Naujų žemagrindžių autobusų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Tauragės rajono savivaldybės administracija
188737457
Respublikos g. 2
Tauragė
72255
LT
Asmuo ryšiams:
Milda Kliunkienė
Telefonas:
+370 64485066
El. paštas:
milda.kliunkiene@taurage.lt
Faksas:
+370 44670801
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.taurage.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6871
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=684031Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=684031&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Naujų žemagrindžių autobusų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
34121400
-
Žemų grindų autobusai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Tauragės rajono savivaldybės administracija kaip įgaliotoji perkančioji organizacija, vykdo naujo (neeksploatuoto) Tauragės rajono savivaldybei skirto žemagrindžio, vienaaukščio (M3CE klasės) elektra varomo autobuso, kurio bendras keleivių sėdimų ir stovimų vietų skaičius ne mažiau kaip 44, pirkimo procedūras. Perkamas kiekis – 1 vnt. Tiekėjas turės autobusą užregistruoti UAB Tauragės autobusų parko nurodytu vardu Valstybės įmonėje Regitra.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
34121400
-
Žemų grindų autobusai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Tauragės rajono savivaldybės administracija kaip įgaliotoji perkančioji organizacija, vykdo naujo (neeksploatuoto) Tauragės rajono savivaldybei skirto žemagrindžio, vienaaukščio (M3CE klasės) elektra varomo autobuso, kurio bendras keleivių sėdimų ir stovimų vietų skaičius ne mažiau kaip 44, pirkimo procedūras. Perkamas kiekis – 1 vnt. Tiekėjas turės autobusą užregistruoti UAB Tauragės autobusų parko nurodytu vardu Valstybės įmonėje Regitra.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Papildomas traukos baterijos garantinis terminas
/
Lyginamasis svoris:
8
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Prekių pristatymo terminas
/
Lyginamasis svoris:
6
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
Elektros energijos sąnaudos 100 km
/
Lyginamasis svoris:
6
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
80
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
9
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas Nr. 04.5.1-TID-R-518-71-0001 „Tauragės miesto viešojo susisiekimo parko transporto priemonių atnaujinimas“
II.2.14)
Papildoma informacija
Prekės pristatymo terminas: maksimalus galimas 7 mėnesių laikotarpis nuo sutarties įsigaliojimo datos.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimo laimėtojo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už faktiškai pateiktas prekes apmokama ne vėliau kaip per 60 dienų nuo atsiskaitymo dokumentų patvirtinimo dienos (numatomas finansavimas iš ES lėšų, todėl reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai).
Tiekėjui pageidaujant, ir pateikus besąlyginį visos avanso sumos grąžinimo užtikrinimą pirkimo sutartyje nurodytomis sąlygomis, užsakovas gali sumokėti avansą, kurio dydis – 20 proc. nuo sutarties kainos be PVM.
Tiekėjas PVM sąskaitą-faktūrą privalo pateikti elektroniniu būdu.
Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas bauda ir delspinigiais. Baudos: 10 % nuo nepristatytų Prekių vertės su PVM; jeigu tiekėjas vėluoja pristatyti Prekes sutartyje nustatytu terminu, privalo mokėti 100 Eur baudą už kiekvieną uždelstą dieną; jei tiekėjas pažeidžia nustatytus priežiūros ir remonto terminus, privalo mokėti 200 Eur baudą už kiekvieną termino praleidimo dieną arba Prekių remonto laikotarpiui pateikti Pirkėjui pakaitinę techniškai tvarkingą lygiaverčią transporto priemonę.
Tiekėjui pageidaujant, ir pateikus besąlyginį visos avanso sumos grąžinimo užtikrinimą pirkimo sutartyje nurodytomis sąlygomis, užsakovas gali sumokėti avansą, kurio dydis – 20 proc. nuo sutarties kainos be PVM.
Tiekėjas PVM sąskaitą-faktūrą privalo pateikti elektroniniu būdu.
Pirkimo sutarties įvykdymas užtikrinamas bauda ir delspinigiais. Baudos: 10 % nuo nepristatytų Prekių vertės su PVM; jeigu tiekėjas vėluoja pristatyti Prekes sutartyje nustatytu terminu, privalo mokėti 100 Eur baudą už kiekvieną uždelstą dieną; jei tiekėjas pažeidžia nustatytus priežiūros ir remonto terminus, privalo mokėti 200 Eur baudą už kiekvieną termino praleidimo dieną arba Prekių remonto laikotarpiui pateikti Pirkėjui pakaitinę techniškai tvarkingą lygiaverčią transporto priemonę.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-02-20
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-02-20
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Tauragės rajono savivaldybės administracija, 410 kab., Respublikos g. 2, 72255, Tauragė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Tauragės rajono savivaldybės administracija, kaip įgaliotoji perkančioji organizacija, vykdo viešojo pirkimo procedūras. Įgaliojusioji perkančioji organizacija yra UAB Tauragės autobusų parkas.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra vykdoma Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-01-13
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2022 m. gruodžio 13 d. įsakymu Nr. D1-401 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Sutarties vykdymo sąlygose