinantys dokumentai nurodyti specialiųjų pirkimo sąlygų 3 priede ,,Tiekėjų pašalinimo pagrindai“.
8. Tiekėjams nustatomi kvalifikacijos reikalavimai ir (arba) reikalavimai dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi ir jų atitiktį patvirtinantys dokumentai nurodyti specialiųjų pirkimo sąlygų 4 priede ,,Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai ir reikalaujami kokybės bei aplinkos apsaugos vadybos sistemų standartai“.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Visi Darbai turi būti atlikti ne vėliau kaip per 6 mėn. nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Į šį terminą įskaitomas atliktų Darbų perdavimo Užsakovui terminas. Galutinis Darbų atlikimo terminas negalės būti pratęstas.
2. Išankstinis mokėjimas Rangovui neatliekamas. Užsakovas privalo mokėti Rangovui sumą, patvirtintą Rangovo pateiktuose mokėjimo dokumentuose, per 30 kalendorinių dienų nuo Rangovo pateiktų mokėjimo dokumentų gavimo.
3. Rangovas pateikia sutarties įvykdymo užtikrinimą ne vėliau kaip per 9 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos. Užtikrinimo vertė 5 proc. nuo pradinės Sutarties vertės.
4. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti užtikrintas bet kuriuo iš Tiekėjo pasirinktų sutarties įvykdymo užtikrinimo būdų:
LR ar užsienyje registruoto banko garantija, draudimo bendrovės laidavimo raštas (pateikiamas kartu su draudimo poliso originalu), ar kredito unijos garantija arba užstato pervedimas į Užsakovo sąskaitą: LT51 4010 0402 0021 5515 Luminor Bank AS.
2. Išankstinis mokėjimas Rangovui neatliekamas. Užsakovas privalo mokėti Rangovui sumą, patvirtintą Rangovo pateiktuose mokėjimo dokumentuose, per 30 kalendorinių dienų nuo Rangovo pateiktų mokėjimo dokumentų gavimo.
3. Rangovas pateikia sutarties įvykdymo užtikrinimą ne vėliau kaip per 9 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos. Užtikrinimo vertė 5 proc. nuo pradinės Sutarties vertės.
4. Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti užtikrintas bet kuriuo iš Tiekėjo pasirinktų sutarties įvykdymo užtikrinimo būdų:
LR ar užsienyje registruoto banko garantija, draudimo bendrovės laidavimo raštas (pateikiamas kartu su draudimo poliso originalu), ar kredito unijos garantija arba užstato pervedimas į Užsakovo sąskaitą: LT51 4010 0402 0021 5515 Luminor Bank AS.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-02
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2024-01-02
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-02
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
Klaipėdos rajono savivaldybės administracijos (Klaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai) 211 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimas su CVP IS sistemoje gautais pasiūlymais vyksta Komisijos posėdyje ir jis yra prilyginamas vokų atplėšimui. Tiekėjai komisijos posėdžiuose nedalyvauja.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, perkančiosios organizacijos pakviesti ekspertai. Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
Susipažinimo su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose turi teisę dalyvauti viešuosius pirkimus kontroliuojančių institucijų atstovai, perkančiosios organizacijos pakviesti ekspertai. Į Komisijos posėdį stebėtojai nebus kviečiami.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
1. Objekto apžiūra bus vykdoma Gargždų „Saulutės“ lopšelio – darželio pastato, esančio Vingio g. 4, Gargždai, Klaipėdos r., patalpose 2023-09-25 14:30 (atsakingas perkančiosios organizacijos specialistas nurodytu laiku lauks prie pagrindinių vartų į darželio teritoriją).
2. Tiekėjai, norintys dalyvauti apžiūroje, iki apžiūros pradžios turi atsiųsti vardus ir pavardes asmenų, ketinančių dalyvauti apžiūroje. Susitikimas bus organizuojamas Darbų vykdymo vietoje.
2. Tiekėjai, norintys dalyvauti apžiūroje, iki apžiūros pradžios turi atsiųsti vardus ir pavardes asmenų, ketinančių dalyvauti apžiūroje. Susitikimas bus organizuojamas Darbų vykdymo vietoje.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
LT
Interneto adresas:
https://klat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Perkančiosios organizacijos priimti sprendimai gali būti skundžiami Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka ir terminais.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |