ORO PADAVIMO Į AEROTANKUS SKLENDŽIŲ ATNAUJINIMAS IR AUTOMATIZAVIMAS

Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos

Prekės

Direktyva 2014/25/ES

I dalis: Perkantysis subjektas

I.1)

Pavadinimas ir adresai

AB "Klaipėdos vanduo"
140089260
Ryšininkų g. 11
Klaipėda
91116
LT
Asmuo ryšiams: Toma Liutikienė
Telefonas: +370 46466201
Faksas: +370 46466179
NUTS kodas:  LT02 -  Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.vanduo.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=510954
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)

Pagrindinė veikla

Vanduo

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

ORO PADAVIMO Į AEROTANKUS SKLENDŽIŲ ATNAUJINIMAS IR AUTOMATIZAVIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

38810000  -  Pramoniniai technologinės kontrolės įrenginiai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Klaipėdos miesto nuotekų valyklai atnaujinamos oro padavimo į aerotankus sklendės.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 35000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

38810000  -  Pramoniniai technologinės kontrolės įrenginiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT02 -  Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Nuotekų valykla, Uosių g. 8, Dumpių kaimas, Klaipėdos raj.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Klaipėdos miesto nuotekų valykloje atnaujinamos oro padavimo į aerotankus sklendės.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 35000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 4
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Šalių sutartinių įsipareigojimų įvykdymo terminas gali būti pratęsiamas tik Sutarties bendrųjų sąlygų 13 punkto pagrindu. Šalims raštu išreiškus tam sutikimą, gali būti pratęstas 1 kartą 1 mėnesio laikotarpiui, surašant papildomą susitarimą, kuris yra neatsiejama šios sutarties dalis.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, kiekvienas ūkio subjekto grupės narys, jei pasiūlymą teikia jungtinės veiklos partneriai ar pasitelkiami Subtiekėjai/Subteikėjai/Subrangovai, kai jie pasitelkiami, teikdami pasiūlymą, turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) pagal KSPĮ 59 straipsnio 1 dalyje nustatytus reikalavimus. Visų pagal EBVPD ir kvalifikaciją įrodančių reikalaujamų dokumentų bus prašoma tik galimą laimėtoją.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Atrankos kriterijai netaikomi.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)

Reikalaujami užstatai ir garantijos

Reikalavimai nekeliami.
III.1.7)

Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas

Pirkėjas už prekes Tiekėjui sumoka visą sumą po prekių, nurodytų Sutarties 1.1 punkte, patiekimo. Mokėjimai atliekami taip: mokėjimai, vykdomi po to, kai pasirašomas Prekių priėmimo–perdavimo aktas ir pateikiama PVM sąskaita-faktūra. Jeigu Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą anksčiau nei yra pasirašomas Prekių priėmimo–perdavimo aktas arba tą pačią dieną – tai Pirkėjas už Prekes Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių priėmimo–perdavimo akto pasirašymo dienos. Jeigu Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą vėliau nei yra pasirašytas Prekių priėmimo–perdavimo aktas – tai Pirkėjas už Prekes Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po to, kai Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą. PVM sąskaitą faktūrą Tiekėjas privalo pateikti „E. sąskaita“ priemonėmis.
III.1.8)

Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis

PS nereikalauja, kad ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą pripažinus geriausiu ir PS pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ši ūkio subjektų grupė įgautų tam tikrą teisinę formą.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Tiekėjas dėl savo kaltės nepristato Prekių nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų pradėti skaičiuoti 0,05 % dydžio delspinigius nuo laiku nepatiektų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2020-05-15
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2020-05-15
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Ryšininkų g. 11, LT-91116 Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais visais pasiūlymais procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.5)

Paskelbimo data

2020-04-29
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIII-1330 2018-06-28 XIII-1330 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 46, 92 ir 95 straipsnių pakeitimo įstatymas
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2019-01-01-2019-12-31)
XIII-327 2017-05-02 XIII-327 Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 pakeitimo įstatymas
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2017-07-01-2017-12-31)
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2018-01-01-2018-12-31)
Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (nuo 2020-01-01)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.