Naujų žemagrindžių autobusų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Tauragės rajono savivaldybės administracija
188737457
Respublikos g. 2
Tauragė
72255
LT
Asmuo ryšiams: Milda Kliunkienė
Telefonas: +370 64485066
Faksas: +370 44670801
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: www.taurage.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684031
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Naujų žemagrindžių autobusų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

34121400  -  Žemų grindų autobusai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Tauragės rajono savivaldybės administracija kaip įgaliotoji perkančioji organizacija, vykdo naujo (neeksploatuoto) Tauragės rajono savivaldybei skirto žemagrindžio, vienaaukščio (M3CE klasės) elektra varomo autobuso, kurio bendras keleivių sėdimų ir stovimų vietų skaičius ne mažiau kaip 44, pirkimo procedūras. Perkamas kiekis – 1 vnt. Tiekėjas turės autobusą užregistruoti UAB Tauragės autobusų parko nurodytu vardu Valstybės įmonėje Regitra.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

34121400  -  Žemų grindų autobusai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Tauragės rajono savivaldybės administracija kaip įgaliotoji perkančioji organizacija, vykdo naujo (neeksploatuoto) Tauragės rajono savivaldybei skirto žemagrindžio, vienaaukščio (M3CE klasės) elektra varomo autobuso, kurio bendras keleivių sėdimų ir stovimų vietų skaičius ne mažiau kaip 44, pirkimo procedūras. Perkamas kiekis – 1 vnt. Tiekėjas turės autobusą užregistruoti UAB Tauragės autobusų parko nurodytu vardu Valstybės įmonėje Regitra.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Papildomas traukos baterijos garantinis terminas  /  Lyginamasis svoris:  8
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Prekių pristatymo terminas  /  Lyginamasis svoris:  6
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Elektros energijos sąnaudos 100 km  /  Lyginamasis svoris:  6
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  80
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 9
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas Nr. 04.5.1-TID-R-518-71-0001 „Tauragės miesto viešojo susisiekimo parko transporto priemonių atnaujinimas“
II.2.14)

Papildoma informacija

Prekės pristatymo terminas: maksimalus galimas 7 mėnesių laikotarpis nuo sutarties įsigaliojimo datos.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už faktiškai pateiktas prekes apmokama ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos (numatomas finansavimas iš ES lėšų, todėl reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai).
Tiekėjui pageidaujant, ir pateikus besąlyginį visos avanso sumos grąžinimo užtikrinimą pirkimo sutartyje nurodytomis sąlygomis, užsakovas gali sumokėti avansą, kurio dydis – 20 proc. nuo sutarties kainos be PVM.
Tiekėjas PVM sąskaitą-faktūrą privalo pateikti elektroniniu būdu.
Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas bauda ir delspinigiais. Baudos: 10 % nuo nepristatytų Prekių vertės su PVM; jeigu tiekėjas vėluoja pristatyti Prekes sutartyje nustatytu terminu, privalo mokėti 100 Eur baudą už kiekvieną uždelstą dieną; jei tiekėjas pažeidžia nustatytus priežiūros ir remonto terminus, privalo mokėti 200 Eur baudą už kiekvieną termino praleidimo dieną arba Prekių remonto laikotarpiui pateikti Pirkėjui pakaitinę techniškai tvarkingą lygiaverčią transporto priemonę.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-02-20
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-02-20
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Tauragės rajono savivaldybės administracija, 410 kab., Respublikos g. 2, 72255, Tauragė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Tauragės rajono savivaldybės administracija, kaip įgaliotoji perkančioji organizacija, vykdo viešojo pirkimo procedūras. Įgaliojusioji perkančioji organizacija yra UAB Tauragės autobusų parkas.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra vykdoma Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-01-13
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Sutarties vykdymo sąlygose
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.