Nutolusios saulės elektrinės dalies įsigijimas ir jos aptarnavimo bei priežiūros paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Kauno rajono savivaldybės administracija
188756386
Savanorių pr. 371
Kaunas
49500
LT
Asmuo ryšiams: Giedrė Zuzevičiūtė
Telefonas: +370 37305525
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.krs.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=732046
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Nutolusios saulės elektrinės dalies įsigijimas ir jos aptarnavimo bei priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

09332000  -  Saulės energijos įranga
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

1. Perkančioji organizacija numato įsigyti nutolusios saulės elektrinės dalį ir jos aptarnavimo bei priežiūros paslaugas:
1.1. 1000 kW (galima iki 1 kW galios paklaida) galios geografiškai nuo elektros energijos vartojimo vietos nutolusio, saulės šviesos elektros energijos gamybos įrenginio (saulės elektrinės arba jos dalies) įsigijimas, ir
1.2. nurodyto įrenginio aptarnavimo ir priežiūros paslaugos. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti pirkimo sąlygų 1 priede ,,Techninė specifikacija“.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

09332000  -  Saulės energijos įranga
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Perkančioji organizacija numato įsigyti nutolusios saulės elektrinės dalį ir jos aptarnavimo bei priežiūros paslaugas:
1.1. 1000 kW (galima iki 1 kW galios paklaida) galios geografiškai nuo elektros energijos vartojimo vietos nutolusio, saulės šviesos elektros energijos gamybos įrenginio (saulės elektrinės arba jos dalies) įsigijimas, ir
1.2. nurodyto įrenginio aptarnavimo ir priežiūros paslaugos. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti pirkimo sąlygų 1 priede ,,Techninė specifikacija“.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  G - Gamybos įsipareigojimas  /  Lyginamasis svoris:  20
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  T1 - Elektros energijos gamybos fotoelektrinių modulių gamintojo garantijos laikas  /  Lyginamasis svoris:  5
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  T2 - Elektros energijos keitiklių gamintojo garantijos laikas  /  Lyginamasis svoris:  5
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  T3 - Montavimo konstrukcijoms, jungiamiesiems kabeliams ir kabelių linijoms, matavimo prietaisams, visiems įrenginio surinkimo darbams ir paslėptiems darbams taikoma Tiekėjo garantija metais  /  Lyginamasis svoris:  5
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  L - Fotoelektrinių modulių gamintojo garantuojamas likutinis efektyvumo, po 25 metų eksploatacijos laikotarpio, procentas  /  Lyginamasis svoris:  5
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  60
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 300
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD (Pirkimo sąlygų 4 priedas „EBVPD“) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ įstatymo 46, 47, 48 straipsnius nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus (toliau visi kartu – reikalavimai).
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos Sutarties Įrenginio perdavimo Užsakovui įvykdymo užtikrinimui privalo pateikti Lietuvos Respublikoje ar užsienio valstybėje registruoto banko garantiją arba draudimo bendrovės laidavimo raštą su polisu, kuris turi būti savarankiškas reikalavimas (toliau – Sutarties įvykdymo užtikrinimas). Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertės dydis – ne mažiau kaip 5 (penki) proc. nuo Įrenginio kainos be PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-11-14
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-11-14
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-10-10

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.