Šeštadienis, balandžio 27 d.

NUOTEKŲ TVARKYMO INFORMACINĖS SISTEMOS IT PROJEKTŲ VALDYMO EKSPERTO PASLAUGŲ PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija
188602370
A. Jakšto g. 4
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams: Ingrida Kinčiūtė- Zulgė
Telefonas: +370 62098400
El. paštas: ingrida.zulge@am.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.am.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=679716
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

NUOTEKŲ TVARKYMO INFORMACINĖS SISTEMOS IT PROJEKTŲ VALDYMO EKSPERTO PASLAUGŲ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72000000  -  IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Nuotekų tvarkymo informacinės sistemos IT projektų valdymo eksperto paslaugos (toliau - Paslaugos). Vykdytojas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos poreikį turės teikti Paslaugas, kurios bus užsakomos kuriant, tobulinant ir plėtojant informacinę sistemą. Paslaugų teikimo terminas – iki 2023 m. gruodžio 16 d. Atsiskaitymas vykdomas kas mėnesį už faktiškai suteiktas Paslaugas pagal Vykdytojo pateiktą atliktų Paslaugų ataskaitą, kurioje turi būti nurodytos atliktos užduotys ir jų atlikimo laikas (valandomis). Galutinė Paslaugų kaina vykdant bus apskaičiuojama pagal faktiškai Vykdytojo tinkamai suteiktų ir Užsakovo priimtų Paslaugų kiekį.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 49586.78  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72000000  -  IT paslaugos: konsultavimas, programinės įrangos kūrimas, internetas ir aptarnavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vilnius, Lietuva
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Nuotekų tvarkymo informacinės sistemos IT projektų valdymo eksperto paslaugos (toliau - Paslaugos). Vykdytojas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos poreikį turės teikti Paslaugas, kurios bus užsakomos kuriant, tobulinant ir plėtojant informacinę sistemą. Paslaugų teikimo terminas – iki 2023 m. gruodžio 16 d. Atsiskaitymas vykdomas kas mėnesį už faktiškai suteiktas Paslaugas pagal Vykdytojo pateiktą atliktų Paslaugų ataskaitą, kurioje turi būti nurodytos atliktos užduotys ir jų atlikimo laikas (valandomis). Galutinė Paslaugų kaina vykdant bus apskaičiuojama pagal faktiškai Vykdytojo tinkamai suteiktų ir Užsakovo priimtų Paslaugų kiekį.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 49586.78  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2023-12-16
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

II.2.7) Sutarties pradžia - nuo sutarties įsigaliojimo dienos.
Paslaugos bus perkamos pagal poreikį tiekėjo pasiūlyme nurodytu paslaugų valandiniu įkainiu, už ne daugiau kaip 60 000,00 Eur su PVM (maksimali sutarties vertė).

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pateikiamas Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Sutartį nutraukus dėl Vykdytojo kaltės, Vykdytojas privalo sumokėti Užsakovui 10 proc. sutarties vertės dydžio baudą, kurios sumokėjimas neatleidžia Vykdytojo nuo pareigos atlyginti visus Užsakovo patirtus nuostolius.
2. Vykdytojui laiku neįvykdžius sutartyje nurodytų įsipareigojimų, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 proc. nuo neįvykdytos sutarties vertės už kiekvieną pavėluotą dieną. Jei apskaičiuoti delspinigiai viršija 5 proc. sutarties vertės, Užsakovas gali, prieš tai raštu įspėjęs Vykdytoją ne vėliau kaip prieš 3 d. d., išskaičiuoti delspinigių sumą iš Vykdytojui mokėtinų sumų arba reikalauti sumokėti baudą ir nutraukti sutartį. Užsakovui laiku neatsiskaičius už suteiktas paslaugas, skaičiuojami delspinigiai – 0,02 proc. nuo nesumokėtos sumos, už kiekvieną pavėluotą dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-12-22
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-03-23
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-12-22
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, 103 kab., A. Jakšto g. 4, LT-01105. Viešųjų pirkimų komisijos posėdis gali vykti nuotoliniu būdu.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai
nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40/1
Vilnius
01502
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-12

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.